וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום רצח

שני פישר

12.9.2007 / 0:30

ממי כדאי לכם ללמוד על שימוש נכון במייק אפ נוזלים ומה הפודרה הנכונה

מייק אפ

בלתי אפשרי לאתר סלבית, מתחילה וזניחה ככל שתהיה, שתעז לצאת מהבית ללא מינימום שכבת מייק אפ אחת לפנים. יש סלבס שאוהבות את טכניקת השפכטל, שאמנם עוברת מצלמה, אך פנים מול פנים פחות מחמיאה, ויש גם כאלו שטובלות את פניהן בשימרים למיניהן לקבלת מראה זוהר ושזוף, מונטה קרלו סטייל. הדוגמה החיה והניצחת לכך שסמי- טבעי זה הכי יפה, היא גלית גוטמן, שכל סוגי המייק אפ בעולם עברו על פניה, אך היא, בחוכמה רבה, בחרה להשתמש בשירותיו של מייק אפ נוזלי ומיימי שמעניק כיסוי בריא וגם חושף, בחן רב, את נמשיה המקסימים. לתשומת ליבה של מאפרת ה"דוגמניות 3" – נשמח להחשף אליהם בתדירות גבוהה מהרגיל.

פודרה

להיטפל למיקי בוגנים, המאפר האליל והכמעט דחליל, זוהי אמנם חוצפה, אך בוגנים, למרבה הצער, תועד שפניו מבריקות, מבריקות מדי. אם זאת זיעה טבעית, התרעננות בשירותים אחת לפרק זמן קצר היא לגמרי לגיטימית, אך אם מדובר בתרחיש היותר מתקבל על הדעת, שהברק נוצר כתוצאה ממייק אפ לבדו או ממייק אפ שלא מתוחזק בפודרה ראוייה, אבוי, זוהי כבר צרה גדולה.

עיניים

שתי נשים בהירות עיניים ומעוררת קנאה, מיכל ינאי וגלית גוטמן, עומדות פה למשפט הצלליות. מיכל ינאי, בחרה באיפור טבעי כולל ומוצלח, אך דווקא הטיפול בעיניה, עם צלליות בגווני חמרה וברונזה ועם הדגשות לבנות במקומות אסטרטגיים, משעמם וגורע מהמראה הכללי. צבעוניות פסטלית בקיץ הנוכחי הייתה עדיפה, ואפילו גם צללית שמנת סתמית הייתה מספקת.

גלית גוטמן, לעומת זאת, בחרה להתהדר בצללית בגוון ירוק זית מוזהב, ועל אף עיניה התכולות, המראה המתקבל מדגיש את העין אך גם לא גונב ממנה את תשומת הלב. ואגב, גם הג'ינג'- פיצוץ.

מסקרה

יעל פוליאקוב ונינט מדגימות עד מה רבה ההשפעה של מסקרה על המראה הכללי. אצל פוליאקוב, אם נתעלם לרגע מאיפור העיניים השפיצי, שעומד בניגוד לריסים המופרדים והמעוגלים כלפי מעלה, הריסים עצמן פותחים את העין ונותנים לה מסגרת עדינה ונשית. גם נינט, שהתהדרה באירוע מסויים באיפור סולידי ובמסקרה שחורה ודומיננטית, מראה שדי במסקרה שחורה ומפרידת ריסים אחת כדי ליצור מראה יומיומי בריא ומחמיא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ליפסטיק אדום

וכעת, לנושא הליפסטיק האדום. נשים רבות מסרבות להשלים עם העובדה, שתור הזהב של הרוז' חלף לו וממשיכות לדבוק בו ברצינות תהומית. אפרת גוש היא אולי הפרסונה הכי מזוהה עם מראה הליפסטיק האדום וגם עושה בו שימוש מצטיין, גם דניאלה וירצר ניסתה אותו בגוון עז ונכון, והפלא ופלא, אפילו יעל גולדמן, היפהפיה שלצידה, מחווירה לגמרי מול אותו אפקט של שפתיים וירצריות זרחניות.

לעומת זאת אורנה דץ ועדן הראל בחרו בגוון פחות זעקני ויותר דהוי של ליפסטיק אדום, והתוצאה - חיוורת לגמרי, מבגרת ולא מחמיאה. בנות, אם כבר אדום, שיהיה הכי אדום שאפשר. ואם אתן מחשיבות עצמכן לבחורות סולידיות הנחבאות אל הכלים - יש על המדפים גם שלל ורודים מתקתקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully