וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכף רגל עד ראש

שני פישר

12.9.2007 / 0:30

להימנע ממשקפיים כהים מדי, תיק גדול מדי ועגילים מוגזמים - אקססוריז

למה (לעזאזל) כובע?

משום מה וללא צידוק אופנתי עדכני במיוחד, תפס הכובע את מעמדו כפריט גזעי במיוחד בקרב הסלבס שיכולים להשתין בעמידה. אלה אוהבים לחבוש אותו לאור יום כאמצעי הגנה מפני השמש והפפארצי או בלילות כאמצעי "צומי" אפקטיבי. כפי שמציגים לנו אושרי, רמי, נאור וליאון, כובעי ברט, קסקט, או טמבל (אפילו אם הוא מבית היוצר של פול פראנק) הם לגמרי מחוץ לתחום. ואם בכל זאת קיימת התעקשות על הפריט הנ"ל, מוטב ללכת עליו בלוק אלגנז' כולל ומהודק, לא כפריט הראשון, אלא כפריט האחרון שמצורף בתום תהליך הרכבת מראה מדוקדק. לראייה, רק איתי תורג'מן מצדיק את הכובע. דון קרליאונה מעולם לא נראה כל כך יהודי.

PIMP MY TOE

סנדל עם מפתח הפיפ טואו, פריט ההנעלה החרוש ביותר בקיץ הנוכחי, אומץ בחום גם ע"י סלביות, שבחרו להמיר את נעלי הבובה באופציה המעט יותר אוורירית והלא פחות חונטת. שימוש נכון בסנדלים הסקסיים אפשר לראות אצל רוני סופרסטאר, שנעלה פלטפורמות פיפ טואו אדומות עם נוכחות שרוממה את הופעתה ב7 ס"מ לפחות. מאידך, אפרת גוש, דפקה הופעה אופנתית מוצלחת כהרגלה, אך זייפה בפיפ טואו שטוחות וירוקות, שבשילוב עם סקיני נראו סמרטוטיות לגמרי. בכל הנוגע לפיפ טואו, אידיאולוגיית העקבים השטוחים לא תופסת, וחוץ מזה, ההקרבה היא לא כזאת גדולה, גם סנטימטר וחצי היו עושים את העבודה.

משקפי שמש

באירוע אחד, באותה השעה לערך, נצפו הילד ואימו, הבוס והמוזה, ציון ברוך וליאת אשורי. הוא, מצחיקן שבזכות הבלחות אופנתיות מוצלחות ולינור אברג'יל אחת הצליח לבסס את עצמו כאייקון מין גמדי, והיא, הסטייליסטית האישית, שעשתה עבודת קודש בכך שהצליחה לשמר את האפיל שלו גם אחרי נישואיה של אברג'יל לשאראס.

באירוע, שהתרחש בצהרי היום, בחרו השניים להופיע עם משקפי השמש המתבקשים, שחורים מונומנטלים ככל האפשר. מאחורי מסכה שהתגלתה כמשקפי זבוב עצומים ומהממים (ושלא נדבר על שאר ההופעה...) זוהתה אשורי, ואילו ברוך דפק כהרגלו הופעה מאומצת ומצוחצחת, שנגדעה ע"י משקפיים מלבניים וחסרי כל ייחוד (דיור, אירוקה, מי יודע?) שפגמו קשות בביג אנטרנס שלו.

תיק

תיק הוא לא רק בית לטמפונים, הוא קונסטרוקט שמחובר בקשר דם להופעה הכללית, כך שביכולתו לגרוע מהופעה רופפת ולחזק הופעה מוצלחת. במקרה של מאיה בוסקילה, א.ק.א "הופעה רופפת" (כאנדרסטייטמנט), אמנם התיק הוא לא האשם היחידי, אך גודלו המצומק מול הפרונט המתוחזק של בוסקילה, עדכניותו המוטלת בספק והצבעוניות המשובצת והמזוקנת, הוא תוספת של טראש על טראש, וכשמערבבים טראש עם טראש, יוצא כאוס מוחלט.

ימית סול כנראה קראה במדורינו שהתיקים הגדולים חזרו, לא ששיקרנו חלילה, אך גם לא הצבענו על תיק קש פשוט ופושטי למדי, שגדל למימדים מפלצתיים ויכול להכיל, בגודלו הנוכחי, ילד סודני בגיל 4-6. ומאידך, גילת אנקורי הצטיידה בתיק חום אלגנטי ונינוח, עם נגיעות זהובות מטאליות, שבצירוף ליתר האקססוריז ולשמלה כחולה אחת, מוכיח שאינטיליגנציה אופנתית היא כנראה איכות שנרכשת עם השנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עגילים

רובן המוחץ של הסלביות הנערצות מתהדרות בחורים מפוארים באוזניים, וביניהן ישנה גם אחת, איה כורם שמה. גברת כורם הגיחה לאיזה אירוע בהופעה מרושלת על גבול המעצבנת, שלא הייתה זוכה להתייחסות לולא הייתה הנערה מתעקשת לצרף לכל ההילולה גם עגילי פלסטיק ירוקים, סטייל H&M. נהר גדול עובר בין "ככה קמתי מהמיטה" לבין "ככה קמתי מהמיטה, ואת הזמן מול המראה בחרתי להעביר דווקא בענידת עגילי פלסטיק".

ומולה, מיכל ינאי הצליחה לארגן לעצמה לוק מנצח, בעזרת טופ טורקיזי עם מחשוף עמוק, שנסגר בסיכה מצויינת, וזוג עגילים מהממים, מורכבים וגם עדינים. מעבר ליופיים, זוהי דוגמ מצויינת לכיצד עגילים ארוכים תורמים את חלקם ביצירת אפקט של פנים מאורכות, גם בקרב נשים עם מבנה פנים עגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully