וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחי השנייה

שני פישר

14.9.2007 / 12:40

שני פישר מכינה פניה לשנה החדשה עם מסיכת אצות, סדנת איפור אישית והתעמלות פנים אקסלוסיבית בכיכר המדינה

תקופת החגים ידועה גם בשמה השני, כתקופת החטאים, בה הקלוריות, הכספים ונהנתנות בכללותה, זורמים כמו מים בנהר. אין אמתלות מוצלחות יותר מאשר "שנה חדשה", "התחלות חדשות" ו"תיקון לגוף ולנפש" כדי לפרגן לעצמכם מכל כיוון אפשרי.

מבין כל המסאז'ים, החמאמים הטורקיים והפדיקורים למיניהם, בחרתי לצאת ולבדוק שני טיפולים והדרכה אחת, מהזן היותר מסתורי והפחות מקובל שמוצעים כיום בשוק. היה הזוי, מרגש ואפילו מסריח לפרקים. אני, לסיכומו של עניין, יצאתי רעננה, מחוייכת ומשכילה מאי פעם.

עטיפת אצות חמה

התכנון הראשוני היה למעשה, להרחיק עד למכון של "עדי מאיר" ברמת גן, על מנת להתנסות בטיפול אנטי אייג'ינג חדשני בתה ירוק, אלא שבשל גילי הצעיר המליצה לי בעלת המכון עדי מאיר, להמיר את הטיפול בטיפול באצות. אמנם הים חביב עלי וסושי עוד יותר, אך המחשבה שמ"חליטת שני" אהפוך ל"אינסייד אאוט שני" לא הסבה לי נחת.

בחדר הטיפולים הנעים והחמים, גיליתי על גופי שני דברים. הראשון, האצות הן החי-צומח המסריח ביותר שנתקלתי בו בחיי, והשני, שסגולותיהן מתעלות על כל מגרעותיהן. הטיפול התחיל בכפות הרגליים, עם פילינג אצות בשילוב מנטה רעננה, שהסיר בהצלחה רבה גם את העור הקשה שמיאן להיפרד מכפותיי במשך הקיץ. לאחר מכן כוסה כל גופי (למעט איזורים מוצנעים בהחלט) במסכת אצות, העשויה 100% אצות מהסוגים לימינריה, מאריס לימוס וספירולינה. המסכה התגלתה כעילוי מתמשך ומתגבר בכל רגע שעבר, במיוחד כשכוסיתי בסדין מתחמם, ממש חוויה תוך-רחמית. לאחר מכן היה עלי לטבול בג'קוזי המתחוזק במלח אצות כדי להסיר את המסכה, והטיפול נחתם במשיחת שמן אצות ולואיזה (כשהריח הדומיננטי בו הוא הלואיזה).

האצות, כך מספרים, מנקזות רעלים ומזרזות מטבוליזם. אמנם לא השלתי במשקלי (לפי המכון נדרשים חמישה טיפולים לפחות כדי לחוש בשינוי גופני ממשי) אך המשכתי את היום ללא ניחוח לוואי של דייגת בנמל יפו, והעיקר - העור כאילו החייה את עצמו מחדש והתחושה נשמרה עוד כשבוע שלם מיום הטיפול עצמו.

מחיר טיפול: 390 ש', מחיר מבצע במהלך החגים: 250 ש'
"עדי מאיר, אסתטיקה ואיכות חיים", ז'בוטינסקי 98, רמת גן 03-6700996

הטיפול השני- התאמת איפור אישית

המאפרת מיכל אופיר, נתקלה במסגרת עבודתה, במשך 8 השנים האחרונות, באינסוף נשים שמצהירות שאינן יודעות להתאפר. העדר הידע, כפי שאופיר מגדירה אותו, נובע מבלבול ובלגן, הנוצרים עקב ריבוי חברות האיפור שקיימות בשוק, שמעבירות מסרים סותרים ללקוחותיהן. עקב שפע השמות והמוצרים וריבוי הגוונים, נשים רבות מעדיפות לפטור מעליהן את עול האיפור, בתואנה שאינן יודעות להתאפר. ובדיוק בשל כך פיתחה אופיר במהלך השנתיים האחרונות שיטת התאמת איפור אישית בשם Maximum U.

השיטה נסמכת בבסיסה על שני ספרים המתייחסים לצבע ולאדם, שנכתבו ע"י איתן וקארול ג'קסון, ופותחה והועמקה ע"י אופיר, מתוך עניין אישי שלה כמאפרת מקצועית. בניגוד להתאמות איפור אישיות אחרות, אופיר עצמאית לגמרי ולא פועלת תחת חברת איפור מסוימת (מזוודת האיפור המגוונת שלה מוכיחה זאת) כך שהיא נאותה להמליץ על מוצרים שונים של חברות רבות.

בשלב הראשון של ההדרכה, פורסת אופיר בפני המתאפרת הפוטנציאלית מניפת צבעים של טמבור ומבקשת ממנה להצביע על הצבעים החביבים עליה. אופיר טוענת כי ב-85% מהמקרים הצבעים שהבחורה תבחר יהיו הצבעים שיתאימו לה.

את גוון עורי אבחנה אופיר כ"קר" (על אף נתוני הטבעיים: שיער חום ועיניים חומות) ולתדהמתי דווקא מתוך שלושה גווני מייק אפ: בז', בז' צהבהב ובז' ורדרד, האחרון שהייתי בוחרת, הגוון הוורדרד, הוא הנכון ביותר עבורי. גם כשניסתה עלי צללית ברונזה חומה בעין אחת (בחירה שלי) וצללית אולטרה עם אפקט סגלגל בעיני השנייה (בחירה שלה), ההבדל היה ממש שמים וארץ. שתיים אפס למיכל אופיר.

תהליך ההדרכה המלא עורך בין שעתיים לשלוש, וכולל, בנוסף להכוונה האישית (לא רק התאמת צבעים, אלא גם הסבר מפורט על פעולת האיפור בפועל) גם מדריך צבע שבו מסומן עבור המתאפרת איזה גוון ואיזה מרקם של מוצרים עליה לרכוש וחוברת הדרכה בהתאמה אישית.
מחיר לסדנה: 499 ש'. מחיר הרצה: 350 ש'. לתיאום פגישה: 054-4557803

התעמלות פנים

כפריקית מושבעת של ג'וזף פילאטיס ושיטתו, לא יכולתי שלא להרים גבה למשמע טיפול התעמלות פנים שמציעה חברת הקוסמטיקה "פנים פריס". פנים פריס הוקמה לפני 27 שנים ע"י ד"ר ראול מאייר, רופא כללי שחקר את הקשר שבין דיקור סיני לבין שריריי הפנים. דבורה מאייר, בתו הנאמנה, מקדמת את השיטה בישראל בסדנאות שמעבירה בחנות "פנים פריס" שבכיכר המדינה, במתכונת של "אחת על אחת", כשאורכו של כל טיפול כארבעים דקות והסדנה כוללת שישה מפגשים בסה"כ. רק מנתונים אלה אפשר להסיק שמדובר בהשקעת זמן ואנרגיות לא מבוטלת, ולשם מה בעצם?

בבסיס ה"אני מאמין" של "פנים פריס" עומדת האמונה שבדיוק כפי שאנו דואגים לטשטש את פגעי הזמן ולמצק את שרירי הגוף ע"י פעילות גופנית, כך גם עלינו לעשות בעור הפנים, לא ע"י התערבות כירוגית או כימיקלית, אלא ע"י הפעלה נכונה ומבוקרת של שריריי הפנים. דבורה מאייר מוסיפה ואומרת שבפנים, בשונה מהגוף, העור והשרירים קשורים בקשר כה הדוק וקרוב, כך שהתוצאות הן אפילו יותר אפקטיביות.

הסדנה מיועדת לנשים בגילאי 30 ומעלה, שקמטים, עור רפוי ושאר תסמיני הגיל כבר ניכרים בפניהן. בסדנה לומדות המשתתפות כיצד לייצר תנועתיות מקומית ונכונה באזור אחד בפנים, מבלי לייצר קמט באזור אחר.

דבורה הדגימה מספר תרגילים נפוצים בסדנה, כמו תרגיל לעיבוי שפתיים, כשבמצב ההתחלתי הפה פעור לרווחה (א-לה מוינק ב"הצעקה") כשהאגודלים לוחצים את הדופן הפנימית של הפה מהצדדים ומטפסים כלפי מעלה באיטיות ובכוח, עד שנפגשים אחד עם השני, לגבי השפה התחתונה, האצבעות יורדות מצידי הפה כלפי מטה באותה צורה. תרגיל נוסף, להפחתת הקמטוטים שמסביב לעיניים, דורש מהמבצעת למתוח את המצח כלפי מעלה בשתי הידיים, בעוד שהעיניים עצמן מתכווצות כלפי פנימה (כמו הפעולה של ראייה מאומצת). לחיזוק ומיצוק שרירי הצוואר, יש להרים את הסנטר למעלה להבליט את השפתיים החוצה (כמו דונאלד דאק). זוהי כמובן רק טעימה מהתרגילים, שיש בהם מימד הומוריסטי לא מבוטל, ואחרי שמתגברים על המבוכה למראה דמותכן המשתקפת במראה, הכל נראה פתאום הגיוני להפליא.

מחיר סדנה (6 מפגשים): 2,590 ש'
"פנים פריס", רח' ה' באייר 46 כיכר המדינה, ת"א. 03.6026066

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully