וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומש חדש לגמרי

רועי ירושלמי

25.12.2007 / 16:00

נייקי מציעה נעלי ספורט שניראות כאילו כבר חרשו עליהן ומעילי רוח שתמיד נראים ילדותיים ורלוונטים כאחד

נייקי משיקים מהדורה מוגבלת של קולקציית סניקרס בסגנון וינטג', בעלות מראה מתעתע של נעלי יד שנייה או סתם כאלה ששכבו יותר מדי זמן בבוידעם אפלולי. אוסף הנעליים המשוחזר הזה, שיוצע לזמן מוגבל ובכמות מוגבלת, מהלך על קו התפר שבין הביזאר לחינני. על אף שעבור חובבי הסבנטיז זו עשויה להיות התאהבות ממבט ראשון, ייתכן מאוד שרבים אחרים יעקמו את החוטם. הגומי הלבן בסוליה צהוב מרוב שימוש לכאורה והזמש בקצוות הנעל, שחוק.

הדגמים השונים מהווים העתק מדויק לנעלי הספורט ששיחררה נייקי לפני כ-35 שנה. אלה הפכו למיתוס מיד עם השקתן בזכות סוליות הוואפל החדשניות, שיצק המעצב הראשי של המותג, ביל באוורמן, במכשיר להכנת וואפל ביתי של אשתו.

מחירם של הדגמים המחודשים, המכונים Daybreak, Oregon Waffle ו-Cortez הוא 449 ש',

לשבור את הרוח

עוד ברטרו, מציעה נייקי לנועזים פחות, מגוון עילאי של מעילי הרוח המיתולוגיים - 'ווינדברייקרז'. ז'קטי הניילון של נייקי נוטלים את השראתם משכמיות אינדיאניות, השומרות על חום הגוף ומנדפות בקלות את המים בזמן גשם, בזכות זווית שבירה ייחודית של 26 מעלות.

במשך 30 השנים בהם הם נמכרים בשוק, זכו הז'קטים של נייקי למעמד קאנוני בתרבות לבוש הרחוב, בעיקר בשנות השמונים, אז הפכו לאייקון אופנה מרכזי בסצנת הברייקדאנס האמריקאית.

מעילי הניילון התפרצו לזירה שוב לפני כשלוש שנים, ונדמה שהטרנדיות שלהם רק גוברת מעונה לעונה. ניתן בהחלט לומר ששום ארון גברי אינו שלם בלי ווינדברייקר אחד כזה, חדש או וינטג'י בצבעוניות מטאלית ומלאת חיים.

מקרב המבחר שמציעה נייקי, לבנים ולבנות, כדאי לתת את הדעת בעיקר על שלל דגמי האפור-סגול, בניילון דק או מבד ולדגמים המאוד מפונפנים (והמאוד יקרים, מחירם של חלק מהדגמים עולה על 600 ש'), שעוצבו על ידי מעצבים גרפיים נבחרים ומוצעים באופן מצומצם.

עוד בין הממתקים החדשים: שמלה לבנבנה וראוייה (399 ש'), בעלת כיווצים בשרוולים ופסים לאורך חצייה תחתון (ב-26 מעלות כמובן) שכולה הומאז' לקונספט המדובר.

את הנעליים ניתן להשיג באופן בלעדי בחנות נייקי twenty one , רח' שינקין 21 תל אביב (חנות Sport Culture). את הביגוד אפשר למצוא בכל חנויות המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully