וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הדרך

שני פישר

20.9.2007 / 7:37

האיפור האיכותי, הנייד, הקומפקטי והנוח ביותר לשימוש במהלך נסיעה באוויר, בים או ביבשה

ילדים לנגזרותיהם, זיעה חמה וקרה וחצ'קון שצץ לו במרכז המצח בצהרי היום, סדר יומה של האישה המודרנית, עמוס וגדוש ככל שיהיה, עדיין מחייב אותה להראות מצוחצחת וחיונית. הכוונה בכך היא לאו דווקא באיפור כבד, אלא מראה פנים הרמוני, טבעי ובריא. לפי הסקרים, נשות ישראל עדיין מוציאות את מירב כספן על מוצרי איפור שמיועדים לעור הפנים (מייק אפ, פודרה, קונסילר וסומק ועוד), ולכן איגדנו עבורכם את המוצרים השווים, שלא דורשים הערכות מיוחדת או עזרים נוספים (ספוגיות, צמר גפן,קסמי אוזניים וכ"ו), ומצטיינים בקומפקטיות, ניידות ושימוש ידידותי במיוחד. לשימוש בים, באוויר או ביבשה, תוך כדי תנועה.

מייק אפ

לאחרונה השיקה "לוריאל" מוצר חדש ומהפכני בשם TRUE MATCH MINERALS 'טרו טאצ' מינרלס'. מדובר במייק אפ לכל דבר, כשההבדל ה"מינורי" בינו לבין מוצרים אחרים, הוא מרקם הפודרה שלו. המוצר בנוי כך, שמצידו האחד ישנו המייק אפ האבקתי שנשמר ע"י מסננת זהירה מצידו השני מברשת המזכירה מברשת סומק, כשלמעשה שערותיה יותר דחוסות. מבחינת המייק אפ עצמו, הוא מורכב מ-95% מינרלים טבעיים וסופר-טרנדיים, ללא בושם וחומרים משמרים ועם מקדם הגנה SPF15.

הליך השימוש בו הוא קל ופשוט: לשקשק קלות את המוצר, להשתמש במברשת ע"מ לאסוף את אבקת המייק אפ, לטפוח קלות על המברשת, על מנת להגיע לכמות הנדרשת ולעבור עם המברשת, בתנועות סיבוביות קלות, על עור הפנים. יש לציין שבשל מרכיביו, הוא לא מעניק כיסוי מלא, אלא מראה עור אחיד וטבעי.

TRUE MATCH MINERALS, לוריאל. מחיר היכרות (חודש ספטמבר): 109 ש', מחיר קבוע: 155 ש'.

קונסילר

זמינותו של הקונסילר חיונית במהלך היום ולכן ניידותו היא חשובה מכל. את החצ'קונים, פגמי העור השונים וגם עיגולים שחורים מתחת לעיניים, אפשר לטשטש ולעדן ע"י שימוש בקונסילר טוב. ישנן אופציות מכובדות בשוק, אך לא כולן גם אפקטיביות וגם נוחות לשימוש.

גרלן ואיב סאן לורן מציעים קונסילרים מצוינים, המגיעים בצורת עיפרון, עם מברשת דקה בקצה, כשבעזרתו של לחצן או תנועה סיבובית, עולה החומר בהדרגתיות, היישר לתוך שערות והמשיחה היא נוחה וקלה.

issima Precious Light - Smoothing illuminator, 'איסימה פרשיוס לייט', גרלן,.235 ש'

touché éclat 'טוש אקלה', איב סאן לורן. 239 ש'

מייבליין הוציאה לאחרונה, בהמשך למייק אפ במרקם מוס המוצלח שלה, גם קונסילר מוס. מדובר במוצר מרוכז המגיע באריזה קטנה, ואפשר להשתמש באצבעות עצמן כתחליף למברשת. כמובן שהמרקם עושה חשק לצרף לחגיגה איזה מוס שוקולד, ואז החצ'קונים באים ואז שוב צריך קונסילר מוס וכן הלאה וכן הלאה...

Dream mousse concealer, 'דרים מוס קונסילר', מייבלין . מחיר היכרות (חודש ספטמבר) 42 ש', מחיר קבוע: 70 ש'.

פודרה

במחלקת הפודרה, שתפקידה לקבע את המייק אפ וליצור גימור מט, קיימות כרגע בשוק שתי אופציות. הראשונה היא הפודרה של לנקום, COLOR ID POUDRE, 'קולור די פודרה', המגיעה עם מברשת בילט-אין, כשהפודרה עצמה היא במרקם נוקשה ונאספת מתחתית הקונסטרוקט.

הפודרה של לנקום אמנם מצוינת, אך Luminizing Brush Powder, לומינאייזינג בראש פודרה', של שיסיידו, גם מצוינת וגם נוחה יותר לשימוש. היפנים יודעים ליישם מצויין את טכנולוגיית ההיי טק גם במוצרי איפור. המבנה הכללי של הפודרה הנישאת של שיסיידו, דומה לזה של לנקום, למעט ההבדל הקטן: לחצן שאוסף את השערות של המברשת ומאפשר שימוש נוח ופחות מסורבל. כפי שאפשר להבין מהתבוננות במחירים, הטריק הקטן לבדו יעלה לכם יותר מ 200 ש'.


COLOR ID POUDRE, 'קולור די פודרה', לנקום. 200 ש'.
Luminizing Brush Powder, לומינאייזינג בראש פודרה', שיסיידו. 480 ש'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סומק

סומק מעניין, שיצא לאחרונה כחלק מסדרת ה"מוס" של קרליין (הכוללת נכון להיום מייק אפ, גליטר נצנצים וצלליות), מציע את מרקם ידידותי ואופן שימוש נוח. די במספר טפיחות של האצבעות עצמן על עצמות הלחיים וטשטוש קל, על לקבל את את אפקט הרוז צ'יקס הפרשי והחיוני.

סומק מוס, קרליין – 110 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully