וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתאים לי

שני פישר

28.9.2007 / 11:00

שני פישר התמודדה בהצלחה עם נהג המונית שראה את השקית של ML וקרא: "מתאים לי? אוי ואבוי". עם הקולקציה היה לה קצת יותר קשה

משקל הוא נקודה רגישה בבטן של רוב הנשים הישראליות, לא משנה אם המידה האובייקטיבית שלהן היא 36 או 46. אולם, כולם יודעים שחווית השופינג שעוברת על נשים רזות עד ממוצעות, שונה לחלוטין מהחוויה שעוברת על נשים מלאות.

נשים רזות, גם ללא הכרה בכך שהן רזות, לא יוכלו להתכחש לעובדה שמירב הבגדים בחנויות יעלו ויסגרו עליהן, בעוד שנשים מלאות נתקלות ללא הרף במכשולים ממשיים ומתסכלים, ולכן לרוב יבחרו באחת משתי האופציות. הראשונה, לסור לזארה, להתביית על המכנס השחור במידה הגדולה ביותר שנמצא על המדף, למדוד אותו בחשאי ולהסתלק מהחנות. והשניה, לא להתכחש ולא להתבייש, ולפקוד מראש חנויות לנשים במידות גדולות.

ביקור בחנות ML לנשים מגלה קולקציה צבעונית (סגול, אדום וחרדל) וגם גזרות מוקפדות, מושקעות ומחושבות, עם מפתחי וי עמוקים ההולמים נשים עם חזה גדול, קו מותן מודגש, שמלות בקו אמפייר וחצאיות בגזרת איי. אבל לצערי, כל אלה לא מקיימות את האמירה המובטחת בסלוגן של ML: "קולקציה טרנדית, אופנתית וחצופה מתמיד!". למרות שהפריטים לא זועקים "בגדים למידות גדולות", הם לא עלו שלב מרמת הבייסיק ולא מספקים מענה מלא, לנשים מלאות שמחפשות יותר מחולצת כפתורים זהירה, אלא מוצר אופנתי עם מעוף יצירתי.

האור שבקצה

נקודות האור שכן אפשר למצוא בקולקציה, הן חולצות כפתורים לבנות בהשראת הגלביות ובהשראת ה"בויפרנד" לוק (בגדים שכאילו נלקחו בהשאלה מהמלתחה הגברית), שמלת ויסקוזה שחורה עם שרוולים תפוחים, סריג-טוניקה עם כיסים קדמיים וקפושון מאחור, ומעיל פוך קליל עם אפליקציות של עיגולים.

ומה בכל זאת מרגישה בחורה שמסתובבת עם שקית של ML באחד ממרכזי הקניות? בכלל לא ייחסתי חשיבות לשקית איתה הסתובבתי בפרהסיה, אך כשנכנסתי למונית, קידם את פניי הנהג בקריאה: "מתאים לי?! אוי ואבוי". ואני מצידי לא חשתי בושה או כלימה, סיננתי קללה קיצונית בשקט, וקיוויתי שאולי תהיה זאת אני שתשנה בעיניי אותו נהג את התפיסה המעוותת כלפי מותגי אופנה של מידות גדולות.

טווח מחירים:
חולצות אריג: החל מ-160 ש'
מכנסיים: החל מ-170 ש'
שמלות: החל מ-290 ש'
מעילים: החל מ-350 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully