וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאסון הוא אסון

שני פישר

4.10.2007 / 10:45

מצד אחד ריליג'ן מציעה את הבגדים האולטימטיביים לאנשים נון-שלנטיים ומביני עניין. מצד שני להוציא 270 ש' לחולצה זה די מתאמץ

קטלוג החורף 2007/8 של מותג האופנה הלונדוני רליג'ן (RELIGION) מספק לפני הכל, שיעור בסטיילינג. רוצים להיראות נכונים, נון שלנטים, אנושיים, חכמים, מביני עניין ולא מושלמים - זה כאן.

הפריטים שמספקת רליג'ן הם לנצח בסיסיים ועם טוויסטים עיצוביים קטנים שעושים את כל ההבדל, בין אם מדובר בהדפסים שאין כמוהם או במשחקי גזרות עם פאסון.

מה ששובה את הלב בחברת רליג'ן, היא העובדה שהיא מצהירה על עצמה, ללא התנצלויות, שהיא מנסה "לתפוס את רוח הזמן", כלומר, לפעול בצמוד לטרנדים. רק שאצלם, הביטוי "סופר-טרנדי" הופך לסוג של מחמאה. למעט הדפסי הגולגולות המרגיזים שמופיעים מדי פעם, הטרנדים אצלם הם מדויקים אבל לא מסחריים מדי.

בגדי הנישם של ריליג'ן רציניים יותר מבגדי הגברים שנוטים לסגנון נערי. עם זאת, האישה של רליג'ן יכולה בקלות יכולה למצוא עצמה חבוקה בזרועותיו של הגבר מהקטלוג משום שכידוע גברים תמיד מתקשים להתבגר.

הבנות: גבריות ופלרטטניות

קולקציית הנשים מתפלגת לשני מראות: נשי, מלטף ומעודן, לעומת מראה גברי מוקפד ומובנה. הצבעוניות עמוקה, הצללית מאורכת וקו המותן מודגש. השטיקים המגניבים הם מפתחי הסירה הרחבים וחושפי הכתף של החולצות, משחקי השקיפויות והשרוולים התפוחים. בקטלוג מודגם מראה השכבות הרצוי לעונה, כשלרוב משולבים ביחד שני טופים שונים בגזרתם, שיוצרים מראה מורכב, מעניין וזכיר.

המראה הנשי-הגברי, מגיע בגוונים אפורים ובקווים נקיים. הצלליות גיאומטריות, קו המותן גבוה והכתפיים מודגשות. עם זאת, לא מדובר במראה הגברי מהזן שלוקח את עצמו ברצינות תהומית. בולט לטובה הווסט השחור הקטן, שמגיע במפתח עמוק מהרגיל שהוא מוצלח כשהוא משודך לחולצת פולו אפורה ובסיסית.

הבנים: בפרי סטייל

לבנים של רליג'ן צפוי מסע מעורר, כמו בחנות ממתקים, בין נבכי הטישירטים והסריגים המוצלחים, שהם לב ליבה של הקולקציה. חלק מהסריגים מעוצבים על טהרת הא-סימטריה, שמתבטאת במיקום הכפתורים בצד ובחוסר סינכרון מכוון בהדפסי הפסים.

ישנם פיתוחים יפים כמו כפתורים אה-לה מעיל טראנץ' על סריג עבה וגם וריאציה גברית לסריג נשי ועדין, עם כפתורים קטנים. מכנסי דגמ"ח או ג'ינס, בגזרה ישרה או סקיני ישלימו את המראה, ושימו לב עד כמה שכשהפריטים מצוותים לסניקרס לבנות- הכל נראה הרבה יותר נכון.

מחירי בגדי הגברים: חולצות: 270-550 ש’, חולצות כפתורים: 550 ש’, סריגים: 490-690 ש’, ז'קטים: 630-880 ש’, מכנסיים: 550-650 ש’.

מחירי בגדי הנשים: מחירים: חולצות: 320-490 ש’, ז'קטים ומעילים: 490-1,800 ש’, מכנסיים: 480 ש’, שמלות: 490-690 ש’.

להשיג ב: 'עלמה', מרכז בעלי מלאכה 9, ת"א; 'בנקר', רח' דיזנגוף 210, ת"א; 'הבנס', רח' שנקין 58, ת"א; 'אבסולוט מן', רח' בן יהודה 150, ת"א; יוסף, רח' רוטשילד 67, ראשל"צ; 'אמילקה', רח' סוקולוב 63, רמת השרון; 'ריפ', רח' הרצל 192, רחובות; 'קוביקה', רח' משכית 32, הרצליה; 'טופ מודל', רח' שטמפר 9, נתניה; 'זנוקה', רח' רנ"ס 8, קרית מוצקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully