וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספציפית לבחורות עם ביטחון עצמי

מיכל צדיקי

2.10.2007 / 0:02

מסטודנטית לפסיכולוגיה הפכה אפרת קסוטו למעצבת מבוקשת של תכשיטים ענוגים. והינה שלב ב': פתיחת חנות-סטודיו ועוד מעשה אמיץ אחד

בשלב הזה של הקריירה, אחרי תואר ראשון בפסיכולוגיה וטיול מקפיץ תובנות בהודו, אפרת קסוטו (32), מתמקמת בסטודיו משלה בתל אביב, בו תעצב את התכשיטים שלה, שפרצו לפני כשלוש שנים ומתארחים בחנויות האופנה המשפיעות של המעצבים היותר קובעים.

הסטודיו החדש ממוקם באיזור נחלת בנימין בתל אביב שהוא "אינטימי, בייתי, לא סואן" וקרוב לספקים איתם קסוטו עובדת. קדמת הסטודיו היא חנות ועליית הגג היפה משמשת עכשיו את קסוטו והעובדות שלה. קסוטו למדה במשך כשלוש שנים צורפות באופן פרטי, לימודים שלמעשה נמשכים גם עתה. "אני אמנם מרגישה שחסר לי קצת רקע תיאורטי, אבל אני בהחלט משלימה את החסר באופן עצמאי" היא מדגישה.

הקולקציה הנוכחית היא השנייה שיצרה והיא מתאפיינת בקו רומנטי ועדין. להבדיל מהקולקציה הראשונה שהיתה אורבנית ובעלת אופי מחוספס וקשוח יותר. "ההשראה העיקרית של הקולקציה הנוכחית היא סגנון האר-נובו בפרט ושנות ה-20 בכלל" קסוטו מדייקת "האופי של התכשיטים מאד נשי והמראה הוא שילוב של עתיק עם אלמנטים מודרניים".

בולטים במיוחד הצמידים וקשתות התחרה העדינים בציפוי זהב והצמידים הא-סימטריים הרקועים עם התליונים. למרות הכיוון המעט דביק, התכשיטים של קסוטו שומרים על קו נקי ונמנעים לחלוטין מהידרדרות לתהומות הקיטש.

מה היא תעצב עכשיו

בנסיון לאפיין את קהל היעד שלה היא מסבירה ש"התכשיטים שלי מיועדים לנשים שלא רודפות אחר הקטע המוחצן ולא מחפשות רק זהב ויהלומים. הם לא משדרים יומרה וצעקנות. להיפך, אפשר למצוא בהם מידה לא מבוטלת של שקט ורוגע. אני מכוונת לנשים בעלות ביטחון עצמי שלא צריכות קישוטים גרנדיוזיים ונוצצים כדי להרגיש טוב עם עצמן".

גם השעונים של קסוטו יפים. רצועות העור הן בסגנון מודרני, בעוד שמסגרת השעון העשויה מתכת מצופה זהב מעניקה לתכשיט נופך עתיק ומשווה לו מראה של כמו פריט לאספנים.

בהתלהבות מהולה בחשש היא מספרת על המיזם הבא שלה – עיצוב תיקי עור. אמנם הפרויקט נמצא בחיתוליו, אבל כבר יש לה סקיצות ראשוניות ורעיונות עיצוביים. עיצוב התיקים, בהתאם לצביון הכללי של שאר הקולקציה, יושפע בעיקר מסגנון האר-נובו. הדגם הראשון עליו היא עובדת: תיקי קלאץ' מעור רך בעלי צורה אמורפית עם אבזם מתכתי עליו מולחמים פיתוחים של תחרה בציפוי זהב. תחילתה של אימפריה.

טווח מחירים:
105 ¤ לקשתות – 300 ¤ לשעוני יד
עד 900 ¤ - טבעות אירוסין ונישואין
אפרת קסוטו, שפ"ר 23 (צמוד למדרחוב נחלת בנימין), ת"א,
03-5161334

שעות פתיחה:
א-ה 18:00 – 9:00
ו' 15:00 – 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully