וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה'ס סיקרט במשביר לצרכן

גלי ברגר

2.10.2007 / 7:28

הרשת הישראלית תשווק את מותג ההלבשה התחתונה, שעד כה נמנע מלפתוח סניפים מחוץ לארה”ב או בקנדה

האם מותג העל של ההלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט עומד להגיע לישראל? ל-TheMarker נודע כי רשת המשביר החדש לצרכן מנהלת משא ומתן מתקדם עם חברת Brands Limited המחזיקה בוויקטוריה סיקרט, לקבלת הזיכיון לשיווק מוצרי ההלבשה התחתונה של הרשת בתוך סניפי המשביר. אם אכן יבשיל המשא ומתן לכדי עסקה, תהיה זו הפעם הראשונה שהמותג יימכר מחוץ לארה"ב וקנדה.

ככל הידוע מתכוונת המשביר לשווק את כל מוצרי החברה ויקטוריה סיקרס - הלבשה תחתונה, בגדי ים, אופנה, איפור וטיפוח - בקונספט של חנות בתוך חנות בסניפי המשביר לצרכן.

לוויקטוריה סיקרט 8,100 חנויות. מכירות הרשת ב-2006 הסתכמו ב-5 מיליון דולר - גידול של 16%. הרווח התפעולי נאמד במיליון דולר והחברה צופה כי בתוך חמש שנים היא תכפיל את המכירות ותגיע למחזור של 10 מיליון דולר. ב-2007, לאחר כמה שנים של ניסיון, הוחלט להגדיל את חנויות הרשת בכ-50%. פרט לאופנת הלבשה תחתונה- שתצוגות האופנה כמו גם הדוגמניות הנבחרות של הרשת נחשבות לשם דבר בעולם, ניתן למצוא תחת המותג ויקטוריה סיקרט גם בגדים, נעליים ומוצרי טיפוח.

בעבר ניהלה רשת H&O מגעים להבאתה של ויקטוריה סיקרט לישראל, אך מגיעים אלה לא הבשילו.

Brands Limited היא חברה נסחרת בבורסה של ניו יורק. פרט לוויקטוריה סיקרט, שנחשבת למותג המוביל שלה, מחזיקה החברה גם את המותגים Barn Candle Co. and Henri Bendel Body Works, White & Bath, La Senza, C.O. Bigelow, ומפעילה כ-2,900 חנויות. מכירות החברה ב-30 השבועות שהתסיימו ב-30 בספטמבר 2007 הגיעו ל-5.5 מיליארד דולר.

סימני הבראה במשביר

המשביר החדש לצרכן שבשליטת רמי שביט רכשה באחרונה, יחד עם טרקלין חשמל, את חברת המכרז של המדינה שנקלעה לחובות כבדים בעבור 3.2 מיליון שקל.

הקבוצה מפעילה את רשת המשביר לצרכן, המונה 26 בתי כלבו, ובנוסף פועלת כדי להרחיב את פעילותה בדרך של מיזוגים ורכישות. בתחילת השנה רכשה החברה את השליטה (74%) בחברת קשרי תעופה לפי שווי שוק של כ-10 מיליון דולר. לפני כחודשיים רכשה המשביר לצרכן 50% מרשת ההלבשה לנשים ג'אמפ, המפעילה 57 סניפים בישראל.

הדו"חות הכספיים לרבעון השני שהציגה המשביר לצרכן מראים כי החברה ממשיכה בתהליך ההבראה שיישמה בשנים האחרונות. את הרבעון השני סיימה המשביר עם הכנסות פרופורמה של 278.5 מיליון שקל - עלייה של %6 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2006. הרווח הנקי טיפס ל-14 מיליון שקל, לעומת 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2006, גידול של יותר מ-300%.

מהמשביר סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully