וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולה בתפקיד מיכל ינאי

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

5.10.2007 / 8:06

מיכל ינאי נראית טוב בקטלוג ג'אמפ. לא! זאת בלונדינית אחרת. ויק, שגם כבר לא ניראת כמו עצמה, דווקא משכנעת בבגדי שנות ה-40

לרשת ג'אמפ יש תדמית מבוגרת וכבדה משהו. צעירות שמחפשות בגדים קצרצרים וחולצות צמודות לא יגיעו לסניפי הרשת אלא יילכו לסטודיו פאשה. ניראה שמעצבי ג'אמפ חושבים יותר על אלה שרוצות חיים יותר קלאסיים. בשנתיים האחרונות, ייצגה את בגדי המותג מיכל ינאי. השחקנית והנכס הלאומי לשעבר, היא תמיד מעניינת זה כן, אבל איפושהו משדרת חוסר רלוונטיות.

כמו כן על שום שהיא נתפסת לרוב בבגדים נחמדים אך צפויים ודבקה בתסרוקת שלא השתנתה בחמש עשרה השנים האחרונות, ינאי מורידה מהשיק של המותג, כי העובה שהיא בחרה להשתדך לחברה לא אומר בעצם שום דבר הרה גורל על הבגדים. אוטוריטת אופנה ינאי היא לא ואין היא ידועה בטעם משובח.

ויק זה כבר סיפור אחר. ברבור הפורצלן שהתחילה כנערת כיכר דיזינגוף אטומת מבע והתפתחה לכדי דוגמנית עולמית אטומת מבע, מביאה איתה שיק נצחי של נסיכה שהוגלתה מארמונה ומנכסיה אבל נשארה עם האצילות המולדת. יש לה איכויות של פריט אמנות איכותי, שכמה שלא תאבק אותו בשווקי פשפשים, ישמור על הדרו.

משום כך, קבוצת הבגדים של ג'אמפ לחורף 2008 שמבוססת על הנשיות הרכה של שנות הארבעים ניראת עליה מצויין. ויק היא שגרירה נהדרת כשמדובר בשמלות רכות, חולצות סאטן עם עניבות קשירה, חצאיות באורך ברך ומותניים מודגשות.

כשמדובר בפריטים בסגנון צבאי, עמוסי כפתורים, זה פחות מסתדר. גם את הקו האתני היא לא תייצג טוב. הטריק של ליידי שהופכת להיפית, עבד טוב רק בסרט "שיער".

קבוצת בגדים שלישית של ג'אמפ לחורף הקרוב היא אינטרפטציה נשית למראה האבירים. הכוונה היא לבגדי ערב דרמטיים עם קריסטלים ענקיים ומזויפים וכפתורים המזכירים את שיריוני האבירים. הדגש בבגדים אלה הוא על איזור הכתפיים ויש בהם שרוולים תפוחים, שכמיות קטנות, טוניקות וטייצים. הגוונים: צבעי מתכת כסף, זהב וברונזה וגם אדום וסגול מתכתיים בהשראה בארוקית.

רון קדמי חתום פה על צילומים נפלאים, עיבודי המחשב של התמונות טובים מאד. הצבעוניות האחידה של צבעי השקיעה והאווירה המהורהרת שעוברת מהקטלוג הופכים אותו לאחד הטובים העונה.

ויק ניראת לפעמים כמו מיכל ינאי, לעיתים כמו ויקה שוורץ ורק לפעמים כמו ויק. זה בסדר זה אנושי להתבגר. משהו שאף לא חשבנו שבאמת יקרה לאחת הדוגמניות הכי מופלאות שצמחו פה.

טווחי מחירים:

החל מ: עד:
גופיות 49.90 ש' 229.90 ש'
חולצות 119.90 ש' 369.90 ש'
מכנסיים 139.90 ש' 429.90 ש'
חצאיות 229.90 ש' 449.90 ש'
ז'קטים 399.90 ש' 949.90 ש'
שמלות 249.90 ש' 399.90 ש'

סניפי הרשת:

מרכז: תל אביב: קניון עזריאלי / קניון התחנה המרכזית החדשה / רח' השחר 8 / קניון גן העיר.רמת גן: קניון איילון. גבעתיים: קניון גבעתיים. פ"ת: קניון סירקין / קניון אבנת / רח' חובבי ציון 16. חולון: קניון חולון. בת ים: קניון בת-ים. ראשל"צ: קניון הזהב / קניון רוטשילד. שפלה: רחובות: קניון רחובות .קריית עקרון: בילו סנטר השרון: נתניה: קניון הדרים – עודפים / קניון השרון / גנדן. כפר סבא: רח' ויצמן 72 / עתיר ידע 1 / מרכז שרונה – עודפים. רעננה: קניון רננים. הרצליה: קניון שבעת הכוכבים / קניון ארנה /OUTLET הרצליה – עודפים / ירושלים: קניון מלחה / קניון הדר תלפיות / קניון הפסגה, פסגת זאב. מודיעין: מרכז ישפרו. דרום:. אשדוד: קניון לב אשדוד / ז'בוטינסקי חנות 37 / פאואר סנטר אשקלון: צומת סילבר ב"ש: ביג ב"ש/ דומיניק רח' הרצל 110 .קרית גת: ישפרו סנטר אילת: ביג אילת. צפון: חדרה: קניון לב חדרה. אור עקיבא: קניון האורות עפולה: שד' יצחק רבין 18 חיפה: גרנד קניון קניון. קרית אתא: ביג קריות. קרית ביאליק: קיריון. טבריה: רח' יוחנן בן זכאי 1 נהריה: קניון הצפון. כרמיאל: פאואר סנטר. כרמיאל: פאוור סנטר.תל חנן: פאוור סנטר נשר. בית שאן: קניון בנימין. מגדל העמק: מרכז מסחרי. ראש פינה: פאואר סנטר הגליל. קריית שמונה: קניון 8 באמצע , נצרת עילית: קניון לב העיר.אלונים: חוצות אלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully