וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטאשה דנונה מקמבקת גל חדש

שני פישר

8.10.2007 / 13:45

המאפרת והאוטוריטה נטאשה דנונה מחילה את צבעי הניאון החזקים של החורף הקרוב גם על האיפור ומכוונת איך לבנות מראה יומיומי מכל זה

המאפרת נטאשה דנונה מדגימה מדי עונה איפור מתחלף, שיתאים לאקלים ומצב הרוח. הפעם היא לוקחת אותנו לטיול למחוזות ילדותה באירופה של שנות ה-80. דנונה, שיוצרת לרוב מראות איפור אוונגרדיים במיוחד, שאבה את השראתה למראה מעידן הפאנק והניו-ווייב, הפציצה בצבעי ניאון קרים ונועזים, ועידנה את הקווים הנוקשים לכדי מראה איפור וירטואוזי וטווסי שמתכתב גם עם ימינו.

מה היו ההשראות שלך לפלטת הצבעים הפרועה הזאת?

"מוזיקת הגל החדש האלקטרונית והחזרה לאייטיז שבאה לידי ביטוי גם באופנה. תמיד אהבתי את התקופה הזאת ואת המראות הללו - הפאנקיסטים החצופים והמאוד תיאטרליים. בתקופה ההיא זמרים באמת התאפרו ככה."

ספרי על תהליך יצירת המראה

"איפור כזה יכול לקחת כמה שעות, אבל לי הוא לקח שעה אחת, כיוון שמאוד התחברתי אליו. לרוב אני גם מתכננת מראש ופרטים את מראה האיפור, והפעם אמנם היה לי מושג כללי מה אני הולכת לעשות, אבל זרמתי באופן חופשי. השתמשתי בצבעוניות של אייטיז - בצבעים זוהרים כמו ורוד פוקסיה, סגול, כחול רויאל ושחור. כשהשפתיים לגמרי פאנקיסטיות ויש בהן כחול רויאל ושחור."

איך מיישמים את זה לכדי מראה יומיומי?

"דבר ראשון, להירגע עם הצבעוניות בשפתיים ולבחור במקום גוון כחול לשפתון בגוון סגלגל יותר. את האייליינר אני מאוד אוהבת במראה, ולכן ניתן לוותר על הצבעוניות באיזור המצח, לשים צללית סגולה עם העפעף כלפי חוץ, לטשטשה עם כחול כהה למראה מעושן ולמשוח אייליינר חתולי לסיום.

"המיקום של הסומק משתנה, יושב יותר בצד וגבוה ומתחבר לצללית. אפשר להתחיל את המשיחה מהעפעף שמתחבר לעצם הלחי הגבוהה ולטשטשו כלפי מעלה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully