וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עור לגויים

שני פישר

8.10.2007 / 13:44

לא, אין לה בעיה עם עור. ממילא תעשיית המזון טובחת בחיות וכן, בקיץ היא די מתנמנמת. מיקה בשן על בגדי החורף החדשים שלה

בממלכת העור של מיקה בשן בכיכר המדינה נראה שהזמן עצר מלכת. העומס של הפריטים, ניחוחות העור שלא נבלעים ע"י מבשמים למיניהם כמו שנפוץ בחנויות הכיכר, וחוסר היומרנות העיצובית של החלל הקטן והעמוס, רק מגבירים את אפקט ההפתעה למראה הבגדים עצמם.

הנכנס לחנות הותיקה מצפה אולי לצפות לתפיסה ארכאית משהו אבל בגדיה של בשן והז'קטים בפרט מספרים לגמרי את הסיפור של הסתיו והחורף הנוכחים.

בשן מודה ש"השראה" היא אמנם מילה רומנטית, אבל כשהיא מעצבת קולקציה, היא מסתמכת על המגמות האופנתיות שמכתיבות חברות האופנה הגדולות. לכן הקולקציה שלה רווייה בגווני האפור, בעורות "לכה" עם גימורים מבריקים ומטאליים, בעורות במראה מקומט ובעורות מחוררים.

מבחינת הגזרות יש לה העונה אינטרפטציות רומנטיות למעילי טראנץ', שמגיעים כאן עם שרוולים תפוחים, יש ז'קטים בצללית קלאסית עם מפתח עמוק וטיפול א-סימטרי של כיסים וישנו מעיל קצר ומשובב לב בסגול חציל ובו השרוולים מציגים מעבר צבעים הדרגתי (וסופר עדכני לעונה) מבז' חיוור לסגול חציל.

ישנם גם מעילי עור עם הדפס מנומר מעור מאט ודק במיוחד שיוצר מראה פחות רעשני מהרגיל, ובשן מציעה גם מענה למראה החליפות הנפוץ העונה למשל חצאית רוויית בד בגזרת A עם ז'קט מחמיא ונשי ועתיר בקפלים.

עוד בחנות תיקים חדשים בינהם תיק מעטפה מרובע, ושיקי ומתבלט. מחלקת התיקים של בשן בכללותה רווייה בשלל טקסטורות חייתיות כמו נחש, קרוקו ונאפה.

האשה והסומק

את העורות מייבאת בשן מאיטליה והם רכים, קלים ונעימים ביותר. עבור הביטניות היא משתמשת בבדי משי טהורים. איכות החומרים הגבוהה ועלותם היא הסיבה לכך שהפריטים בעיצובה יקרים ביחס לשוק העור המקומי.

מיקה בשן, אשתו של יגאל, בולטת בנוף גם בזכות יופיה הטבעי, המתוחזק בדרכים לא שגרתיות. יש לה פוני נצחי עם גוונים מתנגשים של בלונד וחום כהה, צללית אפרסק דומינטית שמעטרת זוג עיניים תכולות, עור בהיר וסומק ורוד ועז על הלחיים.

בפגישה של פנים מול פנים ולמשמע קולה הדק והרגוע, היא מצטיירת כעדינה ורכה בהחלט. "תמיד נמשכתי לעבודה בעור" היא אומרת "בתקופה שבה התחלתי לעצב, רק החברות "בגד עור" ו"ג'ינג'ט" הציעו פריטים מעור וידעתי שאני יכולה לעשות דברים אחרת."

הקולקציה הראשונה שלה היתה רוויה ברוכסנים ובסמלי תעופה. בשן עדיין שומרת מעיל עור שחור עם פרנזים במראה אופנוענים, עם שלל פאצ'ים בצורת כנפי טייס שהאות M רקומה במרכזם, מאותה תקופה.

מאז היא שומרת בלעדיות לחומר הגלם היוקרתי והיא טוענת שהיא לא משתעממת ממנו וכמו כן שהמצפון שלה לא משקשק כלל. "העורות הם תוצר לוואי של תעשיית המזון. אני לא מרגישה שעיניתי חיה בשביל מעיל. בפרוות, לדוגמא, אני אף פעם לא אשתמש."

אלקבץ לקחה אותי לקאן

- כיצד עסקי העור צולחים כלכלית את הקייצים החמים?
"לא קל לשרוד בחודשי הקיץ, אבל כיוון שהעסק שלי משולב גם בתיקים אז אפשר להסתדר. בעונות החמות אני משתמשת בעורות זמש דקים כמו בדים קייציים."

- לא מתחשק לך גם לעצב נעלי עור?
"בעבר ייצרתי נעליים בסגנון נעלי צנחנים, אך כיוון שמדובר בחנות קטנה ועמוסה, ונעליים משמע המון קופסאות, שמתי לעצמי מעצור. יש בי רצון לעשות נעליים, אבל גם להציג אותם כמו שצריך."

בקטלוג החדש של בשן, חזרה בתה היפה אלינור (שגם כותבת לפרקים לוואלה!) לכס דוגמנית הבית. אלינור דגמנה לאמה גם בעונות הקודמות, ובעונת הקיץ האחרונה תפסה השחקנית/דוגמנית/טווסית רונית אלקבץ את כס הפרזנטורית.

- למה לא המשכת עם אלקבץ?
"בחרתי את רונית כיוון שרציתי לרענן תקשורתית את המותג ותמיד הערצתי אותה רונית ואת הטעם שלה באופנה. היא הסכימה מייד ונוצר ביננו חיבור אמיתי, היא אפילו לבשה בגדים בעיצובי בקאן. מראש החלטנו שמדובר בשיתוף פעולה לזמן קצר ומוגבל. למראה של אלינור אני מאד מתחברת."

- כמובן. אלינור מתעדת לרשת את העסק ביום מן הימים?
"אנחנו לא מדברות על זה. כרגע אלינור מתעסקת בעיצוב מוצר והיא מאוד מוצלחת בתחום הזה. אני מתייעצת איתה בנוגע להמון דברים".

טווח מחירים :

מעילים: 7500 - 8500 ש'
ז'קטים: 5500 - 6500 ש'
מכנסיים: 5000 - 6500 ש'
חצאיות: 5500 - 6000 ש'
תיקים: 1200 - 9000 ש'

מיקה בשן, ה' באייר 48, ככר המדינה- ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully