וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון קנטור התחילה לעצב תיקים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

11.10.2007 / 8:50

אה, אבל לא קנטור שאתם חושבים. יחצנים מנסים לעשות סיבוב על וואלה! אופנה. סיפור שקרה באמת. קנטור המקורית: "קנו יד שנייה"

ניסו לעשות עלינו סיבוב, חברים. מייל תמים לכאורה שהגיע למערכת בישר בשמחה ששרון קנטור התחילה לעצב תיקים שנמכרים עכשיו בשוק המעצבים בדיזינגוף סנטר.

ישבנו כמו ילדים טובים ומנינו את שלל העיסוקים של קנטור המוכשרת (מנהיגת להקת דה גירלס, במאית, כותבת בוואלה! תרבות, פעילה ירוקה ועוד) טלפנו אליה כדי לתשאל אותה ואז כששאלנו על המוסיקה, קנטור הכחישה.

לא זו לא קנטור מ"דה גירלס" אלא מישהי אחרת שרצה על תשומת לב תקשורתית שנדבקת לשם מוכר. הכי האחים המקומיים צדיקפור שהקימו את חברת האופנה ורסאצ'ה 83.

כל חברה זה תיק

מאחר שבסך הכל יש לנו כבוד למעצבים צעירים, נבלה עם קנטור מהתיקים ב-15 שניות התהילה שלה פה ונבוא בחשבון בהדמנות ראשנה עם היחצנית.

ובכן, קנטור של התיקים, גדלה בקניה, באיים הקאריביים ובארגנטינה (משם מגיעים הוריה), סיימה לימודים בתולדות האמנות באוניברסיטת תל אביב, למדה אנימציה, איירה ספר ילדים ועיצבה אתרים.

לפני 3 שנים היא החליטה שהגיע הזמן שהאיורים שלה יתנוססו על תיקים בעיצובה ועיצבה 6 גזרות של תיקים. "האיורים מבוססים על 3 חברות טובות שלי שמאד שונות זו מזו", היא מספרת, "הדמות היפנית היא החברה הפרקטית, זו שתמיד תגיד את הדבר הנכון בצורה הנכונה ואת יודעת שהיא צודקת, הדמות האפריקאית היא האנרגטית – מלאה באש והבולנדינית היא זו שבאמצע – קצת מזו וקצת מזו"

התיקים עשויים מבד או מסקאי. "אין לי סוג בד מסוים שאיתו אני עובדת. התיקים עשויי מכל סוגי הבדים אני רואה משהו שמדבר אליי וקונה". בעתיד היא מתכננת לעצב גם ליין בגדים.

אנטי צרכנית

שרון קנטור המקורית (האושייה התרבותית, לא בת דודה שלכם) מדווחת שיש עוד שרון קנטור שעומדת לפרוץ לתודעה הציבורית, הפעם מכיוון תחום המשחק וקיומה של זו אפילו הצליח פעם לבלבל קרובי משפחה שלה, שחשבו שהיא עומדת להשתתף בתכנית אירוח של נאור ציון.

"אם כבר שם דומה, אז תיקים זה מאה אחוז. אני בהחלט אביע התעניינות בתיקים של קנטור, למרות שאני באופן אישי מעדיפה לרכוש בגדים ואקססוריז מיד שנייה, בשל מניעים אנטי צרכניים".
קנטור איחלה לקנטור בהצלחה רבה עם התיקים ובכלל.


מחירי התיקים: 100-300 ש'.

את התיקים של קנטור אפשר להשיג בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, ת"א. הבוטיק פועל מדי שבוע:
בימי חמישי, בין השעות 16:00-21:00
ימי שישי, בין השעות 10:00-15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully