וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצות להיות טובהל'ה ונעמה

שני פישר

10.10.2007 / 17:00

בחורות שלוקחות תוספת ומשחררות את שרירי הבטן, יאהבו גם העונה את בגדי הני ועדי יעקובסון, האם והבת ההרמוניות בתבל

כבר בכניסה לסטודיו של הצלם אורן דאי היה אפשר לחוש באנרגיות קצת אחרות. לא כאלה שלרוב מאפיינות סטים לחוצים בימיי צילומי קטלוג עמוסים.

ביום צילומי קטלוג סתיו-חורף 2007/8 של המעצבות הני ועדי יעקובסון היה אפשר לחשוב בכלל שמדובר בבוקר יום שבת, שבו כל בני המשפחה יושבים בנחת וקוראים עיתונים. באותו היום עדי חלתה ונשארה בבית, ואמא הני לקחה פיקוד על המתרחש. בשמחה רבה, יש לציין.

כוורקוהוליקית פרפקציוניסטית היא אפילו לא יכולה להיזכר מתי בפעם האחרונה לקחה חופשה מהעבודה. בין הני לעדי שוררים יחסי אם-בת מהזן הנדיר, אינטנסיביים וקרובים ביותר. האם, הני, נולדה לאם מעצבת בעצמה, ובגלגולה המקצועי הקודם הייתה אחות מוסמכת. לאחר שעיצבה מחדש ביוזמתה את מדי האחיות, החליטה, לפני כ-25 שנה, לתעל את היצירתיות לעיצוב אופנה.

בתה עדי הצטרפה אליה לפני 18 שנים, בגיל 19 בלבד, והני מציינת שדרמות משפחתיות אה-לה טובל'ה ונעמה חסין לא התרחשו ולא יתרחשו בין כתלי הסטודיו שלהן. "אנחנו כל כך דומות, בדיוק אותו הראש. לא צריכות לדבר אחת עם השניה, תמיד מסכימות על הכל. משפחה ממש דביקה".

התוצאות הן שתי חנויות חדשות, בירושלים ובנתניה, שמצטרפות השנה לרשת הקטנה ותכניות להגביר את היקף הייצוא לארה"ב ולאירופה.

חלק מההתנהלות הלא שגרתית של עשיית הקטלוג היא הבחירה בפרזנטורית החדשה. מדובר בתמי, בחורה שנשלפה פיסית מהרחוב הישר לסטודיו של דאי, אחרי שהבנות הרגישו שמיצו את העבודה עם דוגמניות מקצועיות ופרופורציות מושלמות.

"באופנה, הדבר הכי כייפי זה להלביש נשים שאין להן את הפוטנציאל של המידות המושלמות ולהגיע אתן לשיא, שיראו הכי טוב", משתפת הני.

ואכן, תמי הדוגמנית, מטר שישים וחמש בקושי, מידה 38, מצדיקה את הבחירה בה. היא מעיין הכלאה בין ניקול קידמן הצעירה ללורן אמברוז -קלייר פישר מ"עמוק באדמה", ומצליחה להעביר איכויות אינטלקטואליות חזקות וגם לשאת את המורכבות של הבגדים של הני ועדי יעקובסון בהצלחה.

לא לרזות

לאורך השנים השתלטו בהצלחה הני ועדי יעקובסון על הנישה המציעה אופנה אורבנית מתוחכמת לנשים בשלות מהזן ההיפי-ארטיסטי. הבגדים שלהן יטיבו עם נשים במידות 40-42 יותר מאשר במידה 36, ואת עודפות הבד מתעלות המעצבות למשחקים א-סימטריים.

קולקציית סתיו-חורף זכתה לשם "קשרים", כשמקור ההשראה היה קשרי משפחה. בפועל, אפשר למצוא בקולקציה אלמנטים רבים של קשירות, הן בגזרות והן כאלמנטים עיצוביים-דקורטיבים משדרגים.

בין בגדי הסתיו החדשים יש ז'קטים עם סגירות מיוחדות, שמלות וטוניקות עם חיתוכים מעניינים, משחקי כיווצים ושילובים של שני בדים ויותר בפריט אחד. צבעי השחור והלבן שולטים כתמיד. הגזרות כתמיד רחוקות מקו הגוף ובולטות בעיקר גזרות פעמון במכנסיים ובעליוניות. הסטיילינג בקטלוג עליו מציע משחקי שכבות יפים.

הלקוחות המתמידות של הני ועדי הן ודאי מאלה שהמילה "טרנד" גורמת להן לעקצוציי אלרגיה, אך עדיין העדכניות של הפריטים לוקה בחסר. אבוי לבנות אם היו מספקות סקיני ג'ינס או הופכות את החום שבקולקציה לסגול, אך כן היה מצופה לראות התקדמות בקו העיצובי שפיתחו בעצמן.

הבגדים אמנם יפים לעין, יפים על הגוף, והכי בעולם "הני ועדי יעקובסון" רק שמדובר בעוד קולקציית "הני ועדי יעקובסון" טיפוסית, כזאת שמייצרת עומס מכוון של מרקמים וטקסטורות על כמויות נדיבות של בד. מי שאהבה עד היום לא תתאכזב, ומי שציפתה לחידושים והתבדתה מוזמנת לכתוב מכתב להנהלה.

טווח מחירים : 269 – 1800 ש'.

להשיג בחנויות "הני ועדי יעקובסון": בן יהודה 224, תל-אביב, גלרית מעצבים, קניון רנננים, רעננה, גלרית מעצבים, קניון מלחה י"ם, הרצל 173, רחובות וקראוזה 1, נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully