וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריפליי

שני פישר

11.10.2007 / 15:05

אוברול עם מכנסי סקיני וכתפיות איקס ומעיל צמר ארוך וסגול – הממתקים העילאיים של ריפליי לחורף הקרוב

חנויות REPLAY תמיד נכללות במסלולי השופינג שלי בבירות העולם, אך אף פעם לא הניבו תוצאות של ממש. לא שאין מה למצוא, חלילה, בריפליי, אלא שעלותם הגבוהה של הפריטים לא תמיד מצדיקה בעיני, מאחר ואינני רודפת מותגים סדרתית, את הג'ינס של ריפליי, שהוא אמנם תמיד איכותי וסופר אופנתי אך לדעתי לאו דווקא מעניין.

ובכל זאת מביקור בחנות החדשה של ריפליי התברר שכנראה עד היום טעיתי כשציפיתי למשהו מסויים, משום שמתחת לאפי התהווה לו משהו שונה לגמרי. הסברים? מיד.

חנות הדגל של REPLAY נפתחה לפני חודשיים בנמל תל אביב המתחדש. החלל מיישר קו עם יתר חנויות ריפליי בעולם. העיצוב כהה, כבד ונוצץ וגלי הים נשקפים מהוויטרינה. לריפליי שלושה קווים בקולקציה- BLUE JEANS (בייסיק), FASHION ו WE ARE (קולקציית הפרימיום), והמגמות השולטת לחורף הקרוב נוכחות בכולם. אם ישנתם במהלך החודשים האחרונים, את רשימת הטרנדים החמים לעונה אפשר לגבש בקלות מהתבוננות בקולקציית סתיו-חורף.

במחלקת הנשים אפשר למצוא אוברול ג'ינס שחור מרעיש המורכב ממכנס סטרץ' סופר סקיני וכתפיות היוצרות איקס בגב. ללא ספק האוברול החורפי המוצלח ביותר בשטח. ישנה גם חצאית ג'ינס נפלאה בגזרת עיפרון בגוון אפרפר עם כתפיות דקות שנסגרות באיקס בגב.

בגזרת השמלות בולטת שמלת סריג סגולה באורך מיני עם משחקי טקסטורות ושרוולי חצי המעוטרים בסגירה מיוחדת של כותפות. אם תצלחנה לשים ידכן על מעיל מצמר טוויד סגול וארוך בקווי "שאנל" קלאסיים, לחלוטין הרווחתן את ה-מעיל של החורף.

בניגוד למחלקת הנשים, מחלקת הג'ינסים של הגברים פחות מנומנמת, ועל מרביתים אפשר למצוא העונה כיתובים צבעוניים בסגנון גראפיטי. במחלקה ישנם ג'ינסים משופשפים בגזרה ישרה, המגיעים בגווני הכחולים למיניהם וישנם גם מכנסיי ג'ינס חומים ויפים במיוחד עם שפשופים בגווני חרדל.

אם הסקיני לא מאיים על גבריותכם, מוטב לבדוק את הסקיני השחור של ריפליי, ואם לא, אז אולי את הג'ינס השחור בגזרת הקופיקו. דווקא הטופים של הגברים לוקים בחסר בכל הנוגע ליצירתיות, ומראה הקולג' האמריקאי והמראה הצבאי המאוסים מוצו עד כלות גם בקולקציה הנוכחית.

בגזרת העליוניות והז'קטים אפשר למצוא הפתעות, כמו מעיל עור משופשף בגוון חום אדמדם, עם סגירה ישרה ומרובת כפתורים, או מעיל מקורדרוי בגזרת בלייזר קלאסי עם דיטיילים קטנים כמו פאצ'ים וכיסים שהופכים אותו ליומיומי למהדרין.

בדומה לבני דודיו הרחוקים, דיזל ומיס סיקסטי, הדנים האיטלקיים של ריפליי הם אמנם חביבים, אך ממזמן כבר לא המילה האחרונה בתחום. כך שאת הפנינים האמיתיות בקולקציה מוטב לחפש מסביב לג'ינסים, ואחרי שמצאתם את הפנינים תגלו שכמו פנינים הן, יפות ונוצצות, אך גם יקרות (ולא מפז).

טווח מחירים:

נשים:
חולצות וסריגים: 399- 999 ש'
ז'קטים: 1199-5999 ש'
ג'ינסים: 699-1499 ש'
חצאיות ושמלות: 699-1399 ש'


גברים:
חולצות וסריגים: 299- 1199 ש'
ז'קטים: 1399-6999 ש'
ג'ינסים: 799-2499 ש'

להשיג בחנויות REPLAY: האנגר 9, נמל ת"א, קניון מלחה, ירושלים, קריון, קריית ביאליק וקניון רמת אביב, ת"א (הפתיחה עד סוף חודש אוקטובר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully