וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטל זו לא מילה גסה

אדר ריכטר

14.10.2007 / 7:24

2000 יורו וסטאז' בפירוצ'י לקארין דרסה פרום יזראל. הרחוב הישראלי אולי המוני, אבל תלמידי שנקר מביאים הישגים עולמיים

אחת המוכשרות שבבוגרות שנקר של המחזורים האחרונים, קארין דרסה, בוגרת מחזור יולי 2007, זכתה בתחרות mittelmoda הבינלאומית למעצבים צעירים, שהתקיימה בגוריציה, איטליה, בפרס ה-"love therapy" המוענק לקולקציה הצבעונית ביותר.

דרסה בנתה קולקציה שמקום התרחשות הדמיוני שלה הוא לונה פארק נטוש, המאוכלס בחבורה של צעירים מחוסרי בית וחסרי כסף, אבל בעלי אספירציות נוצצות. הבנות חולמות על זוהר הוליוודי משנות ה-40 והבנים חולמים להיות כוכבי רוק.

"הקולקציה היא מיקס של הלונה פארק של פעם, עם חלומות. זה לוק של פאן עם קצת קוטור" אומרת דרסה ומסבירה שמדובר בנסיון לשלב בין כל האהבות שלה.

בקולקציה 5 מערכות לבוש בצבעי פסטל מעושנים, בדי צמר, טריקו, מפות פלסטיק ועוד. בכל מערכת יש גם פריט וינטג' אחד שדרסה פירמטה כמו למשל שמלה ארוכה שהפכה למכנסונים.

תחרות מיטלמודה מתקיימת כבר 15 שנה ונחשבת ליוקרתית. ניגשים אליה מאות מעצבים צעירים מכל העולם ורק 28 קולקציות עולות לגמר ומתמודדות על 15 פרסי אופנה המוענקים בחסות מותגי אופנה וטקסטיל מובילים.

התחרות זוכה להד תקשורתי בקרב מעצבי אופנה ותעשיית האופנה באיטליה ומחוצה לה. על השופטים בתחרות נימנים מעצבים מבתי אופנה מובילים כמו מיסוני, בנטון, פורלה, לה פרלה וסיסלי, ג'ון גליאנו עצמו ואף מעצבים מרשת H&M.

דרסה זכתה ב-2,000 יורו ובסטאז' בבית האופנה פירוצ'י והיא מוסרת בסיפוק את תגובת הזוכים הצנועים האולטימטיבית: "רק להגיע לתחרות עצמה היה מרגש מאוד וזה כבר הספיק לי. זה נחמד לראות שגם אנשים אחרים אוהבים את מה שאתה עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully