וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעשה ונשמע

שני פישר

14.10.2007 / 11:20

קטלוג זארה העונתי במסרים חדשים לנתינים המסורים: שכחו מסגול - לכו על כתום, קנו כפפות. לא תבגדו כי אין לכם עם מי

ישראל ללא זארה, היא כמו אפריקה נטולת שמש, אייס ארומה ללא השוקולד הקטן או מדור רכילות בלי נינט. גם מי שמחשיב עצמו כאנטי-זארהריסט מובהק, לא יוכלו להעיד שמעולם לא נכנס אליו לבארון לפחות פריט אחד עם התווית הרב-יבשתית.

אבל האטרקטיביות שלה זוכה זארה בארץ, לא תמיד משקפת את הנעשה בחו"ל. אמנם בספרד, ארץ המוצא, אפשר למצוא לפחות סניף אחד של זארה בכל רחוב ראשי, וקיימות גם חנויות LEFTIES אטרקטיביות במיוחד, שמציעות עודפים של זארה, אבל בכל ארה"ב למשל, קיימים בסה"כ 25 סניפים של הרשת.

גם בבירות אירופאיות אחרות, זארה היא לא הרשת המועדפת בנישה בנישת ה"בגדים אופנתיים במחירים עממיים", בטח לא בזמן ש-H&M נושפה בעורפה בהתלהבות ומבטיחה ומקיימת בגדים צעירים יותר במחירים זולים יותר.

אבל בארץ הההתנפלות נמשכת. החנויות של זארה מתעדכנות במהירויות שיא, עם מספר פריטים אינסופי ונדירים הפריטים שיצליחו לצלוח עונה שלמה בחנות מההתחלה ועד הסוף. למרות הקצב המטורף, ולמרות העובדה שקשה לרכז את כל הפריטים בכמה עמודים של קטלוג, מציגה זארה קטלוג ובו הטרנדים הבולטים שלה לחורף, כולל ממצאים מעודדים וגם מפתיעים.

מיני מי

בקולקציית החורף בולטת השפעת שנות הארבעים. ישנם פריטים עם השראות גבריות כמו ז'קטים וחליפות בצלליות מהודקות ובצבעים עמוקים, ומצד שני גם פרטי לבוש נשיים וזוהרים, כמו סריגים ושמלות (שיגיעו העונה תמיד בגזרת מיני - שימו לב) מבדים נופלים ורכים. חלק מהמעילים מגיעים עם שרוולי חצי או ¾, המחייבים חולצה נוספת מתחתיהם. אביזר האופנה הבולט של החורף הוא הכפפות, שמגיעות בגווני בז' או בגווני חרדל ומחדדות את הלוק של הגלאם של פעם.

קולקציית הצעירות TRF של זארה מציעה קולקציה עליזה והדפסים שונים (עם דגש על ניגודיות, למראה רב תרבותי), ואפשר למצוא בה שלל מעילים נאים לחורף בגזרות בובתיות, סוודרים בסריגה עבה ומכנסיים בגזרת פעמון.

אפילו מכנסי פעמון

במבט פנורמי ורחב, בלטו בהעדרן מהקטלוג שתי מגמות אופנתיות הדומיננטיות ביותר לעונה הקרובה. בכל הקטלוג לא נמצא פריט אחד סגול לרפואה, אפילו לא בצורת אקססורי, כשבמקומו תופס דווקא הצבע הכתום את כס המלכות. אולם, העדרם של מכנסי הסקיני מהקטלוג הוא הבולט מכל. במקומם תתתקלו במכנסיים בגזרה ישרה ואפילו מכנסי פעמון מתרחבים.

אבל את מירב הפוקוס כלל לא גונבים המכנסיים, אלא הירכיים החשופות, מתחת לשמלות מיני, מכנסונים ומעילים ארוכים. ובקיצור, בגזרת ההמלצה הספורטיבית-עונתית של זארה, אפשר בקלות לוותר על תרגילי חיזוק הבטן ומיצוק הישבן כדי להשקיע את מירב האנרגיות בחיטוב הירכיים על אופני הספינינג.

מחירים:

שמלות: 399- 199 ש’
מכנסיים: 169.90 – 349 ש’
טייצים: .39.90-79.90 ש’
חולצות T: 69.90 – 129.90 ש’
חולצות כפתורים: 139.90 -299 ש’
טוניקות: 169.90 -299 ש
חצאיות: 169.90 – 349 ש’
ג'ינסים: 199 – 299 ש’
ז'קטים: 299 – 599 ש'
חגורות: 39.90 – 199 ש’
תיקים: 129.90 - 999 ש’
נעליים: 139.90 – 399 ש’
מגפיים: 199 – 679 ש’

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully