וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה של קוונטין

רועי ירושלמי

16.10.2007 / 6:20

למעריץ הנודע של "אוניצוקה טייגר", התשובה היפנית לאדידס, קוראים טרנטינו. מחיר המבצע שלהם שערוריתי לא פחות

את פסגתו של הר הפוג'י של הסניקרס, כובשות כבר כמה שנים טובות נעלי "אוניצוקה טייגר", המותג היפני של אסיקס. גם מי שלא מחשיב את עצמו לחובב סניקרס מושבע, יתקשה לעמוד בפני דגמי החורף החדשים של אוניצוקה ויצטרך להפנים שאלו בעיקר הסניקרס שתראו על המדרכות הנכונות באירופה החורף.

"אוניצוקה טייגר" הן התשובה המלוכסנת של ענק הספורט "אסיקס" לאדידס ונייקי. לייבל הסניקרס נהנה מלוק רטרואי, הנוטל השראה משנות החמישים והשישים, תוך שילוב מוטיבים יפניים מסורתיים, כמו למשל שימוש בבד הברוקאד, ממנו תופרים את הקימונו, ודגמי טאבי, בהם הבוהן מופרדת משאר האצבעות. נוכחות מוגברת של הנעליים נרשמת תמיד בסרטי קוונטין טרנטינו (ע"ע אומה תורמן ב"קיל ביל") וגם על מיטב של סלבריטאי הוליווד, כמו למשל אדריאן גרנייה, כוכב הפמליה.

סימני ההיכר של המותג הם נמר אימתני, ושני צמדי פסים אנכיים בצדי הנעל, הקפדה יתרה על גימורים (מבפנים ומבחוץ, מלמעלה ומלמטה), תעוזה הגרפית וכמובן הנוחות.

מתוך קולקציית החורף הרחבה, הגיע לארץ מבחר דו ספרתי של נעליים, יותר נוצצות מאשר רטרואיות. דגם הדגל של המותג 'מקסיקו', הכולל את הפסים המשולבים של אסיקס בצידו, זוכה כרגיל לתשומת הלב מירבית ונהנה מווריאציות שונות ומשונות: עור קלוע בלבן ובשחור, עיבוד עור בצבע בז'-לבנבן המזכיר עור-נחש, הדפס מחברת מחשבון ועיטורי רקמה של הלוגו במקום ההדפס המוכר וריקועים אפריקאים כהים.

גם על דגם פייבר (FABRE) בעל סוליית האולסטאר מופנים בבירור זרקורי "אוניצוקה טייגר". כאן שווה להתעכב על הדגם הלבן המוגבה , בעל הסוליה הסגולה והמילוי הפרוותי המפנק. עוד בארסנל של "טייגר": דגמי סקוץ ראויים, מגוון של דגמים מטאלי בזהב, כסף וברונזה (מגה-דאווין) וסוליות מושקעות במיוחד, עם ציורים מיוחדים ושלל תצורות התואמות לעיצוב הגפה.

אוניצוקה במחירי הלם?

את אוניצוקה טייגר במחירי מבצע, תוכלו למצוא ב"קניון המותגים" בבית פנורמה ובחלל שעומד לאכלס ה'ג'ינס-בר' במרכז עזריאלי, הסמוך לירידה לתחנת הרכבת. אוניצוקה נמכרים שם ב-200 ש', מה שאומר 60% הנחה. עוד תוכלו למצוא שם מיטב דגמים מהקולקציה הקודמת.

מחירים: החל מ-400 ש'

להשיג בג'ינס-בר, קניון אביב, רמת אביב; קניון איילון,רמת גן; קניון מלחה ירושלים; במרכז עזריאלי, תל אביב; רשת פקטורי 54; קניון המותגים של "אלשרד", בית פנורמה, רח' בן צבי 86 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully