וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הפפראצי

אדר ריכטר ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

17.10.2007 / 10:16

לילך אלגרבלי נכנסה לחנות חדשה ואלגנטית בצפון דיזינגוף היוקרתי. עכשיו לנינט, אניה ומסיקה יהיה תא הלבשה ראוי

חנות פינתית בקטע היוקרתי של דיזינגוף, איפה ששולטים ביד רמה היוקרתיים שבמעצבי המדינה, התפנתה, ולילך אלגרבלי בעלת המותג לילה מיסט, מרחוב בן יהודה הסמוך, קפצה על ההזדמנות, נכנסה אליה ושדרגה את העטיפה החיצונית של העסק.

סגנון מרהיב ומוקפד תמיד אפיין את הבגדים שלה, ועכשיו גם החנות היא לבנה, אלגנטית ומרווחת. חלל שמתאים הרבה יותר ללקוחות המפורסמות שלה, אלה שהולכות לאירועים מסוקרים שראויים לשמלות ההוליוודיות שאלגרבלי מעצבת.

אור יום חזק נכנס שלה מבעד לחלונות הזכוכית הגדולים של החנות ושוטף את בגדי הקולקציה החדשה. הגזרות רבות מעוף, בהשראת מעצבי על כמו בלאנסגייה ואוסקר דה לה רנטה. יש מעיל פעמון שחור ונפלא שנתפר משמיכת פיקה ("כמו סקרלט אוהרה שתלשה את הוילון ותפרה ממנו שמלת נשף"), שמלות כותנה רבות וולנים, צבעים נקיים וחזקים כמו כחול, ירוק וסגול ועוד.

ביחס לגזרות היצירתיות ולרושם הגדול שיוצרים הבגדים, המחירים סבירים. מכנס מחויט וגבוה עולה 800 ש' ושמלות ערב 2,000. כניראה כי פה ושם רואים תפירה לא מושלמת (אלגרבלי "את מעיל הפעמון תפרתי בעצמי. בלי ללמוד אופנה במוסד כלשהו") ולא תמיד מדובר בבדים יוקרתיים. לפעמים הגזרה מתוחכמת אבל מדובר בבד כותנה שנותן איזה שיויון נפש לבגד.

מחמאות לנועזות

פרט מעניין בבגדי העונה הקרובה שאלגרבלי (34) עיצבה הוא סינר צוואר לבן בסגנון ספרד של ימי הביניים שחוזר בכמה דגמים.
עוד משכה את העין שמלת כותנה כחולה ויפה שרחוקה מהגוף. היא נוצרה כשהמעצבת נזדקהה לשמלה לעצמה. "קמתי בבוקר כדי לתפור את השמלה של הארוע בערב, וכך היא נולדה", אלגרבלי מספרת " ידעתי שאם אני אלבש שמלה עם נפח גדול במיוחד, היא תתפוס את כל תשומת הלב". תוך יום כיכבה השמלה במיטב הפקות האופנה והפכה ללהיט.

אלגרבלי היא ישירה, אותנטית ולא מקרינה ריחוק צפוני, שאופייני לכמה מהחנויות השכנות, המתמגנות מהרחוב באמצעות זמזם בדלת בכניסה, שמאפשר להפעיל סלקציית אינטרקום בנכנסים.

אצלה הדלת פתוחה לכולם. היא אוהבת את הלקוחה הישראלית ונהנת לפרגן לה לטעם ולתעוזה שלה. קהל הלקוחות הרחב שלה הוא נטול גיל, והיא מעצבת שמלות נשף לתיכוניסטיות וגם לסבתות שמחפשות משהו מיוחד לברית של הנכד.

סגור אבל גם פתוח

אלגרבלי לא מפסיקה לערוך ניסויים ולבדוק את גבולות הטעם של הקונות שלה. כך למשל העיזה ועיצבה העונה בין השאר, מכנסיים רשמיים למדי וחולצות ושמלות עם מפתחי צוואר צנועים, למרות שהיא יודעת שבישראל החמה (נפשית ופיזית) אוהבים להפגין מחשוף בריא. מצד שני היא לא שוכחת שאיזון הוא דבר חשוב בחיים "אניה בוקשטיין הלכה על שמלה סגורה מקדימה לאירוע האחרון, אבל פתחנו לה בגב, מפתח עמוק".

היא לא מתפתה לכסף הקל המצוי בשוק עיצוב שמלות הכלה. אם תתעקשו היא תעצב לכן אחת כזו, אבל בתנאים שלה: בלי מחוכים, בלי תחרות. היא מעדיפה להתרכז בשמלות עם שובל ומכנסיים מתרחבים ליומיום.

יפים גם התכשיטים הנמכרים בחנות - יש שולחן תצוגה עם תכשיטים עדינים ומפעימים ביותר בעיצוב קרן וולף ותכשיטים גדולים ונוצצים יותר בעיצוב שגית רביבו.

מחירים:
חולצות: 560-1,200 ש'
מכנסיים: 850-1,200 ש'
ז'קטים: 1,500-2,500 ש'
שמלות: 2,000-8,000 ש'

LILAMIST, רח' דיזנגוף 280, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully