וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבלה עושה את כולם עשירים

שני פישר

17.10.2007 / 14:09

האם מדונה תלבש כל גופייה, בסיסית ככל שתהיה, אם ידפיסו עליה כיתוב קבליסטי? המעצבת המקומית אלין סידס הימרה שכן, וצדקה

כשאלין סידס בת ה-35, סיימה את לימודי עיצוב האופנה שלה בשנקר בשנת 2000, החלום הנפוץ - להלביש את מדונה, היה ניראה מתוק ורחוק. הביקור של הכוכבת בארץ בראש השנה היה הזדמנות להגשים את החלום. אלין הכינה חבילה עם 3 גופיות וטייץ אחד מקולקציית הקיץ שלה וכמו הרבה מעצבים אחרים, שיגרה אותה לאיש קשר של מדונה, הנמיכה ציפיות חיכתה.

המלכה של הפופ הגיעה לארץ עם 12 מזוודות מלאות בבגדים של מיטב המעצבים. אבל החוש האופנתי המפורסם שלה כיוון אותה דווקא על פריט אחד של מעצבת לא מאד מוכרת. בשלב הבא נתפסה מ' בעדשת ההפארצי כשהיא לבושה בגופייה של אלין, הנושאת את כיתוב הקבליסטי ס.א.ל שמשמעותו היא: כוח השפעה, אושר, ממון והצלחה. בקרוב אצלכם.

סידס מיהרה לייצר כמויות נאות מהגופיה הקריטית וכרגע עומד התמחור השאפתני שלה על 419 ש'. בקרוב נדע אם ס.א.ל באמת מביא ממון והשפעה לכל מי שמשתמש בו.

אלין סידס, בת 35, הקימה את קו הביגוד שלה מיד בתום הלימודים. הקולקציות שלה לא מושתתות באופן גורף על טהרת הקבלה, אבל אפשר למצוא בהן אלמנטים רוחניים בולטים. היא טוענת שהיא בנאדם מאמין ומכירה את הקבלה כמו כולם. "לא ממש מעמיקה בנושא".

על לקוחותיה הנאמנות והלאומיות נמנות גילת אנקורי, שרית וינו אלעד ושרון זליקובסקי שבוודאי גאות לצרף את מדונה-אסתר לחוגן היוקרתי.

"אני הייתי בהלם, ממש לא האמנתי" אומרת אלין על הרגע בו ראתה את מדונה לבושה בגופייה שלה "אני יודעת שמעצבים רבים שלחו לה מתנות ומאוד הוחמאתי שהיא בחרה ללבוש דווקא את הגופיה שלי, למרות שכשבחרתי את הפריטים קיוויתי שכיתוב הקבלה יסב את תשומת ליבה אליהם".

סידס מספרת שבקרוב היא מרחיבה את הליין הרוחני ומוציאה קו חולצות חדש עם הכיתובים 'בן פורת יוסף' ו'אשת חיל'."

גופיות מדונה של אלין עדיין נמכרות בחנויות המעצבת: בחנויות "ALINE": אוסישקין 55 רמת השרון ואחוזה 148 ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully