וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והאיפור כמובן מזעזע

שני פישר

19.10.2007 / 7:50

כשסיגל דקל לא מתאמצת היא מעצבת שמלות קלאסיות ויפות. השתדלות יתר גורמת לה לשלב בין הסרבל של דן חלוץ לשרוואל נשרך

קטלוג החורף של סיגל דקל גזור בצורת ארון בגדים עתיק, ועליו מופיע צילום הארון הביתי של דקל. כששתי דלתות הארון-קטלוג נפתחות, רואים בפנים צילומים של בגדי הקולקציה תלויים על קולבים.

הקו שלה כולל ערבוב סגנונות רבים בקולקציה אחת ולפעמים אפילו בפריט אחד. כדי לעשות קצת סדר מחולק הארון ל-4 קבוצות שונות (ספורטיבית, טרנדית, קלאסית-ספורטיבית וספורטיבית) מה שיוצר רושם מאורגן יותר מבדרך כלל, אבל בכל זאת לא מציל את המדפים מקריסה.

דקל ממשיכה לחטוא בעיצוב עמוס מדי, על פריטים שדווקא יש בהם פוטנציאל. הכברה בפרטים, טריקים ושילובי בדים לא הרמוניים, גומרים לפספוס הגזרות היפות שהיא יודעת לעצב.

הבעיה הכרונית והכאובה הזו ניכרת בעיקר בשני קווי הקולקציה, הספורטיבי והקלאסי-ספורטיבי. אריגים טבעיים ומשוחררים נכפים על גזרות מתחכמות והמתקבל הוא מראה סמרטוטי, שמתבלט לרעה עוד יותר במראה השכבות הלא נדבק שהרכיבה הסטייליסטית (המוכשרת דווקא) מזל חסון.

הרבה מפריטי הליין הספורטיבי, שעוצבו בהשראת המדים הצבאיים, כלל לא נראים לבישים, ולא במובן ה"גליאנואי של המילה. סרבל הטיסה שמוצע בדמות טוניקה חובקת ירכיים או מכנסי השק נמוכי המפשעה לא מצליחים להיראות יצירתיים, עדכניים או מחמיאים.

סורו לשמלת הבובה

יוצאת דופן היא שמלת כותנה אפורה ומקסימה עם ליפוף בד מעניין באיזור החזה. פריט נוסף מהקולקציה שבולט ביופיו, הוא שמלת פליסה סגולה בגזרה בובתית-משהו, עם שרוולי חצי מדוייקים, כיווצים קלים באיזור המחשוף וקפלים מהמותן ומטה. יפה במיוחד היא גם שמלה ירוקה עם מחשוף עמוק וגם מעיל-שכמיה בקווים קלאסים ובגובה מותן, עם כפתורים גדולים ושרוולי ¾.

קו הקלאסיק שפיתחה דקל הקולקציה משלב בהצלחה גזרות קלאסיות, נקיות ומדוייקות עם משחקים של שחור ולבן. בין הפריטים הבולטים בקו זה ישנה חצאית עיפרון עם מותן גבוהה במיוחד וצללית צרה, ושלל חולצות מכופתרות בהשראות ויקטוריאנית גרנדיוזית, מהסוג שנינט אוהבת במיוחד.

הניסיון לייצר מגוון רחב של פריטים לא פועל תמיד לטובתה של המעצבת, וניכרים פערים ברורים בין רמות הגזרות והביצוע של הפריטים השונים. מצד אחד, הגזרות המובנות שלה פשוט מצויינות, מצד שני, הפריטים המשוחררים, שלא מתחייבים לגזרה מסויימת, נראים מרושלים לגמרי.

אם הייתה דקל מציגה רק את הקווים טרנד וקלאסיק, היינו נמסים מאושר. אם הייתה מציגה רק את קווי הספורט או הקלאסי-ספורטיבי, ודאי היתה זוכה להתייחסות צוננת. התגובה המתבקשת היא רצון לעשות לה קצת סדר בארון הבגדים, עם אחריות מלאה שזה יעשה לה רק טוב.

כמה - איפה

חולצות: 160-500 ש’
מכנסיים: 180-680 ש’
חצאיות: 540-710 ש’
שמלות: 400-1100 ש’
ז'קטים: 450-1200 ש’

להשיג ברשת 'סיגל דקל', רח' שבזי 21, נווה צדק, ת"א; רח' דיזנגוף 228, ת"א; קניון אביב, רמת אביב, ת"א; קניון רננים, רעננה; קניון שבעת הכוכבים, הרצליה; פרוייקט ממילא, ירושלים; הקיריון, קרית ביאליק; שד' מוריה 35, חיפה; קניון גבעתיים; טיילת רויאל גרדן, אילת; קניון רחובות ובחנות עודפים' רח' תל גיבורים 5, בית טפר, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully