וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטה את הראש

שני פישר

20.10.2007 / 10:49

אבא שלה ייסד את הרשת המיתולוגית "ראש אינדיאני". הבת קארן מזרחי מוכיחה שטיפטפו לה בבית את הכישרון לתוך השוקו

בעוד חמש שנים, מקסימום עשור, כבר לא נאמר את שמה של מעצבת האופנה קארן מזרחי, 32, בסמיכות לשמו של אביה, נסים מזרחי ("ראש אינדיאני"). מזרחי, שלקחה חלק בזמנו ברשת הפופולרית, עובדת היום מתוך חנות ברמת השרון ושומרת על פרופורציות קטנות.

הנוחות והבטחון לא נשקפים רק מהבחירה במיקום הסולידי של החנות שלה אלא גם מהבגדים עצמם. קולקציית סתיו-חורף של מזרחי בהחלט לא מצליחה וגם לא מתיימרת להמציא את הגלגל מחדש. הגזרות קלאסיות, מחמיאות ומטופלות היטב, וקשת הצבעים סולידית ובטוחה מאוד ולרוב מכילה את השחורים, האפורים והלבנים. מזרחי מרבה להשתמש באריגים טבעיים, סריגים קלילים וסאטנים נשפכים, והתמונה המתקבלת היא קולקציית חורף עדכנית למתלבשת מאוזנת, רגועה, נשית, עם מידות צנומות יחסית ולא בוסרית.

מילה טובה

המראה הכללי של הבגדים הוא נקי, חלק וקלאסי ומזרחי מצליחה להצטיין ביצירת גזרות מחמיאות. בולטות לטובה החולצות המכופתרות עם הצווארונים הדרמטיים במראה מחוייט או כחולצות סאטן צבעוניות ונשיות. הצללית היא לרוב צרה, כמו בשמלות ובחצאיות עיפרון שבהן המותן מודגשת ומדוייקת ביותר. גם הסריגים החורפיים בולטים לטובה, במראה שמזכיר מדים שווים של פנימיית בנות בלונדון.

ההשראות שמלוות את הקולקציה שלה לקוחות מאייקונים תרבותיים שפעלו בשנות השישים: סגנון הבריט פופ המהודק בהשראת הביטלס, שמלה שחורה בקווים קלאסיים בהשראת ג'קי אונסיס-קנדי ושמלות נשיות עם מחשופים נדיבים בהשראת מרלין מונרו.

ביקורת

חלק מהשמלות, על אף הגזרות הטובות, סובלות מטיפול יתר על המידה. לדוגמא, ישנה שמלה שחורה בגזרת עיפרון שמציגה שלוש טקטורות שונות של בדים: היא שקופה באיזור הידיים, הכתפיים והבריח, רוויה בכיווצים (שמוזילים את מראה) באיזור החזה ומסתיימת בבד גולש ונינוח בחלקה התחתון.

השמלה האדומה והמבריקה, בעלת מחשוף נדיב, אמנם תחמיא מאוד לנשים עסיסיות, אך כיווצי הבד הדקורטיבים, שגולשים מאיזור המחשוף ויורדים גם לשמלה עצמה, יוצרים מראה עמוס, כבד, ומגונדר מדי.

מזרחי היא מעצבת, ואפילו מעצבת טובה, אך ניראה שהצורך שלה להוכיח את עצמה כמעצבת לא תמיד מגיע מהמקומות הנכונים. בתור מעצבת שיודעת גזרות טובות מהן, היא יכולה להסתמך יותר על היכולות החשובה הזאת שלה ופחות לנסות להעמיס בדיטיילים, בין אם אלו פפיונים, תיפורים מאתגרים או הרבה יותר מדי כפתורים. דיטיילים הם אמנם חשובים, אך לא צריכים להגיע בכל מחיר, ובמקרה של מזרחי נראה שלעיתים קרובות מדי הם גורעים ממראה הפריטים, וחבל.

מחירים:

חולצות אריג – 299 ש’
סריגים וטווין סטים: 129 ש’ - 299 ש’
ווסטים ואפודות – 199 ש’ - 299 ש’
חצאיות: 279 ש’ - 499 ש’
מכנסיים: 429 ש’
שמלות ערב: 499 ש’ - 849 ש’
שרוולנים, שאלים וצעיפים: 99 ש’ - 299 ש'

להשיג ב: KAREN MIZRAHI, רח' יבנה 48, רמה"ש (טל: 03-5490939) ובחנויות בגדי המעצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully