וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצה סטילטו

שני פישר

1.11.2007 / 6:45

כן אוהבת עקבים רחבים ונעלים מעט גבריות. שני בר היא לא מעצבת הנעליים העדינה והשברירית שהיא נראית

אגדות ילדים אוהבות לייפות מציאות רוויה בתאונות ולהעניק לה נופך רומנטי-מתקתק. קחו לדוגמא את סינדרלה, שהתקשתה, כמו רובנו, לרוץ על עקבי סטילסטו דקים, וכתוצאה מכך מצא אותה אהובה הנסיך, כשהסנדל האבוד בידו.

גם מעצבת הנעליים שני בר לא מצליחה להבין כיצד נשים מסתובבות בסטילטו. אולי ברגע שתבין, תייצר את דגם עם עקבי הסיכה הבלתי אפשריים, אבל כרגע, כשהנוחות נמצאת בראש מעניינה, היא מסתפקת בעקב רחב בגובה מקסימלי של 6 ס"מ.

בר היא בוגרת המחלקה לצורפות ואביזרי לבוש בבצלאל. כמעט כל הנעליים בעיצובה עשויים מעורות שנרכשים ברחבי העולם, ותהליך הייצור עצמו מתרחש בתל אביב. בארץ ניתן להשיג את נעליה רק בחנותה הקטנה, אך באירופה נעליה נמכרות בחנויות בוטיק רבות בגרמניה, אוסטריה והולנד, ואפילו הבליחו לא פעם על רגליהן המחוטבות של מנחות MTV גרמניה.

למעט הקולקציות המסחריות, עומלת בר גם על סאמפלים (one-off) המיועדים לתצוגות וגלריות בעולם כמו גם לעיצוב תלבושות ואובייקטים עבור הצגות תיאטרון.

ותודה ללואי ה-15

הדגם הכי מרשים שלה העונה, שמגיע גם כמגפונים וגם כמגפי ברך, עשוי מעור נאפה טבעי בהשפעת מדי צבא מתקופת הבארוק, כשבצידיו כפתורי מתכת מרוקעים, א-סימטריה קלה, ועקב "לואי ה-15".

גם קולקציית הסניקרס מופלאה, ומכילה שלל מראות בהתאם לחומרים מהם עשוייה הנעל- טוויד למראה ספורטיבי, עור בגימור לקה למראה מהודר או עור דק בגווני קאמל למראה אורבני.

הנעליים של שני בר אף פעם לא יהיו נשיות מדי, לחלקן אפילו אלמנטים גבריים בולטים. בגלל הקווים הקלאסיים-גיאומטריים של הנעליים הן יתאימו לנשים בכל גיל, ובעיקר לאלו שהאורבניות זורמת בדמן והסקסיות בעיניהן לא מגיעה בצורות הנורמטיביות שמוכרים לנו בסיפורי האגדות, או פרובוקטיביות שאפשר למצוא בכמויות בסרטים למבוגרים בלבד.

טווח מחירים: 595-1250 ש'
שני בר, רח' מקווה ישראל 3 ת"א, טל':03-5605981

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully