וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נעלה על המתחם ננעלה

אדר ריכטר

23.10.2007 / 0:43

אחרי שפינקה את כיכר מסריק עם חנות הבגדים הנערצת - Filya, נעמה ארליך תעניק למתחם את חנות הנעלים שכה חסרה לו

יושביו של בית הקפה האיני תמיד, שיין, ברח' פרישמן בתל אביב, מרוצים מהנוף. מול בית הקפה ממוקמת חנות שמשנה יעודה מקצה אל קצה מידי מספר שנים בהתאם לצרכים המשתנים של נשות העיר.

במשך שנים רבות שכנה במקום חנות בגדים מכובדת לנשים מבוגרות, עם חלון ראווה מצופה טפט ושמלות המתוחות על חוטי ניילון. לפני כשלוש שנים התרגש על החנות מהפך ברוח הזמן ופתחו בה חנות מין לנשים בלבד - sisters, והינה עכשיו סיסטרס עברו לדיזינגוף ובמקומן נפתחה חנות נעלים חדשה שגם בין כתליה, יכולות הבחורות הנכונות לבוא ולענג את עצמן. הפעם באופן פומבי יותר.

היזמית היא נעמה ארליך, בעליה של חנות הבגדים המשובחת Filya מכיכר מסריק - חנות קטנה שהיא אוצר של בגדים מיוחדים ולא יקרים שארליך מיבאת מהמזרח הרחוק ומאירופה.

ארליך, אשר חולקת את חייה עם כלבת בולדוג אנגלית בשם precious 'פרישיוס', על שמה נקראת החנות, זיהתה את המחסור בחנויות נעליים באזור ואחרי שאחיה אופיר חיפש עבודה, וחבר שהוא יבואן נעליים חיפש למכור, החליטו הארבעה לפתוח את החנות לפני כחודש.

צידי אבל כדאי

הכלבה נמוכת הקומה אך הכריזמטית היא הדבר הראשון שתפגשו כשתגיעו לחנות. יפות כמוה הן הנעליים שמסביב שהן מבית מותגים מגניבים מאד כמו Fly London, פורנרינה, ג'יי שוז ועוד תופינים בריטים.

החלל מעוצב בחמימות אנגלית. במקום בו עמדו הרוקט-פוקט מוקמה ספה מעוגלת עם ריפוד קטיפה ירקרק ובאזור הסאדו-מאזו מוצגות נעלי הגברים, על רקע טפט בדוגמה של פעם.
על הרצפה שטיח שעיר ועליו פזורים רהיטי גן מברזל והדומים מלכותיים. "המקום מעוצב הוא כמו סלון של מישהו ואנחנו באמת משפחה פה, אני, אחי ופרישיוס", אומרת ארליך ומלטפת את הבולדוגית.

העובדה שהחנות ממוקמת בסמוך, אבל לא ממש במרכזו של משולש הקניות האזורי של מסריק והעיתוי הסתווי של פתיחת החנות, יוצרים יחד הרגשה טובה של דאון-טאון לונדון.

ארליך לא מוטרדת מהמיקום המעט צידי של החנות. "הרעיון של הלוקיישן הזה הוא שנוצר מסלול קניות של דיזנגוף-מסריק-שנקין, שבו אנשים עוברים ואנחנו על הדרך. חוץ מזה אני מאמינה שלדברים טובים אנשים מגיעים" היא מכריזה בסיפוק.

יפנים בדרך

האחים ארליך מבקרים בתערוכות ברחבי העולם ומנסים לאתר מותגים מעניינים שעדיין אי אפשר למצוא בארץ, כמו למשל נעלי swear הבריטיות לגברים, שמסתיימות בשפיץ ומגיעות בעור ובבד, לפעמים גם עם עיטורים של גדרות תיל או בתוספת פייאטים מנצנצים לבעלי התעוזה ולכל מי שלא מוצא את עצמו בחנויות נעלי הגברים של דיזנגוף.

השניים גם מבטיחים להביא בעתיד באופן בלעדי את הנעליים הדניות ליסה לינדווינג ואת המותג היפני springle move. למרות שאת שאר המותגים לנשים וגברים, כמו פליי לונדון ופורנרינה אפשר למצוא בעוד מקומות בעיר, הם מבטיחים למלא את החנות בכמות גדולה יותר של דגמי החברות האלה ולהפתיע.

מחירים:
גברים:380-800 ש'
נשים: 400-1449 ש'
Precious, רח' פרישמן 63 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully