וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם כאלה בנות

אדר ריכטר

24.10.2007 / 17:00

חלוקי נחל עטופים ברדיד, אלבומים קטנים, מכנסון סרוג בצבע הקרם. ברוכים הבאים לעולמה הרגוע והמסודר של שרון ברונשר

שרון ברונשר, מעצבת מוצר ואופנה ובן זוגה טל, השיקו לפני כחודש חנות לייף סטייל חדשה באזור גן החשמל ויחד הם מוכרים פנטזיה, שאמנם מגיעה בשחור-לבן-אפור, אבל בכל זאת יש בה נועם.

הסיור בחנות האוורירית, המוקפת כמעט כולה בחלונות ראווה גדולים, עם רצפה אפורה בבטון מוחלק, מגלה מכלול פריטים מעוצבים, בגוונים מונוכרומטיים, שהם כל מה שאתם צריכים כדי לייצר אווירה מושלמת.

במרכז החנות מונחים על תיבת עץ עתיקה, חלוקי נחל אפורים עטופים ברדיד, כלי קרמיקה לבנים, סבונים מרובעים ארוזים בנייר עיתון ישן ומוצרי נייר, ביניהם מחברות רישום, פנקסים ואלבומי תמונות, שברגע שרק תשלפו אותם מהתיק או תזרקו אותם בנונשלנט בחדר הבית, מיד תבין הסביבה שאתם מביטים על החיים מהכיוון הנכון.

אל מול תיבת העץ תלויים הבגדים שמעצבת ברונשר בשיתוף עם נועה מלך, בוגרת בצלאל במגמת אופנה. גם הבגדים, כמו הפריטים המעוצבים בחנות, מחולקים לסדרות.

"קלאסי לנצח", כמו שמגדירה ברונשר את הסגנון. הברונשרים מעניקים את האפשרות ליצור טוטאל לוק של עיצוב הסביבה והאדם שממלא אותה, ולשלב בין מצעי מיטה, בגד ופנקס, כולם מאותו ליין.

ברונשר מפרטת: "יש את הסדרה הפרומה, שכולל סריגים שאנחנו יושבות ופורמות". הסדרה הפרומה כוללת עליוניות, חולצות וצעיפים, אבל גם על שמיכות וכריות. "אנחנו מפתחים הרבה בדים לבד", מסביר טל, "ועושים הכל בארץ, כולל התפירה. הבגדים מתפתחים גם מכיוון שאנחנו מוכרים אותם לחנויות בארה"ב".

ליין הפליסה הסרוג, כולל מכנסון בצבע קרם שמגיע עם צעיף תואם וקרידגן. כל הבגדים עשויים מבדים טבעיים ובעיקר כותנה. "אני יותר מתמקדת בפיסול בתוך הבגד ופחות בפיתוחי גזרות", מסבירה ברונשר, "הבגדים שלי הם בסיסיים עם טוויסטים, שלא בהכרח רואים במבט ראשון. כמו למשל מנג'ט של חולצה שתפור לא ישר, שנוצר במקרה והפך לסדרה שלמה".

טוטאלי? יש גם מחברת תואמת

המצעים שהיא מעצבת עשויים מאריג או מסריג, באותם גוונים של הבגדים, כך שאפשר להרכיב סט ולשלב צבעים. "גם במצעים אנחנו מנסים לתת עבודת יד. יש רקמה בעבודת יד והדפסים, כמו אלה שנראים על המחברות. אפשר למשל למצוא עבודת פליסה על מחברות וציפיות, לצד שמיכות בלוק פרום, שמשלימות את הסדרה של הבגדים".

לצד המצעים והבגדים מונחים מוצרי הנייר. על כריכות פנקסי הספירלה מוטבעים צילומים ישנים מתחילת המאה ואיורים ישנים, על שאר מוצרי הנייר מוטבעות אימרות בדפוס ישן, "הכל בעבודת יד". פנקסים ישנים לניהול חשבונות, הפכו למחברות רישום. ודפים מתוך ספרים ישנים הפכו לספרונים, שיכולים לשמש כרטיסי ברכה.

כרטיסי הברכה הם דוגמה לדגש ששמים שרון וטל על אמנות הענקת המתנות ואיך מקבלים אותן. מבחינתם, האריזה חשובה לא פחות מהתוכן. צעיפים נארזים בנייר מקופל בפליסה והמצעים עטופים בבד בצבעים מונוכורמטיים או בקופסה המעוטרת באותיות דפוס עדינות.

כאמור, גם כרטיסי הברכה הם אמירה. המעניינים שבהם, הם נגטיב של תמונות מתחילת המאה, המשובצות בתוך זכוכית משני הצדדים ומגיעות בתוך מעטפה. "אני אוהבת לקחת דברים מהעבר ולהעניק להם חיים חדשים", מסבירה שרון, את מה שאפשר לראות וטל מסכם: "המטרה היא לתת תחושה שהכל עובד עם הכל. אווירה היא צבע, טקסטורות ואלמנטים".

מחירים

סריגים: 200-800 ש'
חולצות: 200-300 ש'
עליוניות: 400-700 ש'
שמיכות: 400-900 ש'
מצעים: 500-800 ש'
מוצרי נייר: 20-400 ש'
צעיפים: 200-600 ש'
מוצרי בישום לבית: 70-300 ש'
כלי קרמיקה: 30-100 ש'

שרון ברונשר, רח' הרכבת 12 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully