וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלנערות היה גלגל

שני פישר

24.10.2007 / 5:21

שרית בר זוהר היתה שם חם בניינטיז כשהלבישה את נערות ארז טל. עכשיו, עם סגנון קז'ואלי היא עדיין חשה בגלאם. לא להפריע

אם מעצבת האופנה שרית בר זוהר הייתה תלמידת בית ספר יסודי, היא הייתה מכונה ע"י מוריה "תלמידה שקדנית". מתוקף אי השתייכותה לקטגוריית המעצבים הצעירים (כבר 13 שנה בתחום האופנה) או לקטגוריית המעצבים המיתולוגיים ולאור העובדה שהקולקציות האחרונות שלה לא עוררו עניין מיוחד, ניראה שהמעצבת החליטה למנות את רשימת הטרנדים הבולטים העונה, כמו גזרות פעמון, סריגים גדולים, מראה "אודרי הפבורן" וכמובן, הצבע הסגול הבלתי נמנע וליישם אותם בשקדנות בקולקציית הסתיו-חורף הנוכחית שלה.

הממ כן, ככה זה ניראה אבל בר זוהר, מנגד, טוענת דווקא ש"לא מעניין אותי מה קורה מסביב, את ההשראות אני שואבת מהלקוחות שלי ומהרצונות שלהם- אני לא לוקחת טרנד אחד ונדבקת אליו".

להיות מגניבה

שרית בר זוהר ידעה את תקופה הזוהר שלה בניינטיז, אז התבלטה בעיצוב שמלות ערב נוצצות ובין השאר, הלבישה את נערות הגלגל ב"גלגל המזל". היא מעולם לא למדה עיצוב אופנה וכשפתחה את העסק שלה בשנת 94' ידעה שברצונה להיות מעצבת אופנה מגניבה, לדבריה.

את החנות ברח' בעלי המלאכה בתל אביב היא סגרה בסוף הניינטיז ולאחר מכן התמקמה מחדש בשנת 2000 בשכונת נווה צדק, ושינתה את הקו העיצובי שלה מגלאמי לקז'ואלי.

את הקולקציה החדשה שלה מציגה אסתי ממו הנפלאה וכאן צריך להחמיא לבר-זוהר על הבחירה טובת הטעם שלה. ממו יוצקת תוכן מעניין בבגדים שהיא לובשת ומשדרגת אותם ומעידה על סגנון בלתי בנאלי של מי שבחר בה.


על הבגדים עצמם נאמר שמדובר במצגת אסתטית וזהירה שמציגה את המראות הנפוצים לעונה הקרובה, ומדגימה את יכולותיה של המעצבת לייצר גזרות נשיות, צעירות ומחמיאות.

חיי הזוהר

ניתן למצוא בקולקציה החדשה פריטים מוצלחים, כמו סריג אפור באובר-סייז עם קפושון ופריטים מוצלחים פחות, כמו חולצה חיוורת ורחבת שרוולים עם הדפס כתום-לבן דמוי זברה ופפיון מיותר באיזור הצווארון.

אמנם שב"ז צולחת את מבחן העדכניות, אך לא ברור מהבגדים החדשים מהו קולה האישי והמתייחד. המעצבת מציעה יותר מדי פריטים שישתלבו בקלות רבה על מדפי זארה-מנגו-קסטרו. יש כאלה שיראו בזה מחמאה.

בר זוהר בתגובה מסבירה שהיא לא מרגישה מאויימת ע"י הרשתות הגדולות. היא מחוזקת בחוג לקוחות קבוע וחולמת על עוד כמה חנויות "שרית בר זוהר". הצלחות.

טווח מחירים: חצאיות: 900-330 ש’, שמלות: 380-1050 ש’, טופים: 169-369 ש’, מכנסיים: 329-469 ש’, נעליים: 499 ש’, תיקים: 299-1099 ש’.

Sarit bar zohar - שבזי 56 נווה צדק ת"א, 03-5175082

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully