וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jump והמשביר קנו את סריגמיש

24.10.2007 / 12:08

החברות רכשו 51% מחברת סריגמיש. קבוצת ג'אמפ הכוללת את רשתות ג'אמפ, אירית ומישמיש מגלגלת כ-220 מיליון ש' בשנה

מנחם קופיץ, מנכ"ל ומבעלי ג'אמפ הודיע היום כי קבוצת ג'אמפ בשותפות עם המשביר לצרכן השלימה אמש מהלך רכישה של 51% מחברת סריגמיש - מישמיש.

המהלך מוביל את קבוצת ג'אמפ לשליטה ברצפת מכירה רחבת היקף הכוללת את רשת ג'אמפ עם 57 סניפים, רשת אירית עם 18 סניפים ורשת מישמיש עם 48 סניפים ו-24 נקודות מכירה נוספות במשביר לצרכן.

חיים חלבני, ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה עם סינרגיה בתחום הניהול, השיווק, ההפצה והלוגיסטיקה עם מטה ג'אמפ. העובדה כי סריגמיש ממוקמת בבניין בו שוכנת ג'אמפ במערב ראשון לציון תקל על שיתוף הפעולה. חיים חלבני וקבוצתו ימשיכו להחזיק ב-49% הנותרים של החברה.

כמו כן מישמיש תיכנס ל-24 נקודות מכירה במשביר לצרכן, ועתידה לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ואף לקלוט מותג נוסף.

רשת המשביר דוחפת את המותגים

מנכ"ל ג'אמפ מסר, כי "מאז כניסת המשביר לצרכן ג'אמפ הפכה להיות פלטפורמה איתנה לקליטת מותגים נוספים והחברה עם הפנים לעתיד ותכניות להתפתחות נוספת בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי אשר עתידות לצאת לפועל בעתיד הקרוב".

רשת מישמיש (MISH MISH) הינה רשת אופנה לילדים מבית סריגמיש. הרשת מאגדות תחת קורת גג אחת בגדי ילדים לכל הגילאים החל ב-new born וכלה במידה 16. הרשת, בבעלות חיים חלבני, הוקמה לפני 10 שנים עקב ביקוש למוצרי איכות בבגדי ילדים ומונה 48 סניפים בפריסה ארצית. בשנים האחרונות הורחב השיווק גם לחו"ל במסגרת חנויות mish-mish בניו-יורק, בפלורידה ובלונדון, המופעלות בזכיינות, ובעזרת מפיצים מקומיים בקנדה. בשנים האחרונות גדלה פעילות חברת האופנה בחו"ל ביותר מפי שניים.

כחלק מפעילות הרשת בחו"ל , השתתפה בקטלוג אוטופרזן הגרמני, קטלוג מכירתי יוקרתי הרואה אור מזה כארבעים שנה, מכיל 300 עמודי אופנה ונמכר באירופה המערבית בארבעים מיליון עותקים. לאחר מבחני איכות ועיצובים, נבחרה החברה להציג עשרה דגמים בקטלוג היוקרתי.

רשת Jump הישראלית המתמחה בגדי נשים המעוצבים ברוח הטרנדים הבינלאומיים המובילים הוקמה בשנת 1981, ע"י מנחם קופיץ מנכ"ל ובעלים ומונה 57 סניפים בפריסה ארצית. לאחרונה נרכשו 50% מג'אמפ על ידי המשביר לצרכן. הקבוצה כולה הכוללת את רשתות ג'אמפ, אירית ומישמיש מגלגלת כ-220 מיליון שקל בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully