וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכידלי

שני פישר ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

27.10.2007 / 9:32

צבעוני יותר מטקילה סנרייז, מתפשט יותר מפריס הילטון, המעצב הגרמני הגאוני ברנהרד וילהלם, הוא הנשק החדש של ביורק

את השעות המשובחות של חייו הא מעביר במועדוני סקס. תרבות הפופ, צעצועים ופוטבול מקפיצים אותו במידה שווה והעשור המועדף עליו הוא האייטיז הקיצוני והנאיבי. הוא מעצב בגדים אבל מת על עירום ופסים של כתום פלורוסנטי באלכסון הם הבחירה שלו ביום רגוע.

וילהלם המבהיק סיים את לימודי האופנה בשנת 98' באקדמיה המלכותית של אנטוורפן. באותו החודש בו סיים את הלימודים הוא כבר הקים את מותג האופנה שלו. ב-1999 הציג לראשונה בשבוע האופנה של פריס. אחר כך היה האסיסטנט של וולטר ואן בירנדוק, אלכסנדר מקווין ווויויאן ווסטווד. באותן השנים הוא הצהיר על אהבה גדולה לדיווה הגדולה של מעצבי העל - ז'אן פול גוטייה. אלא מי. בשנת 2000 וילהלם החליט על השתקעות סופית בפריס ובין 2000 ל-2004 ניהל ליינים לבית האופנה Cappuci ועיצב עבורם את קולקציית הפורט אה פורטה הראשונה שלו.

ב- 2003 הוא כבר זכה לכך שבגרמניה ירימו תערוכת רטרוספקטיבה על פועלו וב-2005 הוא עיצב את קו הנעליים הראשון שלו. שני פרסי אקדמיה נחשבים ממוסדות אירופאים נפלו זמן לא רב אחר כך לחיקו, בנינוחות.

הסגנון האבסורדי וחוש ההומור המתפרץ הוביל לכך שהשנה בחרה בו ביורק שיעצב את הבגדים לסיבוב הופעות העולמי שלה. כבוד ששמור ליוצרים שבאמת יכולים להתחרות ביצירתיות של אישה שלובשת שמלת ברבור נכרך בטקסים רשמיים. הוא גם עיצב את הבגד שלובשת הזמרת על עטיפת האלבום האחרון שלה Volta.

מריחואנה, פסים וכוכבים

האהבה הגדולה של וילהלם המקפיץ היא לשילובי דוגמאות של עלי מריחואנה עם סמלים ילדותיים וסמלים לאומיים ("האמריקאים כל כך אוהבים ללבוש את הדגל שלהם, אז למה לא להכין ממנו שמלה?").

במסגרת החיבה לדווקאיזם שמח הוא גם נתן לכוכב פורנו צרפתי לדגמן את הבגדים הצמודים והקיצוניים שלו לאביב-קיץ 2008 ולהבליט את כלי העבודה הקשיח שלו מול המצלמה.

גם וילהלם עצמו הצטלם כבר בעירום לשער של מגזין בריטי כשהוא נושא את המסר שאסור לקחת אופנה בצורה רצינית מדי ויוצא נגד החשיבה שיש דרך נכונה או לא נכונה להתלבש.

הו כן, וילהלם הוא אחד ממעצבי האופנה המעניינים שפועלים היום, מוכשר מאד בהפיכת בגדים לאירוע ומהווה את הבחירה המדוייקת ביותר עבור כוכבות תרבות המונים שמעונינות להפוך את הויזואליה שלהם לזכירה ואת עצמן לקאלט.

וונדר וומן - ההומאז'

כיום הוא מסביר שהמעצב המוערך על ידו הוא טומי הילפינגר למרות שהוא מודיע שממנו אין סיכוי לקבל קולקציה לפי מספר מוגדר של מכנסיים או חצאיות וטוען ש"אם הוא היה מאמין בכך, החיים שלו, כמו העיצובים שלו, היו נראים שונים לחלוטין".

עכשיו וילהלם מציג את קולקציית אביב-קיץ 2008 שיש בה שמלות מיני מהונדסות של וונדר וומן, שרוולי שיפון מתנופפים, משבצות פסיכדליות בפרצוף, אלכסונים עבים וזרחניים, חולצה משתפלת שחוגגים עליה כתום, כחול, שחור וצהוב גם יחד וגם: שמלת שיפון שמשלב גזרת של פיות עם יער עם הדפסי נמר מהארון של טרזן, וחיתוכים מעניינים לרוב באיזור הכתפיים.

קבלו אותו, תאהבו אתו. הוא ראוי לזה. תערוכה עם עיצוביו של וילהלם מוצגת במוזיאון האופנה של אנטוורפן עד ינואר 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully