וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיך הטראש יורד מהזברה

לירוי שופן

28.10.2007 / 12:53

תמונות ראשונות של קולקצית רוברטו קוואלי ל- H&M פורסמו היום. הדפסי הג'ונגל המפורסמים עכשיו במחיר הוגן לכל פרחה

רשת H&M ממשיכה בעוז עם המסורת הגאונית של אירוח מעצב בוטיק או סלב אופנתי, שיעצב עבורה קולקציה. מהלך שיישמו כבר הרשתות טופ שופ, טארגט ואפילו H&O הישראלית. השוס החדש של H&M הוא אירוח מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי. הוא המעצב התורן שיזכה לכך שעיצוביו ייצאו ממגדל השן של מתלבשים מיליונרים בלבד ויגיעו לארונות של קהלים שמרוויחים משכורות ממוצעות.

"קולקציית הקפסולה" של קוואלי, שתוצג החל מה-8 לנובמבר כוללת 45 דגמים (הן לגברים והן לנשים – אחרי האפליה הבוטה של סטלה מקרתני כלפי הגברים) יחד עם אקססוריז תואמים. כצפוי, היצירה של קוואלי מאופיינת בצעקנות מסויימת ואולי אף בהמוניות מוגזמת; רוב הבגדים שלו הם מאוד צבעוניים, מקושקשים, עם מוטיבים חוזרים מעולם החי. זברות ונמרים בשילוב זהב הם תמה אהובה עד מאוד.

קוואלי הוא המעצב שעושה את המראה הזה הכי טוב. הוא יודע לבנות כהלכה מראה מאוד זוהר שעשוי עד הדיטיילים האחרונים. קולקציית הגברים שלו לחורף 2008 היא אחת הקולקציות הטובות ביותר שהוצגו בשבוע האופנה, גם אם לא אוהבים את המראה הכללי המוגזם והסופר סטארי.

אצל הגברים רגוע

נראה שנעשה ניסיון אמיתי להביא את הקו המאפיין של נסיך הטראש אל שורות הרשת, ולצערנו, זה מקבל ביטוי בעיקר בקולקציה הנשית המאוד מגוונת. זו כוללת שמלות שהפכו לסימן ההיכר של קוואלי כמו שמלת מיני בפרצוף עם פרנזים בצבעים בוערים של זהב וכתום, שמלות קשירה ארוכות בהדפסים מבריקים של (שוב) זברות ונמרים, שמלת סאטן אקסטרווגנטית העשוייה קפלים ועוד.

בנוסף לשמלות יש בקולקציה עוד מספר פריטי חובה בינהם ג'ינס מעולה בגזרה גבוהה וקרדיגן שחור עם מפתח עמוק. בעיני שווה להתמקד דווקא בפריטים הייחודים האלו, ולוותר על הפריטים הרגועים יותר, שניתן למצוא אותם כל השנה ברשת ולא דווקא בקולקציה הזו.

טי שירט או חליפה ב-300 דולר

הגברים קיבלו כאמור פריטים פחות מרגשים, אך יעשו בחוכמה אם יצודו את החליפה הצרה והמקסימה, את מעיל הטרנץ' השחור והאלגנטי, את מגפי הבוקרים השחורות שהפכו לפריט מפתח של קוואלי, וכמובן – חולצה מכופתרת שחורה וכמעט שקופה שיחד עם ג'ינס בצבע אפור נראית מדהים.

המחירים נאמנים לסקאלת המחירים של H&M, למרות שבאופן עקרוני הם מעט גבוהים יותר. אבל אחרי הכל, כשלוקחים בחשבון שטי שירט של קאוואלי עולה בבוטיקים שלו מעל ל-200 דולר, פתאום חליפה שלמה בעיצובו שעולה 299 דולר נשמעת כמו הדיל הכי טוב בעיר גם אם איכות התפירה והבדים היא לא מהמשובחות שניתן למצוא.

אפשר לנצל את שיתוף הפעולה הזה בחוכמה ולזכות בפריטים עמוסים גלאמור במחירים הגיוניים. צפו להתנפלות של ממש על הקולבים – והטיפ הכי טוב שאני יכול להציע לאלו שיזכו להגיע לסניף בתאריך המיועד הוא לעשות שיעורי בית, ולהיכנס לאתר של החברה מבעוד מועד ולסמן את הפריטים הנחשקים. אחרי הכל זה ג'ונגל של נמרים וזברות.

מחירים לדוגמא:
ג'ינסים: 69$
מעילי עור: 249$
שמלות משי: 69$ ומעלה
חליפות: 159$ ומעלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully