וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא מתה על פלאשים לפרצוף

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

29.10.2007 / 8:00

ברפאלי מנסה להתחכם ומצטלמת בצילומי פפראצי מבוימים לקטלוג "אירית" החדש. האחרון שמציג עיצובים של אירית סימון

קטלוג אירית האחרון צולם לפני התקרית האחרונה של בר רפאלי עם צלמי הפאפארצי במהלכה הפך הגולש הבינלאומי, שוחר השלום, קלי סלייטר, לפעיל מדון ואוייב המצלמות וגמר בלילה במשטרה.

לפני כל זה לרפאלי כניראה עוד היה קצת כוח להומור ולהומאז' להיותה מטרה מבוקשת על ידי צלמי חברה, והיא שיתפה פעולה עם קטלוג של אירית שמשולבים בו צילומים שכביכול צולמו בגניבה על ידי צלם של צהובון, בהם היא מתועדת כשהיא מנהלת את חייה הפרטיים כביכול מול מצלמות נחבאות או כאלה שפולשות למרחב שלה בפתאומיות.

בשיתוף הפעולה של רפאלי עם קטלוג הפאפרצי יש עליית מדרגה בהבנה וקבלה של הדוגמנית במקום שלה כאובייקט צילום מבוקש והעניין נותן איזה פן של קלילות, תודה לאל, למערכת היחסים הטעונה שהיא מנהלת איתם. במקום לברוח מהצלמים היא נותנת להם צילומי פאפארצי אבל מבוימים בטירוף. מישהו לוקח?

הטקסטים שמלווים את הקטלוג כתובים באנגלית וכאילו נלקחו ממגזין בידור זר. "מי הבחור שמצולם עם הסופר-מודל של 'יאירית'?", כתוב שם "הסופר מודל ניראתה מבלה אחר צהריים בבית קפה לבושה במכנסיים כאלו וחולצה כזאת עם ידיד מסתורי שהצטרף אליה אחר כך לשופינג".

צילומי פאפרצי מבוימים הם עניין פאתטי כמו דוד שמנסה לרקוד במסיבה של צעירים. צילום פאפרצי הוא מרגש כי הוא אסור, הרפקתני, חצוף ושובר גבולות. גרסה מהודקת ומוקפדת של משרד פרסום מוציאה את כל העוקץ מהעניין. האספקט המעניין היחיד פה הוא העובדה שרפאלי משתפת פעולה בכיף עם הכוונה לצייר אותה כסלב עולמית שמבוקשת על ידי פפראצי במדינות זרות. אין לה בעיה שיגידו עליה שהיא איבדה פרופורציות. כניראה כי כי היא באמת מתחזקת כסלב עולמית.

אירית משאירה את אירית לבד

הבגדים שרפאלי מצולמת איתם הם האחרונים שעיצבה אירית סימון לרשת הנושאת את שמה לפני שזו נמכרה לבעלים של רשת ג'אמפ. העונה הזו של 'אירית' בניגוד לקודמותיה כבר לא מאופיינת בכמויות נדיבות של גולגלות, שושנים משתרגות וניטים, אבל עדיין מדובר בבגדים לשאפה הבוטחת. זאת שאוהבת את המכנס שלה צמוד, את הטוסיק שלה קטן, ואת הטופ יותר משוחרר ונון שלנטי.

חנויות הרשת העונה, כצפוי, מנומרות בבגדים סגולים, יש לא מעט פריטי ג'ינס, שרוולי פעמון, ושמלות וחצאיות שלא מתרחקות יותר מדי מהגוף.

אירית כבר הצהירה שמתחשק לה לעצב בגדים לילדים בהמשך הדרך כי "היא לא מוצאת בגדים כמו שהיא אוהבת, לילדים שלה". את מקומה כמעצבת ברשת "אירית" יתפסו מעצבים של רשת ג'אמפ.

זה לא שיהיה קשה לחקות את הסגנון של סימון, שניראה לרוב כאילו הוא מתאים לבחורה עם טיפוס גוף מאד מסויים (רגליים ארוכות ונאות, כתפיים מעט רחבות וחוסר חשק להבליט את הבטן - או בקיצור, הגוף של סימון עצמה) אבל בהחלט יש סיכוי שהמוג'ו של המותג ייעלם עם לכתה של מקימתו הכריזמטית.

דמות כריזמטית, שניראת טוב ומאצילה מעוצמתה על המותג היא עניין שלא שכיח בארץ. אבל לרוב כשהיא קיימת, זה עובד ומחזק את העסק. קחו למשל את יוסף בישראל ובחו"ל את דונטלה ורסאצ'ה שמיליונרים קונים את בגדיה כדי שמעט מעוצמתה יחדור אליהם. מצד שני אולי מעצבי הצללים החדשים שמאחורי "אירית" פשוש יעשו עבודה טובה.

מחירים:

חולצות: 99-299 ש'
מכנסיים: 299-599 ש'
סריגים: 159-359 ש'
ג'ינסים: 399-599 ש'
מעילים: 399-999 ש'
ז'קטים: 299-699 ש'
חצאיות: 269-399 ש'
שמלות: 299-599 ש'

להשיג ברשת חנויות אירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully