וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנג שואי גם לכם

שני פישר

30.10.2007 / 13:07

ברבורה חובבת בגדים בצבעים נוגים וגזרות מתחכמות, הרוכבת על אופניים בשדרות רוטשילד, MIZO מגיעים למרכז העיר

כנגד כל התחזיות, ההספדים וההגיון הבריא, רחוב שינקין התל אביבי נמצא בחודשים האחרונים במגמת התעוררות מבוקרת. מספר חנויות מעצבים (כדוגמת "יוסף" ו"סבוטאג' ארט") בחרו לפתוח חנויות ברחוב ולהתריס נגד האפיל ה"כאילו-מגניב-כזה" שהיה מזוהה עימו במהלך הניינטיז.

את האשרור הסופי לכך שמשהו קורה בשינקין (למרות שאנחנו לא בטוחים בדיוק מה) קיבלנו עם הידיעה שלחגיגה מצטרף גם בית האופנה הענוג MIZO, שבחר למקם את חנותו השניה על צומת הרחובות מלצ"ט-שינקין.

עד לפני שבוע היה נדמה שאי אפשר להפריד את MIZO (זרימה ביפנית) משכונת נווה צדק. מיזו היא מסוג החנויות שמוסיפות אפיל זך לשכונה הציורית, ונווה צדק מוסיפה פן אליטיסטי לבגדים של המותג.

מפגש בין רחוב שינקין המתפרץ לבין אווירת הפנג שוואי של חנות MIZO נשמע סוריאליסטי אבל בפועל, כשמבעד לויטרינה נשקף הנוף של רחוב מלצ"ט היוקרתי, הבחירה במיקום מסתמנת כמתקבלת ביותר על הדעת.

חשיבה של רקדניות

MIZO הוקמה בשנת 2004 ע"י הכוריאוגרפית והרקדנית ענבל בן-זקן ועידו בן-חורין. מאז ועד היום, הקולקציות משלבות בין אותן שלוש השראות: עולם המחול, האורבניות ומראה יפני. הבגדים של MIZO תמיד משוחררים ונינוחים, מהסוג שרקדניות יוכלו להתנועע בחופשיות בתוכם ושבנות עם תפיסת גוף בריאה יוכלו להנות מהם.

המאפיין את קולקציית סתיו-חורף 2007/8 הן הגזרות הגיאומטריות והנקיות, שמתוחזקות לעיתים במשחקים מודולריים עדינים. הצורה הגיאומטרית הבולטת בקולקציה היא העיגול, שהיא מחמיאה ביותר למבנה הגוף הנשי.

לדוגמא, ישנה בקולקציה חצאית בעלת צללית אליפטית (480 ש', שיכולה להיסגר למכנסיים על ידי תיק-תקים פנימיים). עוד בגזרת המכנסיים, ישנם מכנסי ברוקאד (420 ש') רפויים באיזור האגן ונצמדים בסופם באיזור אמצע השוק.

המכנסיים המיוחדים הללו, שרק מיוחדג'ות אמיתיות יעזו ללבוש, מגיעים בשלל בדים כבדים עם עיטורים אוריאנטלים. במסגרת ההשפעות התרבותיות, אפשר למצוא וסט סיני מצויין (380 ש'), שנותר נאמן למקור גם בגזרה וגם בבד הסיני הפרחוני והאותנטי. ובתחרות "הפריט הטרנדי המוצלח בקולקציה" זכה מעיל טראנץ' יפהפה (1100 ש'), עם בטנת כותנה סגולה וסגירה א-סימטרית של כפתורים.

הבגדים של MIZO הם לא רק מתחכמים, הם גם מתנשאים, ולכן היה מוטב להשקיע יותר בחלק מהבדים (לרבות הסריגים) שיהיו נעימים יותר למגע. לבד מהבדים האוריינטלים והשמחים, הקולקציה בכללותה רוויה בצבעים מונוכרומטים, אורבניים ונוגים, שיהלמו היטב ברבורות אצילות ומאופקות שאפשר למצוא בכמויות כשהן רוכבות על אופניים בשדרות רוטשילד.

טווח מחירים:
חולצות וסריגים: 200-320 ש'
שמלות: 580-890 ש'
מעילים: 720-1100 ש'
מכנסיים: 330-480 ש'
טייצים: 180 ש'

MIZO- רח' מלצ"ט 30 (פינת שינקין), רח' שבזי 51- נווה צדק, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully