וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף מגיש: פיצוץ רגשי

שני פישר, צילום: City tv

29.10.2007 / 15:48

תצוגה בומבסטית וקודרת סיכמה את אחת השנים המורכבות שעברה על המעצב חביב הברנז'ה

יח"צ - חד פעמי

חלל ה'סטופה' התמלא אתמול בערב (28 באוקטובר) בדרמטיות ראויה, שלא נראתה כבר הרבה זמן במחוזותינו. מעצב האופנה יוסף הציג את קולקציית החורף שלו שהייתה למעשה התפוצצות רגשית על המסלול באמצעים אופנתיים. המוזמנים התבקשו ללבוש שחור בלבד, והפגינו צייתנות שיקית (למעט מעצבת אופנה אחת, שלא ננקוב בשמה). השחור כמובן תרם את חלקו לתחושת המסתורית, שאולי הייתה מועצמת עוד יותר אם אינספור הסלבס שהגיעו לפרגן (ליהי אלון, יעל רייך, איה כורם, אוולין הגואל) לא היו גוררים אחריהם צוותי וידאו רעבים.

ברגע אחד כבו האורות ומוזיקה אפלה ודרמטית החלה להישמע ברקע. דוגמניות לבושות בדגמים שחורים בשילובי תחרות, עלו אל המסלול שפופות ומסתוריות, במפגן פרובקטיבי-גותי, שכלל עבודת שיער ואיפור בסגנון אפל. אחרי מספר דגמים שחורים התגברה המוזיקה ואיתה גם הצבעוניות. בין הדגמים היפים שבלטו היה אוברול אדום-כתום מרהיב, צמוד וסקסי, שמלת תחרה הדוקה בחלקה העליון, שנפתחת בדרמטיות מאיזור האגן ומטה. ובנוסף, יציאת המאה: סריג בטן שנגמר קצת מתחת לחזה, ששרווליו הגדולים והארוכים מתחברים עם חלקו האחורי והארוך במראה "בלון" מעוגל.

עושר הבדים והטקסטורות שהוצגו על המסלול הדגישו את היכולות הוורסטיליות והווירטואוזית של יוסף. הקולקציה בכללותה הצטיינה במפתחי גב מורכבים ויפהפיים, כמו ספק קפושון ספק מפתח גב משתפל, או מוטיב שחזר במספר מהדגמים - מפתח גב עמוק עם חוטים סבוכים שנראו כקורי עכביש או ככדור צמר שהתבלגן ויצר קשרים. הקולקציה נחתמה במספר דגמים שחורים, כשאחרונת הדוגמניות, שסגרה את התצוגה, הייתה הסטייליסטית ליאת אשורי.

התצוגה הגרנדיוזית רק הדגישה את האלמנט הפיסולי והתלת מימדי בעיצוביו של יוסף. הפרונט, הצד והגב תמיד מפתיעים, כל אחד בזכות עצמו. יוסף מעצב מהבטן, האינסטינקטים החדים שלו בולטים בכל אחד מעיצוביו, והפעם נוסף להם גם כאב גדול שנבע מאובדן אישי טראגי, שהורגש בעיקר בדגמים הקודרים. אומרים שאסונות אישיים מלבים את יצר החיות והיצירתיות של האדם, ובמקרה של יוסף, למרבה הצער, כנראה שזה נכון. האבל ליווה את יוסף בחודשים האחרונים והוליד את הקולקציה הכי וירטואוזית, כוחנית ויצירתית שיצר מימיו.

עריכה: יאיר דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully