וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף שתלבשי כריזמה

אדר ריכטר

31.10.2007 / 17:34

אוהד סרויה, הדארלינג החדש, הוא רקדן, ספר ומתמחה בפיצוח סודות השיק. עכשיו החנות

אוהד סרויה, שפתח לפני כשבוע יחד עם שותפתו אמילי שנייר חנות בגדים חדשה במרכז ת"א, הוא טיפוס מעורר השראה, למרות גילו הצעיר (22). זה כנראה בזכות שטף הדיבור המהיר, העובדה שהוא רקדן בלט, ספר, מעצב חלל ואחד שאהבתו העצומה לאופנה גדולה מסך אישיותו.

"בגד הוא איך שתפגין אותו", הוא מדגים את משנתו, "ואת זה הישראליות לא מבינות. תשדר ביטחון עם הבגד, הוא ייראה יותר טוב. בלונדון, כל ה'ווירדים' נראים טוב, רק בגלל שהם מפגינים ביטחון. אפשר להדגים את התזה הזו הכי טוב על בנות "סקס והעיר הגדולה". כל מה ששארלוט שמה על עצמה נראה מעולה, אפילו בהרכבים המופרכים ביותר".

מכיוון שביטחון עצמי קשה לשווק להמונים, הלך סרויה על הפן האופנתי. The Branch היא חנות קטנה עם חזון שנפתחה ברח' גורדון בתל אביב, שכבר מזמן מסתמן כמתחם הסטייל הבא, כשהוא מצטרף להיכל האופנה של גדעון וקארן אוברזון, סלון סלומה הווינטאג' והבוטיק לעיצוב הבית 'ארביטמנס'.

הגיי האקסלוסיבי מנסח

סרויה ושנייר יוצאים לעולם וחוזרים עם בגדים נבחרים מארה"ב, אירופה וסקנדינביה – הגאונים בעיצוב, כשהמשותף לכולם הוא קונספט נקי וקלאסי. סרויה המכנה עצמו ה'גיי האקסלוסיבי', מודה שהיה שמח ללבוש את כל הבגדים שהוא מביא ולא תמצאו בחנות פריטים שאינם לטעמו.

על הקולבים, שמלות סרפן מצמר, חצאיות מבדים דקים, טייצים וחולצות בהדפסים גרפיים, של somebody Like us המותג האמריקאי 'דאלין צ'ייס', ומדנמרק Vadum, Kllierich ושרלוט. בין כולם אפשר לראות קצת וינטג' של המותג הדני Numph שסרויה מצהיר שכנראה לא תראו ממנו עוד פריטים, "כי כבר בא להיחנק מהווינטג' הזה".

שורשים טבולים באקונומיקה

שורשיה של החברות האופנתית של סרויה ושיינר, נטועים בילדותם. כבר בגיל 16 פתחו השניים מעבדה אופנתית, טבלו ג'ינסים באקונומיקה ("ככה הרסתי לאמא שלי 30 ג'ינסים") ושברו כדורי בדולח כדי להדביק על החזייה של שיינר. "תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בתחום האופנה, אבל היה קשה לי להחליט מה בדיוק, סטייליסט, ספר או מעצב. לפני כמה שנים החלטתי לנסוע למילאנו לשאוב קצת אופנה".

הוא דחה עבודות בשכר זעום אצל מעצבי-על ובשואו רום של המותגים היוקרתיים בעיר. במקום זאת הוא השקיע הלך וספג אופנה בכל דרך שהיא. אחר כך הוא הבין שהגיע הזמן לפתוח חנות.

לשאלה מתי הוא יעצב קולקציה משלו, הוא עונה: "אמנם עשיתי קורס בסיסי בשנקר, אבל אני לומד אופנה ומפנים, כדי לגבש טעם אישי שלי. בסוף אני אגיע גם לעיצוב בגדים".

הוא מאוד בטוח בעצמו, אבל יודע שגילו צעיר והכל עוד לפניו. "מעצבי אופנה חייבים לקבל השראה מחו"ל. אף אחד לא יכול להמציא אופנה היום. הכל כבר נעשה. חוץ מזה אופנה זה לערבב. במילאנו למשל, חסר את השיק הזה של הערבוביה. אישה יכולה ללכת כולה עם לואי ויטון או פראדה, מכף רגל ועד ארנק. זה לא מעניין בעיניי".

1 בבראנץ או 10 בזארה

סרויה מאוכזב לראות את בנות העיר נכנסות לחנות, מתלהבות מהפריטים, שואלות על המחירים, שמות ידיים על החזה, נאנחות ומתלוננות: "כואב הלב כואב הלב". במקום זה הוא היה מעדיף שהן ישקיעו בפריט אחד מעוצב לפחות של Brunch, מאשר לקנות 10 במקומו בזארה ובמקביל לתהות איך אפשר לגבות על טייץ בדוגמה גראפית 600 ש'. נראה שמי שכן מעריכות את האופנה הן הנשים המבוגרות יותר, שמסוגלות גם לממן פלז'ר מסוג כזה. למענן הוא מתחייב להביא בעתיד גם מידות שהן קצת יותר גדולות מסופר-סופר סמול.



מחירים:
שמלות: 500-2,100 ש'
חולצות: 180-990 ש'
סריגים 400-960 ש'
חצאיות: 520-1,100 ש'

‘The Brunch”, רח' גורדון 17, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully