וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא רוחנית: מאיה נגרי

לרה רוטר

1.11.2007 / 12:55

אולגה פיינברג, בוגרת שנקר, אהבה את החנות בליץ' ועבדה בה כמוכרת ואז הבעלים הזמינו אצלה קולקציה

"חנות אופנה, המאגדת מעצבים שונים, אין לה זכות קיום אלא אם היא מפתחת גם קולקציה עצמאית משלה" טוען זאבי קמפינסקי, הבעלים של BLEACH השוכנת ברחוב מרכז בעלי המלאכה בתל-אביב.

זאבי ומירב קמפינסקי, התחילו לפני שלש שנים את דרכם בתחום האופנה, כשפתחו את החנותSENSI בקניון ארנה בהרצליה. השאיפה היתה ליצור חנות אופנה שתתבסס על טעמה הייחודי של מירב, הנוטה ללוק אורבני, מונוכרומטי ולבדים נעימים.

"לפני שלוש שנים, בגדים אורבניים מבדים נשפכים לא נראו בכמויות שרואים אותם היום. מירב ואני טיילנו הרבה בעולם, בין היתר בערים גדולות, כולל ניו-יורק ובמהלך הטיול, מירב גיבשה את הטעם שלה. היא מאוד אוהבת להתעדכן מבחינה אופנתית, אם בעזרת מגזינים או צפייה בתצוגות אופנה. אני אחרי הצבא, עבדתי בוור-האוס, קנינו ליוויס משומש ושלחנו אותם לחנות שנקראה 'ארצנו הקטנטונת' בדיזנגוף. כך שכבר הרבה שנים שיש לי נגיעה בתחום". כך זאבי.

ההתנסות בקניון

לחנות בקניון נאלצו זאבי ומירב להכניס פריטים שלא תאמו את טעמם האישי לצד הפריטים שכן. "חנות בקניון היא מאוד יקרה, כדי לכסות את שכר הדירה, צריך למכור הרבה. הטעם שלנו פונה לקהל מאוד ספציפי, לא יכולנו לעמוד בזה ונוצר בלבול. החנות קיבלה אופי אקלקטי והתרחקה מהחזון הראשוני שלנו. לכן עזבנו וכשאיזק (מעצב אופנת גברים, ל.ר) עבר לדיזנגוף ופינה את החנות במרכז בעלי המלאכה, החלטנו שזה הלוקיישן שלנו להגשים סוף סוף את החזון".

מקלודט ועד גלפז

מזה שנה שהחנות קיימת ומוצג בה אוסף של מעצבים כמו קלודט זורע, מיכל ניר וקרן אור, נופר גלפז, נעה שדה, מיכל מילר, ליהי צווילינגר, אילנית נאוטרה, תמר קירשברג ועוד. הקו המנחה הוא הרבה טיי-דיי, הקפדה על קווים נקיים, איכות ובדים נעימים.

כעת, עומדת בליץ' בפני מהפך, החורף הם יציגו קולקציה עצמאית ראשונה. " על הקולקציה של בליץ' מופקדת אולגה פיינברג (25) שסיימה את לימודיה במגמת עיצוב האופנה בשנקר לפני שנה בלבד.

את הסטאז' עשתה פיינברג אצל מאיה נגרי, והשפעות של זו האחרונה, ניכרות לטובה. את פיינברג פגשו זאבי ומירב בטי-מרקט. פיינברג אשר ייצרה חולצות תחת השם TWISTED הגיעה לחנות, התלהבה ושאלה אם במקרה הם צריכים מוכרת והתקבלה.

"מבחינתנו, כל מי שיש לה גישה לתחום האופנה היא בעלת יתרון. גם שאר המוכרות שלי עוסקות בדרך זו או אחרת באופנה, מיה גלר מעצבת לנו תכשיטים, ליטל נודל מעצבת תיקים ואולה היא סטודנטית לעיצוב" מסבירים הבעלים.

"בעקבות הבחירה הקפדנית של המוכרות, נוצר לחנות שם שכאן לקוחה יכולה לבוא ולהפקיד את עצמה בידי המוכרת שתעשה לה ממש סטיילינג".

אולגה פיינברג התגלתה מהר מאוד כצלע השלישית של מירב וזאבי. "אני מבין בניהול, למירב יש הטעם, אבל אף אחד מאיתנו לא יודע לייצר, כאן נכנסה אולגה והשלימה את התמונה של בליץ'" מתגאה זאבי.

עובדת נקי

הגזרות של פיינברג מבטיחות. היא עובדת נקי, בלי הרבה דיטיילס והבגד מקבל את הטוויסט שלו בעיקר מהגזרה. "מעניינת אותי ההתפתחות של גזרות" מספרת אולגה "עיצבתי כמה פריטים שניתן ללבוש אותם בכמה אופנים. כל הקולקציה התפתחה ממשחקי גזרות פשוטות, בסיסיות שבסופו של דבר יוצרות עניין.

"אני לא אעצב בגד בגזרה סתמית ואדביק עליו קישוטים או אדפיס משהו ואקרא לזה עיצוב. לכן אני אוהבת להתעסק עם הגזרות ולא לשלח אותן החוצה, הדגמים נעשים בתך החנות, אני יושבת כאן בקומה השנייה, יורדת, לפעמים מבקשת מהלקוחות הקבועות למדוד. אני מוציאה גזרה ואז תך כדי משחק ומדידה אני מגלה את כל האפשרויות הטמונות בה. הדגמים מתהווים בחנות".

מהבגדים בעיצובה ניכר שיש כאן משהו. בלטה עליונית מבד טישו באפור, כחול או שחור המלווה בחגורת קשירה מחומר דמוי עור, וגם עליונית העשויה סריג עבה ותפוח. הרשימה גם טוניקה/שמלה שנראית כמלבן עם שרוולי עטלף על הקולב, חצאית שהופכת לשמלת סטרפלס הנקשרת מאחורי הצוואר ועוד הרבה הפתעות.

"הרעיון הוא להפוך למיני רשת, לפתוח שלש חנויות בערים מרכזיות." חושף זאבי "הצפי: תוך שנה מהיום, אנחנו פותחים סניף נוסף ברמת השרון, כאשר הקולקציה שלנו מהווה 80% עם השלמות של מעצבים חיצוניים".

טווח מחירים בחנות:
חצאיות: 300-400 ¤, מכנסיים: 400-550 ¤, שמלות: 350-900 ¤, טוניקות: 300-450 ¤, נעליים: 350-900 ¤, ג'קטים: 400-600 ¤, חולצות: 250-400 ¤.

BLEACH, מרכז בעלי המלאכה 5, ת"א. טל': 03-6203016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully