וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשור לזה

שני פישר

2.11.2007 / 8:48

שרה בראון עולה לשיאים חדשים העונה. רונן חן מציע חליפות נשיות שיקיות אבל לא נגמל מאלמנט הקשירות הבלתי נסלח

לפי מלאני קליין, ה"פיצול" (מצב רוח הנוכחי הוא פסיכואנליטי) הוא מנגנון בסיסי ביותר בטבע האדם. כשיש שני הראלים בתוכנית אחת, תמיד נעדיף אחד ונגדף את השני. יהודה לוי ועופר שכטר באותה הטלנובלה? אז מי יותר כוסון? מנגו וקסטרו תחת אותה קורת גג- את מי נחרים מבין השתיים?

רחוב דיזינגוף התל אביבי טומן בחובו שלל אופציות להשוואה. קחו למשל את מעצבי האופנה רונן חן ושרה בראון שפיזית חומת אוטובוסים מפרידה בין חנויותיהם ולשניהם קולקציות חדשות שמסמנות התפתחות מעניינת. אצל בראון יותר.

חן, בן ה- 41, סיים את לימודי עיצוב האופנה בשנקר בשנת 90' והיום הוא הבעלים של רשת בת 8 סניפים וחנות עודפים אחת, הנושאים את שמו. עיצוביו הסולידיים קורצים לבנות 35+ שאוהבות את המראה הלבוש, הנשי והרך. שרה בראון, 34, לא התקבלה ללימודי עיצוב אופנה בשנקר והייתה מתלמידי המחזור הראשון לעיצוב אופנה ב"אסכולה". את המותג שלה היא הקימה לפני שש שנים וכבר ארבע שנים שהיא מוכרת את עיצוביה בחנותה בדיזינגוף. הסגנון שלה יותר נקי מנשי. אורבני עם תחכום של גזרות

הגילוי - הדפסים

לרונן חן קרו שני דברים טובים החורף: הוא החל להשתמש בהדפסים, אמנם לא מהסוג ש"שוגר דדי" היו מחשיבים כ"הדפסים", אך גם מהקטלוג וגם מחלל החנות אפשר להתרשם שפסים, נקודות, ואפילו פרחוניות מסויימת ביותר מצאו את דרכם לקולקציית החורף שלו הלרוב חלקה שלו. הדבר השני הוא שאלמנט הקשירות המזוהה עם חן כנקודת חן מעצבנת שתקועה באמצע הפנים התמתן. אם כי לא נעלם לחלוטין.

עכשיו חולצות נשיות מכופתרות בקווים גבריים בהחלט נותנות פייט הולם בקולקציה לכל אותן חולצות מעטפת שהקשרים שלהם משתלשלים עד הרצפה בנון שלנטיות בלתי נסלחת. לא רק חולצות במוטיבים גבריים מופיעות בקולקציה, אלא גם מכנסיים בקווים גבריים, שיוצרים את הטוטאל לוק הבולט לעונה- מראה החליפות. בסך הכל קולקציה לא מאד מעזה אבל כרגיל תהלום את חסידותיו הרוגעות של המעצב ותקרוץ לקהל חדש של בחורות ונשים שרוצות להראות כציפי לבני בחליפה – שיקית אך סמכותית.

טווח מחירים:

חולצות: 220-360 ש’, טייטס: 149-179 ש’, מכנסיים: 420-480 ש’, חצאיות: 399-590 ש’, סריגים וז'קטים: 280-550 ש’, שמלות: 499-750 ש’.

להשיג בחנויות "רונן חן": דיזנגוף 155 ושנקין 49, תל אביב, קניון גבעתיים, קניון ארנה, הרצליה, קניון מלחה, ירושלים, מתחם ממילא, ירושלים, ובב"גלריית מעצבים": קניון רננים, רעננה, קריון, קרית ביאליק ובחנות העודפים: בית טפר, תל גיבורים 5, תל אביב. ובכ-60 חנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

שיק עם טריק

שרה בראון יצרה העונה אולי את הקולקציה הכי מוצלחת שלה. הגוונים השולטים הם אפור, שחור ולבן אבל התוצאה המתקבלת היא לא קודרת אלא צלולה מאד. המעיל הקולי שמגיע עד אמצע הירך, שמלת השמש האפורה הנפתחת, חליפת הסאטן הלבנה, כל אלה הם פריטים שיש בהם הדר ופשטות גם יחד.

בראון מגיעה העונה לשילוב שכולם נכספים אליו, של שיק בלתי מתאמץ. חולצה שהתארכה והפכה למעין שמלת כפתורים ישרה היא ללא ספק הפיתוח המעניין של הקולקציה שלה, ומשלבת את מראה הגלבייה שהיה נפוץ בקיץ, עם קריצה הומוריסטית למלתחה הגברית. בראון התייחסה ללוק הגברי בקולקציה, אבל לא לקחה אותו לכיוון מחוייט ומוקפד, אלא לכיוון "לוס" קז'ואלי.

בסך הכל מעצבת שתספק את הסחורה החורף, למי שתחפש אצלה בגדים שחותכים מהמראה המסמורטט שתקף את העיר בעונות האחרונות והולכים לכיוון "מלובש" יותר.

טווח מחירים:

מכנסיים: 520-580 ש’, חצאיות: 400-660 ש’, שמלות: 440-700 ש’, חולצות: 220-480 ש’, סריגים: 340-480 ש’, קרדיגן: 260-460 ש’.

שרה בראון, דיזינגוף 162, תל אביב. טל': 03-5299902

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully