וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה, ברם זה מצליח

לירוי שופן

3.11.2007 / 12:00

אח שלו יכול להתלבש ברשתות האופנה לגברים, לשלם מעט ולהראות כמו כל החברים במשרד. אנחנו בעד מעצב אקסקלוסיבי

לא קל להיות מעצב בגדי גברים בארץ. הרשתות הגדולות נכנסו לשוק בגדי הגברים בעוצמה עם מחירים שקשה להתחרות בהם ותרבות קניית בגדי הגברים פה היא כשלעצמה דלילה.

בחורים שיצא להם ללבוש בגד שנתפר עבור מידותיהם טוענים שמדובר בחוויה ממכרת. כיף גם להתייחד בבגד שלא תיראה על עוד חמישה קולגות במשרד, אבל כל אלה לא מספקים כדי שנישת עיצוב בגדי הגברים המקומית תפרח.

על רקע זה מרשים לראות את העשייה המתמשכת והבלתי מתפשרת של גרשון ברם מאושיות התחום. ברם, שהציג את קולקציית הגברים הראשונה שלו בשנת 1997, מתקרב בשנים האחרונות דווקא אל הקהל הצעיר והמעודכן יותר. נראה שהוא שזונח מעט את העיסוק העיקרי בחליפות ומאמץ יותר את הסגנון האדג'י.

קשה להתרשם מהצילומים של הקולקציה, שכנראה מסיבות מסחריות מציגים דווקא את הפן הרגוע שלה, אבל ביקור בחנות הטובה והמזמינה שלו בדיזנגוף ת"א, חושף את הצדדים הדוקרניים והיותר מענגים. נראה שההשראה לקולקציה מגיעה מכיוון תרבות הפאנק, מוטיב שחוזר בשנים האחרונות עוד ועוד ועוד, אבל אין ספק שברם עושה זאת עם מרחבים של כישרון ותחכום בריא.

החורף הוא מציע גזרות מעט יותר רפויות, בעיקר במכנסיים, אך הצבעים קודרים וחורפיים יותר, הרבה שחור, בורדו, כחול עמוק ונגיעות של צבעים מעושנים.

חזק ברחוב

בקולקציית "לבוש הרחוב", שהיא המוצלחת יותר בעיני, בולטים הז'קטים המדהימים, שעשויים בדים בשטיפות ועיבודים מיוחדים, שאליהם הוצמדו מוטיבים צבאיים, המוכחים כי ברם מבין באמת את תרבות הרחוב הזו. גם השימוש הנרחב בבדי דנים שחורים ואפורים-מתכתיים, עושה לקולקציה רק טוב ומשחרר אותנו בטוויסט נכון, שלא נסחף מהכחול הכהה הנצחי.

הלבוש המחוייט יותר עשוי בקפידה. יש בו מעילים בהשפעה בריטית, שהמוצלח מכולם הוא מעיל הצמר עם רכיסת כפתורי מתכת כפולה. לכל אלו מצטרפים סריגים מושקעים, שמתאימים לכפל המראות שברם מציע – גם לזה המחוספס יותר וגם בשילוב מוצלח עם חליפה או בלייזר תפור היטב.

סקאלת המחירים היא לרוב גבוהה מן הממוצע, אך עדיין הגיונית, ובעיקר משתלמת לנוכח היצירתיות ואיכות הגימור. ברם לא מתכוון להמציא את הגלגל בתפיסת האופנה שלו, אלא לשלב ביד מנצחת בין אופנה ברמה גבוהה, שאינה מתביישת ליצור אמירה של ממש, לבין פריטי לבוש נגישים ולבישים לגבר הממוצע, שילוב שאינו עניין של מה בכך. אחרי הכל, אין כאן אפילו פריט אחד עטוי זהבים כעורים.


מחירים:
סריגים: 330 ש'
מכופתרות: 550 ש'
ז'קטים: 680 ש'

גרשון ברם, רח' דיזנגוף 235 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully