וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיור לסינדי לאופר

שני פישר

4.11.2007 / 12:40

בשלת? סורי לקולקציה המגובשת והאיכותית בשלה של טלי רוקני. אוהבת אייטיז ושיגועים, בדקי את לירון אלגרבלי ל- UGA

טלי רוקני, בוגרת שנקר, פועלת כבר מעל ל 16 שנים בתחום האופנה. בעברה עיצבה ב"סאקס" ופיתחה תוכנת מחשב לעיצוב אופנה ולפני שלוש שנים הרגישה בשלה ופתחה מותג משלה.

הבגדים בעיצובה הם בסגנון מהוגן, שלם ובשל ורמת האסתטיקה הכללית גבוהה מאוד. לפני מספר חודשים הופיעה רוקני בתוכנית "הכרישים" כדי לגייס משקיעים במטרה לפתוח חנות דגל ולהתחיל ייצוא לחו"ל. את הכסף היא לא קיבלה, כי הכרישים שרוצים תמיד אחוזי שליטה גבוהים או פוטנציאל לרווחים יוצאי דופן, לא התחברו, אך חנות הדגל שלה נפתחה לפני מספר שבועות והייצוא לארה"ב מתקדם בימים אלו ממש.


לירון אלגרבלי, רק בת 28, הגיעה לעולם עיצוב האופנה אחרי שעסקה בקניינות אופנה. מזה שנתיים וחצי, ללא השכלה רשמית היא מעצבת תחת השם המוזר UGA. הקו שלה כולל בגדי יום וערב זוהרים וצבעוניים, לילידות סוף הסבנטיז ותחילת האייטיז.

אלגרבלי ורוקני, כמו מעצבים רבים, התמסרו בקולקציה להשראה בולטת העונה: מראה החליפות של שנות הארבעים והחמישים, שמסמל את תחילת עידן הקריירה של האישה המודרנית.

את - ג'סיקה ראביט

רוקני מעצבת גזרות מתוך התחשבות במבנה הגוף הנשי, על נגזרותיו ובעיותיו. זה בהתעלם משרוולי העטלף שפושים העונה והופכים את המתלבשת הממוצעת לחסרת צלילית אטרקטיבית כלשהי. חלק מדגמיה עוצבו בהשראת דגמים מיתולוגיים של בתי האופנה "דיור" ו"שאנל". רוקני אשפית בהוצאת גזרות טובות לפועל והפריטים האלגנטיים שלה תמיד נראים ברמה גבוהה.

גם אלגרבלי מצליחה להוציא גזרות מחמיאות וסקסיות אם כי צמודות למדי. בדי האריג בהם היא משתמשת הם קלילים ומבריקים לרוב. עקב האכילס שלה הם תיפורים וגימורים לא מושלמים. למראה המחוייט שלה קריצה אייטיזית והומור עצמי ונראה שבחורות צעירות שלא רוצות להרגיש מגונדרות מדי יאהבו את החליפות שהיא מציעה.


בקלקציה של רוקני מחוף סטרפלס בוהק שהיא מצמידה לחולצת כפתורים לבנה עם שרוולים שמתנפחים קצת מעל למרפק. גם לאלגרבלי שמלת סטרפלס אולטרה סקסית ובוהקת שתהפוך כל לובשת לג'סיקה ראביט מתפתלת.

צבעי הערב

שתי המעצבות בחרו לעצב לקולקצייה חולצת סאטן בגוון ירוק בקבוק עם פפיון. בעוד שהחולצה של אלגרבלי מסוגרת ושמרנית, באופן שלא מתאים לרוח המותג שלה ומוצמדת בקטלוג לווסט שחור עם יותר מדי כפתורים גדולים, רוקני הצליחה ליצור טופ נשי וזורם עם מפתח צוואר יפה - נוכח אבל מאופק, תשומת לב מבורכת לאיזור הכתפיים ומנג'ט יפה בשרוולים.

במראה הערב שלהן שתיהן בחרו בצבעוניות חזקה. רוקני הפציצה (בתעוזה רבה) עם שמלות מיני ומידי מבדים וסריגים קלילים בהסתמכות על אפקט נפילת הבד. אלגרבלי, מצידה, פלשה (שוב) לעשור האייטיז ויצרה מבדים מטאלים ומנצנצים שלל שמלות קוקטייל חמודות.

המחירים של שתי המעצבות, ביחס למוצר הסופי, הוגנים בהחלט. אמנם לא זהים לגמרי, אך בסופו של יום, דני זה דני וקרם ברולה הוא קרם ברולה.


טלי רוקני
טווח מחירים:חולצות 190-380 ש’, חצאיות 400-550 ש’, מכנסיים 350-500 ש’,
ז'קט 500-800 ש’, שמלות 480-900 ש’.
ניתן להשיגב: "טלי רוקני", דיזינגוף 236 , ת"א, בסטודיו המעצבת: רח' שפר 17, ת"א, ובחנויות מעצבים מובחרות.

UGA
טווח מחירים: חולצות 219- 369 ש’, ז'קטים 399- 599 ש’, מכנסיים 299 - 399 ש’ , שמלות 399 - 649 ש’, חצאיות 299 - 399 ש’, מעילים 699- 749 ש’, סריגים 249 - 399 ש’
ניתן להשיג ב: UGA - מוהליבר 29 ת"א ובחנויות מעצבים מובחרות . טל' לבירורים: 03-5100875

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully