וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה ג'ינס בחנות דגל מרגשת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

4.11.2007 / 11:45

ביקור בחנות הדגל החדשה של פפה ג'ינס בתל אביב מרגיש כמו גיחה קטנה למקום הכי נכון בלונדון

מסעדת יאקימונו וסוכנות הדוגמנות יולי והסוכנות של עדי ברקן, כבר התפנו מהבניין ברחוב הירקון פינת יורדי הסירה שניראה כבר שנים רעוע למדי, אבל המבנה על תילו עומד ועכשיו מארח את חנות הדגל הראשונה בארץ של אחד המותגים האירופאים היותר מעניינים בתחום אופנת הסטריט-קז'ואל שמיובאים לישראל.

המותג פפה ג'ינס הוקם ב-1973 בלונדון על ידי שלושת האחים שאה. האח הבכור ניתין שאה עבד בתחנת דלק כשאחד הלקוחות בעל מפעל לייצור ג'ינס, הציע לו להפוך לסוכן שלו. ניתין למד במהירות את מה שצריך לדעת על תעשיית הג'ינס ופתח דוכן בשוק פורטבלו האופנתי עם אחיו. ב-1975 נפתחה החנות הראשונה בלונדון ובשנות ה-80 הפך העסק למותג אירופאי מוביל.

בשנות ה-80' הובילו הסמיתס' את הקמפיין של פפה ג'ינס, בשנות ה-'90 קייט מוס, ואחריה שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונלדו ממנצ'סטר יונייטד. כיום הפרזנטרית של המותג היא סיינה מילר שמזוהה עם שיק וינטאג'י מוצלח, עם נשמה.

החנות החדשה מעוצבת כסלון אנגלי טיפוסי ועל הקולבים שבה תלויים בגדי הקז'ואל מהיפים שיש בשוק כרגע. הם בעלי אופי, בעלי צבעוניות נכונה, גזרות טובות ומחמיאות, ועשויים מבדים הגונים.

השמלות קצרות ובעלות שרוולים תפוחים קלות, יש קריצה למראה המחוייט בדמות סריג בצבע בז' עם אפליקציה של עניבה, יש חצאיות פליסה קטנות, ומעילים שהם הופעה שלמה.

המחירים לא זהים לאלה של קסטרו ופוקס. הו לא. מצד אחד שוה להגיע בסוף העונה, מצד שני אין לדעת מה יישאר עד אז. אם להשקיע סכום לא נמוך בפריט אחד העונה, מדובר באופציה מומלצת.

שמלות 549-1090 ש', חולצות 249-629 ש', מכנסיים 569-889 ש', סריגים 449-849 ש'.


יורדי הסירה 5 תל אביב.
את בגדי המותג ניתן להשיג גם בחנויות fm: אבן גבירול 132 תל אביב, קניון גבעתיים, טיילת הרודס באילת וב-70 חנויות ברחבי הארץ. לביער החנות הקרובה: 03-6816871

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully