וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליחתי ב-L.A, איילת זורר

אדר ריכטר ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

4.11.2007 / 21:58

חברה טובה אחת, איילת, זורר לובשת באירועים בעולם את השמלות של גלית זיתוני ומשקיעה בקידום העסק ויש עוד חברות

השם של גלית זיתוני התחיל להסתובב בתנופה מואצת בזמן האחרון. על הקולבים בחנות המוארת והאירופאית שלה במרכז תל אביב בגדים חדשים, נעימים וחכמים שזיתוני הכינה לחורף הקרוב ובתוכם בולטת גם שמלה אחת - שמלת סאטן ירוקה (שמדורי סטייל מסויימים זיהו בטעות כשמלה וחצאית), דקה והדורה שלבשה החברה הטובה של המעצבת, איילת זורר בפרימיירה של הסרט 'כלבים רצים חופשי', שהתקיימה בשבוע שעבר. זורר לובשת הרבה פעמים שמלות של זיתוני באירועים בעולם וזיתוני מספרת שהיא מקבלת עליהן תגובות ושאלות.

יש לשתיהן גם כמה רעיונות איך להפיץ את הבגדים המושקעים של זיתוני ברבים. זורר שכבר איירה ספרים ומציירת, אוהבת אסתטיקה ואופנה, אבל זיתוני לא תפרט על התכניות שלהן כרגע.

חברות ותיקות ומפורסמות אחרות שלה הן אסנת חכים (בהשראתה נתפרה שמלת אודרי הפבורן) ולירז צ'רכי אבל הן רק התוסף הנוצץ לכישרון שלה שרץ בתל אביב כבר שנה וחצי מאז פתיחת החנות.

איפה השאנליות של פעם

היא למדה בויצ"ו חיפה, וכבר במהלך הלימודים התגלו לדבריה הנטיות שלה לדייק ולהשתגע על פרטי פרטים. בבית חיכו לה אבא, רואה חשבון, שלימים הפך לקונדיטור ועסק באהבה בתחביבו - תדמיתנות ואמא, מטפלת בילדים שתפרה להנאתה.

אחרי שסיימה את הלימודים הריצה עסק עם שותפה בעיר התחתית בחיפה בשם טורסו. אבל השאיפות היו שונות, זיתוני רצתה לתל אביב והלאה והשותפות התפרקה.

הבגדים שזיתוני העדינה עיצבה העונה מדגימים את שתי נטיותיה העיצוביות העיקריות. האחת כוללת עיצובים, שאפשר לקרוא להם "במגבלות הז'אנר", הכוללים פריטים האהובים על המתלבשת הישראלית המעט מאופקת. עבורה זיתוני מרכיבה גזרות חכמות אבל לא צעקניות. כאלה שהעניין שלהן פורץ רק במבט שני. הטריק הוא לרוב הבחירה בבדים. גם אם הייחוד של הגזרה לא פורץ מיד, הבד שנבחר ייתן את הטוויסט.

בקבוצה הזאת יש פריטים שהם לכל החיים ואפילו לא עולים ככה. למשל חולצה שחורה עם שרוולים מעט רחבים, שיכולה גם להילבש כאפודה מעל חולצת כפתורים, חצאית פליסה נוזלית ומחמיאה מאד, חולצה ארוכת שרוולים בשחור עם מפתח צוואר סירתי ויפה, מכנסיים שתיפורים אורכים הופכים אותם למרזים מאד ועוד.

בייסיק נצחי

הנטייה השנייה של זיתוני היא להעיז ולעצב הברקות לבישות. למשל מעיל בפסים עבים של שחור-לבן מבד דריל, עם כתפיים מודגשות קלות, משהו שאלטון ג'ון היה מופיע איתו באושר באולם ממוזג עם משקפי השמש הנכונים. מעיל שבעל חנות אופנה בניו יורק כבר הזמין ממנו דגם.

הפריטים האלה מעידים על הפוטנציאל המעניין של זיתוני כמעצבת שאת הבגדים שלה לא שוכחים. כרגע ניראה שהיא מעדיפה את הסגנון הלביש על פני הזכיר. ההתרגשות שלה למשל ממעיל מעטפת שעיצבה, לא באמת מובנת. בגדי בייסיק חכמים מבדים איכותיים, יש בזארה ובזול. נכון ששלה עמידים ומוקפדים יותר. אבל אם זיתוני היתה מעלה את מינון הפריטים שבהם היא נותנת דרור ליצירתיות שלה, החנות היתה מתבלטת יותר.

בינתיים, אין ספק שהפריטים הבודדים שהיא מעצבת כוואן פיס, הם שגרירים מצוינים שלה ושאם זורר מקדמת אותם בעצמה, בכלל יש פה פוטנציאל להגיע רחוק.

זיתוני מאשרת שאילולא היתה מעצבת לשוק שמרן יחסית, הייתה מעיזה קצת יותר: "בתפישה שלי אני מאוד אירופאית. הישראלית מתלבשת פשוט, טריקו זרוק על מכנסיים ואני אוהבת יותר לבוש מוקפד. חסרה לי השאנליות של פעם".

מחירים:
חולצות: 320-420 ש'
מכנסיים: 550-590 ש'
שמלות: 790-1,200 ש'
חצאיות: 500-590 ש'
ז'קטים ומעילים: 650-1,290 ש'

'גלית זיתוני', רח' מרכז בעלי מלאכה 3 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully