וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמודה, שובבה או מטופשת?

שני פישר

5.11.2007 / 12:00

כובע הבארט נהיה לגיטימי שוב לדאבוננו. האם מה שעבד למוניקה לוינסקי באמת יעשה טוב גם לך?

לאחרונה אפשר להיתקל יותר ויותר בכובעי הבארט, שעושים דרכם ממסלולי התצוגות העולמיים לקטלוגים של מעצבים ישראלים. הכובע הוותיק והנוזלי שנושא עימו אפיל של אמן מיוסר מרובע המונמרט הציורי, נמצא בסביבה כל כך הרבה זמן וניראה שתידרש עבודה יסודי כדי לנתק ממנו את הרוח העתיקה ולמצב אותו מחדש כפריט מגניב ולוהט.

הבארט ניראה לראשונה במאה ה-19 בצרפת ובספרד והחבישה החתרנית והצידית שלו סימלה מחאה. כובע אמור לכסות את שני צידי הראש. ואם מכסים רק צד אחד, הו הו זה מראה שמולכם עומד לוחם שדבר לא יעצור אותו.

אמנים, סופרים ובכלל אנשי בוהמה חבשו את הבארט כדי להפגין נגד החלטות מדיניות, ומתנגדי צרפת התהדרו בו במהלך מלחמת העולם השניה. עוד מעריץ מושבע של הבארט הפוליטי היה צ'ה גווארה.

מהפכנית נוספת שפעלה עם בארט בתחום הפוליטי היא הגברת מוניקה לווינסקי, שנתפסה בתמונה המפורסמת, מחבקת את הנשיא קלינטון, טרם חשיפת הפרשה, כשלראשה הבארט שכניראה כבר אז סימל נכונות לחתור מתחת למוסדות השלטון היציב בשם אותו רגש חתרני הופך עולמות המכונה אהבה.

הסטייליסטית שרון בונד מוסרת כי "הבארט הגיע החורף כי זה זמנו לחזור. זה מסוג הטרנדים שממחזרים את עצמם, אבל אני דווקא בעדו כי הוא דורש תעוזה".

למי טוב לחבוש בארט?

"האינסטינקט שלי אומר שהבארט יתאים לבחורות עם פנים עגולות, יש בו משהו קוקטי, צרפתי ומסתורי." אומרתץ בונד "פיי דנוואי ב"בוני וקלייד" ופטי הרסט חבשו אותו, והרסט ממש הפכה אותו לאייקון. אבל כן קיימת איתו בעיה, שדומה לבעיה של חצאיות מקסי. עם שילובים לא נכונים הוא יכול ליצור אנטגוניזם בגלל התפר הדק שבין סקסי למראה דתי-שמרני."

מה לובשים כשחובשים בארט?

"נדרש לוק כללי מוקפד, שהבגדים יהיו באווירה קוקטית או CORKY. בלוק קז'ואלי טיפוסי, הכולל ג'ינס וטופ רגיל, הבארט ילך לאיבוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אילו תספורות מתאימות לחובשות בארט?

"שיער ארוך וחלק, כמובן והוא יתאים גם לבחורות עם שיער מתולתל ומאולף וגם לקארה צרפתי. "

נראה שרק נשים מעודנות, מסבירות פנים ובעלות נימוסים וגינונים אירופאיים יוכלו לשאת את הבארט בכבוד. כמובן גם שמדובר בפריט יוניסקסי וגברים עם שיק אינטלקטואלי סביר ומעלה, אולי לא יצרו עם הבארט רושם של בריות עם הכנסה גבוהה, אבל בהחלט ייראו איתו רומנטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully