וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתחייבת סדרתית

שני פישר

5.11.2007 / 14:27

הקולקציה הקודמת של ענבל הופמן יועדה למי שג'וני מיטשל מדגדגת לו, אבל הדיקי דירט המרוכך של הפעם, מיועד בעיקר לחובבי תינוקות

ענבל הופמן פעם מאיירת והיום בעלת מותג האופנה "דיקי דירט" מציגה קולקציית חורף חדשה. היא מצויה בחודש השביעי להריונה הראשון ודואגת לשמור על הקצב, אבל לא להעמיס מדי, וזה נכון גם לגבי העיצובים. הקולקציה הנוכחית שלה שונה בתכלית מהקודמת, MUSIC IS MY BOYFRIEND. פריטי החורף מרוככים יותר, מלטפים יותר ונשיים יותר מאלה שחתמה עליהם בקיץ.
הופמן סיימה לימודי עיצוב גרפי בבצלאל לפני כשמונה שנים, ועבדה כמאיירת זמן רב, כעצמאית ובמערכות עיתונים שונות, עד שלפני שנתיים פתחה את החנות DICKY DIRT (חולצה בשפה הקוקנית) ברחוב בר כוכבא, בין דיזנגוף סנטר לכיכר.

"קולקציית החורף יותר מצומצמת מקולקציית הקיץ, מהסיבה הברורה שעונת החורף קצרה יותר בישראל. בקיץ ההדפסים יותר קונקרטים ופחות 'אימג'ים'. הגישה החורפית שלי לוקחת אותי לכיוון של הדפסים דומסטיים ומופשטים, שפחות הופכים אותי למתחייבת סדרתית". היא אומרת "הקיץ יותר קונספטואלי ואני יותר קשורה לנרטיב. בחורף אני יותר 'דיזיינרית', מעצבת. אני גם הרבה יותר אוהבת את החורף".

גבר בסריג מעטפת

את התחכום היצירתי של ההדפסים, היא מנווטת למשחקי גזרות שמצליחים להפתיע. הצבעוניות רגועה מאוד, הקו נשי והצלליות עדכניות לעונה.

בין ההתחכמויות החדשות: שמלה המחוברת לחגורה שמציעה שני מראות שונים: כשהחגורה סגורה – מדובר בשמלה נשית לכל דבר, וכשהחגורה פתוחה - מתקבל מראה של חולצה ארוכה ומרושלת.

סריג אחד מקבל טוויסט כשהוא הופך ממעטפת רוויה בקפלים לטופ צמוד וקוקטי. במכנסי הסקיני המאוד מוצלחים יש תוספת בד מפתיעה, שמגיעה בסופם , מתלבשת יפה על הנעל ויוצרת אפקט מאריך לפלג הגוף התחתון.

- נראה שהקיץ יותר יוניסקסי אצלך מאשר החורף, זה נכון?

"לא, לרוב גם בקיץ, אפילו כשאני משתמשת באותם הדפסים, יש התייחסות למבנה גוף נשי ולמבנה גוף גברי. ומצד שני גם בחורף יש דגם נשי וגברי אחד זהה לחלוטין. נכון שבחורף אני אוהבת בעיקר את גזרות המעטפת. קצת קשה לי לדמיין גבר הולך עם סריג מעטפת, אבל אולי זאת רק אני".

מחירים:
מכנסיים: 550 ש'
מעטפת תכלת: 340 ש'
שמלת סריג: 390 ש'
מעטפת סריגה: 400 ש'
חולצה ארוכה כפולה: 320 ש'
חצאית: 390 ש'
שרוולון צמר סרוג : 290 ש'

להשיג ב-DICKY DIRT, רח' בר כוכבא 63, ת"א. טל' 03-6209277

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully