וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבו לעלמות

אדר ריכטר

6.11.2007 / 15:57

יש לה מחלקת ג'ינסים חדשה ומגוון גדול במיוחד של מעצבים מהארץ ומחו"ל ושל מחירים. היכל האופנה של קרן בנקר מתרחב

תצוגת האופנה של קרן בנקר ל'עלמה' ושאר מותגים, שהתקיימה אתמול, בחנות בת שתי קומות בדיזנגוף, היתה גם הזדמנות מצוינת להתרשם ממחלקת הפריים החדשה לג'ינסים שנחנכה בקומה התחתונה של החנות.

המחלקה החדשה, כוללת בעיקר ג'ינסים שאהובים במיוחד על פריס הילטון, גווינת פלאטרו, קייט מוס, ג'ניפר לופז וקיירה נייטלי, כמו למשל אלה של Gentic האמריקאי, ג'ינסים של אדריאנו גולדשמיט, המעצב שייסד את דיזל, J Brand מ-L.A, ו-Earnest Sewn.

חוץ ממנה פועלת בחנות מיני-מחלקה לשמלות הערב שבה כ-15 מותגים מאירופה, ארה"ב וסקנדינביה וכ-14 מעצבים ישראליים, על הקולבים הקולקציה העצמאית של בנקר ל'עלמה', ושפע גדול של אקססוריז - תכשיטים, תיקים ונעליים. התוצאה הסופית היא בית כלבו עצמאי עם שיק.

נכון שעוד מוקדם אם בכלל, לכנות את 'בנקר' הסלפרידג'ס של דיזנגוף, אבל קשה להתעלם מהעובדה שהיא כנראה היחידה שמציעה מגוון רחב כל כך של דגמים ומותגים, בו זמנית.

למרות השפע, היכל האופנה המובחר הזה לא הולך לאיבוד. הבחירות בבגדים הן עקביות וכל המותגים בונים לוק אחד מעניין, שכולל הרבה אפליקציות, פאטצ'ים וגזרות שהן לא תמיד סימטריות. קולקציות החורף שבחרה בנקר להביא לחנות, נראות כמו עבודות אמנות מהלכות, המובססות על עבודות טלאים, שילובי בדים ועיצובים גראפיים, לצד בגדי בייסיק יפים של מעצבים ישראליים כמו קארין A ושות'.

ג'ינסים דקים במיוחד

העונה יש ב"בנקר" מותגי יבוא חדשים. בין המעניינים שבהם Collection K, בעיצובה של שרון ווהוב, שעבדה בפיתוח טקסטיל ואקססוריז אצל לואי ויטון. המחירים אמנם יקרים, אפילו ביחס לנשים שאוהבות להשקיע, ולכן בחרה מבין המכלול בחרה בנקר להביא את קולקציית הסריגים היפים. הם מגיעים בגרסה דקיקה, גסה או נשפכת, עשויים כולם בעבודת יד ובמחירים שנעים בין 500-1,400 ש'.

מותג חדש ומעניין נוסף הוא זה של דיאנה אורווינג Diana Orving, בת ה–22 מדנמרק, שיוצרת יחד עם מעצב גרפי שמלות וטוניקות נשפכות עם הדפסים אבסטרקטיים מעניינים.

מבין הג'ינסים החדשים מומלצים בעיקר אלה של Genetic, בעיקר אם החלטתם להקריב חלק נכבד ממשכורתכם לרכישת הג'ינס האהוב של פאריס הילטון, שעולה בממוצע 1000 ש'. המותג האמריקאי מתמקד ביצירת ג'ינסים מבדים דקים במיוחד ומקפיד על ג'ינסים במבחר גזרות.

חוץ מאלה מומלצות גם שמלות הערב הקוקטיות של המותג הניו יורקי Mint, של המעצבת ג'ודי ארנולד, מרובות דיטליים או מאופקות.

כבוד למלאות

כמובן שתמיד מומלץ לבדוק מה עשו העונה המעצבים של המותג -Europian Culture, המוצג זו השנה הרביעית בחנות. הבגדים שלהם תפורים תמיד מכותנה בעיבודים שונים. הבגדים נצבעים רק אחרי שהבגד תפור והגזרות הקלאסיות עוברות מעונה לעונה.
יש להם שמלות סריג אפורות וחדשות, מעין בייסיק מתוחכם של מראה שכבות עם צווארון קולר-גולף.

הפינוק העיקרי טמון במידות, שמגיעות עד ל- 46, הדגמה על גוף אנושי מוכיחה כי מכנסי הרכיבה שלהם אכן מחמיאים גם לבעלות אגן בעל נוכחות. לזכותה של בנקר ייאמר שהיא תמיד מתייחסת בכבוד לנשים גדולות, ומשתדלת להביא מידות מגוונות גם ממותגים אחרים. בתצוגות קודמות היא אפילו הקפידה לשלב בין דוגמניות רזות למלאות.

את בגדי מותג הבית "עלמה" מעצבות עכשיו קרן בנקר עצמה, המעצבת ענבל בוסיבא והמעצבת אלומה קליין, שחזרה מאנגליה אחרי שהקימה שם מותג עצמאי לשמלות ערב. קליין הביאה ל 'עלמה' את אהבתה לסגנון הווינטג' והיא משלבת בעיצובים מלאכת יד של רקמות, תחרות, חרוזים וכפתורים.

המחירים מגוונים כמו ההיצע שעל המדפים. יש גופיות ב-150 ש', שמלות ערב ב-2,500 ש' והרבה פריטים באמצע. לא לאופטימים כרונים בלבד.

"בנקר", דיזנגוף 210 (פינת ארלוזרוב), תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully