וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

wet wet wet

7.11.2007 / 8:10

החורף הזה מוציא את הפרחה שבכל מעצב ונותן לה להשתולל. את המראה הרטוב לא חיבים לאמץ. ושמישהו יוריד את הווליום

בתום החורף הזה ניראה תהיה השתוקקות גדולה לבגדים נעימים, רגועים וסולידים – כי בקיץ הזה הפרחה שבמעצבים יצאה החוצה והיא לא מפסיקה להשתולל. קחו למשל את המראה הרטוב שחדר בעוצמה העונה, שמתגלם בבדים מבריקים שיהפכו אתכם לנערות אופנוענים צ'פיות או שיגרמו לכם להיראות כמו האופנוע האדום והמבריק עצמו.

"המראה הרטוב הינו חלק ממגמת האייטיז", מסבירה לעממיקו הסטייליסטית תמר מרקוביץ', "ולמעשה הטרנד הזה הגיע לשיאו בקיץ האחרון, בתצוגות של בלנסיאגה ותצוגת הקוטור של ג'יבנשי. באופן טבעי, המעבר משבוע האופנה לרשתות ולרחוב קורה עונה אחת אחר כך."

למי מתאים המראה הרטוב?

"כיוון שהוא מאוד נועז, הוא מתאים לאישיות מאוד מוחצנת. לכאורה יש משהו "טאקי" וטראשי בלבישת ויניל, סאטן או כל טקסטורה מבריקה אחרת, אבל בשילוב נכון, זה הכי מגניב שיש. במיוחד כי מעיד על כמויות של ביטחון עצמי ומודעות עצומה לאופנה ולטרנדים."

מה היישום הנכון למראה הרטוב?

"היישום המגניב ביותר שראיתי למראה הרטוב התחיל דווקא לפני שנה ואני מתכוונת לשאנל בוטס (שהופיעו גם בשטן לובשת פראדה, בסצינת המהפך של אן הת'אווי). מדובר במגפיים שהן כמעט אדפטציה למגפי יצאניות, מהסוג שג'וליה רוברטס נעלה ב'אישה יפה'- בגובה הירך, מעור מבריק עם חרטום לכה.

"המראה הזה הועתק בכל תצוגה והפקה מערכתית מאז כי עם השילובים הנכונים הוא המראה הכי הורס שיש. בכלל, אני מאמינה שכדאי לשמור את הברק לאביזרים".

מה הדרך הנכונה ללבוש מראה רטוב?

"הדרך הנכונה והטובה 'ללבוש רטוב' היא לשלב אותו דווקא עם סגנון ארצי יותר שיאזן אותו קצת. למשל את המגפיים המדוברות לא הייתי לובשת עם שום דבר אחר חוץ משמלה או חצאית עם צווארון חסוד וסגור ביותר, או עם ז'קט מלא בסטייל אך קונסרבטיבי.

"תיקים מבריקים זה פשוט הדבר הכי קולי שיש, במיוחד אם הם אובר-סייז, או הכי טוב- תיקי הרופא הישנים עם עור מבריק, ואז זה עובד מצוין עם ג'ינס וכל דבר פריט קז'ואל מגניב אחר. אני אישית לא מתה על הבגדים המבריקים- הם נהדרים לצילומים או תצוגות, אבל עובדים טוב בפועל על מעט מאוד אנשים. בכל מקרה, אסור בתכלית האיסור להתפתות למראה רטוב מדי."

מרקוביץ' מוסיפה שהמראה הרטוב לא מוגבל רק לביגוד ואקססוריז אלא גם טרנדי בגזרות האיפור והשיער. "ראינו המון את המראה של הקוקו המתוח והמהודק בג'ל (אחרי כמעט שנה של פוני תמים בשילוב שיער גלי וטבעי) ואפילו הליפ-גלוס, שכבר הוצא מחוץ לתחום מספר עונות רצופות, עשה קאמבק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רשימת חנויות:

גרשון ברם- דיזינגוף 235, תל אביב
מימוזה- אחימאיר 17 מרכז שוסטר רמת אביב ג' תל אביב
טום סלמה- דיזנגוף 222, ת"א
mamz - רשימת חנויות באתר החברה. ראו לינק
Else - דיזינגוף 202 תל אביב, בן פרחייה 4 יפו, קניון "לב אשדוד"
לוצ'י - רשימת סניפים באתר החברה. ראו לינק.
UGA - מוהליבר 29 ת"א ובחנויות מעצבים מובחרות . טל' לבירורים: 03-5100875
ZARA- בחיאת, לא יודעים איפה יש סניפים של זארה?
מיקה בשן - רח' ה' באייר 48 כיכר המדינה , תל אביב.

בתמונה הראשית: חולצה סגולה מבריקה של אופנת "פאנקייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully