וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה והמניפולציה

שני פישר

10.11.2007 / 10:30

היא אוהבת סגור, אבל מאווררת בשמחה בגב. בעד סגנון שקט אבל עבדה עם יוסף. איילת שקד מתחרה על תשומת הלב שלכם

איילת שקד זוכרת היטב את הרגע בו הפכה להיות מעצבת אופנה. זה היה לפני שבע שנים, כשהלכה לתצוגת האופנה המסורתית של בוגרי שנקר, כדי לפרגן לחבר טוב, עידו רקנטי. היא זוכרת את עצמה יושבת בקהל, מתבוננת בתצוגה ולא מפסיקה לשאול את עצמה "מה חשבתי לעצמי כהלכתי ללמוד דווקא עיצוב מוצר בוויטל".

בשלב הבא, פתחה שקד ביחד עם יוסי (שאתם קוראים לו יוסף), את חנותו הראשונה ברחוב בעלי המלאכה, שם הציגה תיקים ומעילים בעיצובה. "זה היה בתקופה שלא היו בה מעצבות תיקים חוץ מדניאלה להבי. 'כיסים' בדיוק התחילו. עבדתי עם יוסף עד המעבר לדיזנגוף ואח"כ עיצבתי קולקצית תיקים לסיגל דקל".

אחרי שלטענתה התחילה לראות חיקויים של התיקים שלה, היא החליטה לנסות את מזלה בניו יורק ולמכור שם את התיקים. כשחזרה לארץ עיצבה גם דגם אחד של גופיה בעלת 3 פתחים, ופיתחה אותה לליין של חולצות, שנחטפו מהמדפים של "רזילי" במהירות מפתיעה.

הקולקציה, שהתחילה ב- ONE SIZE, היום כבר כוללת את המידות S-XL. "האשימו אותי שאני עושה רק בגדים לכוסיות והיה לי מאוד חשוב להוכיח שזה לא נכון".

הבגדים השקטים שמעצבת שקד, ישמחו בעיקר בחורות שמאוד אוהבות הדפסים בתאוריה, אבל בפועל, הארון שלהן מכיל רק בדים חלקים שתפורים בגזרות מאתגרות. הגזרות לא צמודות לגוף ומכסות חלקים נרחבים ממנו. "השמלה האידיאלית בעיניי מגיעה עם צווארון גולף, שרוולים ארוכים ובאורך מקסי", מתארת שקד. לא תמצאו אצלה מחשופים פרונטאליים. במקרים הפרובוקטיביים ביותר תמצאו חולצת גולף שתגלוש הצידה ותחשוף מעט מהכתף, או מחשוף גב נאה.

במקום פילאטיס

בסטודיו שלה, בפאתי יפו הלא-פוטוגנית, לבושה בגופייה ובמכנסיים שעיצבה, מתגלה שקד, בניגוד לבגדיה המאופקים, כאנרגטית, נמרצת וחייכנית במיוחד, מאוהבת עד הראש בכל אחד מעיצוביה, ומתנהלת בשאיפה להקים יום אחד בית אופנה, שבו תעצב בגדים ואקססוריז מכף רגל ועד ראש.

היא אומרת שהיא אוהבת מניפולציות של בד ואכן, המוטיב החוזר בעיצוביה הוא משחקי בד, קפלים וכיווצים, לפעמים לאורך השרוול, לפעמים לטשטוש איזור הבטן. יש גם חצאית מסתובבת עם שיפולי בד יפים שיוצרים תנועה גלית מיוחדת.

סממן היכר נוסף של בגדיה הוא המראה הלא מעובד שמאפין את בגדי הקז'ואל שלה, בין אם מדובר בתיפורים גסים שמשמשים כדקורציות של ממש על עליונית אפורה, או מכנסי ברך מצמר, שבהן המכפלת התחתונה פרומה בנונשלנטיות, במראה "לקחתי את המכנסיים של סבא וגזרתי אותם בעצמי".

מי שמחפשת מכנסיים שייוציאו את פלג הגוף התחתון שלה מתוקתק, חובה עליה לבדוק כאן. ישנם מכנסיים קלאסיים מחוייטים עם תוספות עיצוביות קטנות, כמו כיסים מאורכים או מכפלות מעוגלות.

אך הבולט מכולם הוא הסקיני ג'ינס (בכחול כהה עם תיפורים כתומים או באפור כהה עם תיפורים אפורים בהירים), שצולח בכבוד את מחסום "מידה 38" ומצטיין בהדגשת קווי המתאר הנשיים.

כמה - איפה

מחירים:
חולצות: 289-400 ש’
מכנסיים: 600-650 ש’
חצאיות: 500-650 ש’
שמלות: 450-800 ש’
מעילים וז'קטים: 450-1000 ש’

את קולקציית סתיו-חורף 2008 של אילת שקד ניתן להשיג בסטודיו המעצבת (התחיה 22 ת"א) בתיאום מראש: 050-8618618, ובחנויות המעצבים המובילות ברחבי הארץ:
רשת "רזילי", "עלמה", "בנקר" בת"א, "מאיו" בת"א ורמת השרון, "קולבים" ברעננה, "מכולת" באבן יהודה, "זנוקא" בקריית מוצקין, "יוסף" בראשון לציון, סטודיו דנית גוטקין בקדימה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully