וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישר לאירוויזיון

שני פישר

8.11.2007 / 12:01

אמרתם שרוולי עטלף – אמרתם שושנה דאמארי פורשת זרועות מול מיקרופון גדול ונותנת בווקאליות בעוצמה. עכשיו הם חוזרים

העטלף, היונק הכעור והצווחני הוא ודאי החי הכי מעורר אימה וחלחלה בשעות הלילה במרחבים העירוניים. אבל שרוולי העטלף הו, זה כבר משהו אחר. המחשבה עליהם מעוררת בדמיון מחזות של זמרות עם קול אדיר שמרימות ידיים מול מיקרופון גדול, באייליינר עבה ותסרוקת מנופחת, ונותנות את הנשמה.

אפקט שרוולי העטלף התחבב העונה על מעצבים רבים, ואפשר לראות את יישומו ברשתות האופנה הגדולות וגם בחנויות בוטיק של מעצבים. לרוב שרוולי העטלף מתחילים מאיזור המותניים ונגמרים באיזור המרפק, מה שמותיר רבידות בד מתנפנפות מתחת לבית השחי.
בדיזל ישמו העונה את השרוולים התיאטרליים בצורה היצירתית ביותר, בתוך אוברול ג'ינס. רשת קסטרו, מצידה, הצליחה לספק לו מראה יומיומי בכך שציוותה אותו לסריג עבה עם דוגמת פסים, ששיווה לו מראה קז'ואלי.

"שרוולי העטלף נחתו פה מהאייטיז" מפתיע הסטייליסט, הקסם והמוזה, גדי אלימלך "בשנות השמונים היו קצת יותר מוגזמים, סטייל שושנה דמארי. בוורסיה העדכנית שלו, חשוב שהעטלף לא יהיה מוגזם ושיצא מאמצע הטורסו."

-מה היתרונות והחסרונות של שרוולי העטלף?

"החסרון שהוא גם יתרון הוא שהשרוולים מטשטשים את איזור החזה. לנשים גדולות מומלץ לוותר על שרוולי העטלף, כיוון שהם יוצרים אפקט של הגדלה של החזה. לנשים רזות עד ממוצעות הוא יכול מאוד להתאים, בתנאי שהן יבחרו בגזרה עטלפית שתחמיא להן."

איפה ראית יישום יפה שלהם?

"לזארה יש גזרה מצוינת, עם רבידה שמחזיקה את כל האגן והמותן. היתרון של חולצת העטלף של זארה היא בכתף השמוטה, שמראה קצת עור. מחשוף נוסף שעובד מצוין עם שרוולי עטלף הוא מחשוף וי, וחשוב שמנגד, שאר הבגד יחבוק בצמידות את המותן ואת האגן כדי לקבל צללית נשית".

עם מה היית משלב אותם?

"סקיני או טייץ. כל גזרה צינורית שנותנת קונטרה לעטלף, תלך איתו נפלא".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

רשימת כתובות החנויות:
עלמה - מרכז בעלי מלאכה 9, ת"א. בנקר - דיזנגוף 210, ת"א
מאיה נגרי - הפרחים 5, רישפון, ז'בוטינסקי 132, כיכר המדינה ת"א, המייסדים 49, זיכרון יעקב.
בוטיק אמור- ה' באייר 74, ת"א
שרית בר זוהר- שבזי 56, ת"א
סיגל אפוד - דיזינגוף 111, ת"א
טלי רוקני- דיזינגוף 236 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully