וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד הוורוד של הבזוקה

שני פישר

11.11.2007 / 7:44

מכל האיטלקיים, פורנרינה הוא ה-מותג שמוציא משני פישר את מעריצת הפופ המתלהבת שנרדמה אצלה באייטיז

עזבו אתכם מאובייקטיביות, סובייקטיביות ושאר ההבלים, אין עוררין שג'וני דפ הוא בן התמותה השווה ביותר בעולם, נכון? ברור שכן, וזה לא בזכות דווקא המבט, השפתיים או אפילו בזכות ונסה פארדי. ג'וני דפ הכי שווה בעולם כי המכלול שלו יוצר שלם חד פעמי שעולה על סך מרכיביו.

ולמה מותג האופנה FORNARINA הוא מותג הקז'ואל השווה ביותר עלי האדמות? לא רק בגלל הגנים האיטלקיים המשובחים, הג'ינסים המצויינים, או בזכות סוודר פיפטה אחד משגע, שוב, מדובר במכלול השלם.

פריטי ההלבשה והאקססוריז של פורנרינה מרגשים כל אחד בזכות עצמו, ומתכתבים אחד עם השני ללא הרף. וכשהם מצורפים יחד לכדי טוטאל-לוק שלם מכף רגל ועד ראש, הם מביעים הרבה יותר אופי משהיה אפשר לצפות ממותג אופנה בסדר גודל שכזה.

כמו דיזל ומיס סיקסטי

חברת פורנרינה יצאה לדרך בשנת 1947 כחברת נעליים משגשגת ומצליחה. במהלך שנות התשעים החלה במהלך הפיכה הדרגתי והתמירה עצמה לכדי בית אופנה המציע קו הלבשה שלם, קולקציית ג'ינסים ענפה ושלל אקססוריז משלימים.

פורנרינה דומה לאחיותיה האיטלקיות דיזל ומיס סיקסטי בכך שאם את מוצאת עצמך מתלהבת מפריט אחד, סביר מאוד שתפתחי קראש אובססיבי ליתר הקולקציה. בעונה הנוכחית קו ההלבשה שלהם מושפע באופן שלא משתמע לשני פנים מתרבות הפופ של האייטיז. פורנרינה לא סוטה לרגע מהמסלול, היא מציעה מערכות לבוש לכל שעה ביום ולכל מטרה.

הקולקציה מדוייקת גם כשהיא פולשת לתחום ההנעלה, ומציעה אופציות אלגנטיות לצד ספורטיביות (ומדליקות לגמרי, יש לציין). וכמו כן, גם אביזרים משלימים מוצלחים כמו צעיפים, חגורות ותיקים.

התנועה נגד הסגול

שם קולקציית החורף של פורנרינה הוא THE PINK SIDE OF THE MOON על משקל שמו של אלבום המופת של הפינק פלויד. פורנרינה, בהתרסה גלויה, הפכה את הצבע הורוד ל"סגול" של העונה, והיא לא היחידה.

אפשר להתחיל לזהות מגמה חדשה בחיתוליה, שמנהיגים מותגים מסויימים, שסולדים מהסגול המאוס והופכים את הורוד לצבע האלטרנטיבי המגניב של החורף. גוון הורוד החזק של פורנרינה כלל לא מתיילד, הוא אפילו קודר, אפל וכוחני, בעיקר כשמגיע במינונים מדודים ובשילובי צבעים נכונים בקטלוג (בדר"כ עם אפור וכחול ג'ינס).

הג'ינסים והמכנסיים של המותג הם מהיפים שאפשר למצוא. הם מגיעים בגזרות העדכניות לעונה – מסופר-סלים ועד הבוייפרנד, וכל גזרה מדוייקת, בעלת דגשים מצויינים ומצליחה ליצור מראה משוחרר ומובנה גם יחד.

בארץ טרם נפתחה חנות פורנרינה, אך פריטים נבחרים פרוסים בנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ. גם קהל הבחורים לא נשאר מקופח והייבואנים הנמרצים של פורנרינה החלו לאחרונה ליבא לארץ את המותגHVANA , האופציה הגברית מבית FORNARI. רק נחת.

מחירים:

שמלות: 450-799 ש'
חולצות וסוודרים: 399-799 ש'
ג'ינסים: 649-899 ש'
נעליים:499 - 799 ש'
מגפיים: 799-1299 ש'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

איפה משיגים:

בתל אביב:
Ossi אבן גבירול 50. בינגו, מרכז שוסטר, כיכר המדינה. Heaven's, שינקין 58. כתומנטה, דיזינגוף 175. עלמה, מרכז בעלי המלאכה 9. האני ועדי יעקובסון, בן יהודה 224. בנקר, דיזינגוף 210. קרן מועלם, ירמיהו 27. שרית בר-זוהר, שבזי 56 נווה צדק. גרטרוד, דיזינגוף 225. לילך קריסטל, בן יהודה 254. PRECIOUS פרישמן 63.

וברחבי הארץ:
אמילקה, סוקולוב 63, רמת השרון. פינק, אוסישקין 29, רמת השרון. קפסולה, קניון קריית אונו. קפסולה, מרכז בן גוריון, ראשל"צ. ריף, הרצל 192, רחובות. טופמודל, שטמפר 8, נתניה. פקטורי 54, א.ת פולג, נתניה. NO WAY, שער הגיא 7, נתניה. רינלדי, קניון מרגלית השרון, הוד השרון. מכולת, אבן יהודה. Zenuka, רנ"ש 8, קריית מוצקין. אופנת אורן, לב הגליל, טבריה. קורנר 74, קניון הנגב, באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully