וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כניסות חדשות למצעד

שני פישר

11.11.2007 / 11:13

אם במהלך השיטוט הסטרילי והצפוי האחרון בקניון, תהיתם מה חדש במתחם האופנה העירוני גן החשמל, התשובות כאן

מה חדש במתחם גן החשמל, בטח שאלתם את עצמכם בפעם האחרונה שבה טיילתם בקניון, מסונוורים מהאור הלבן ובודקים שוב בפעם הרביעית העונה את העיצובים של קסטרו ורנואר. אמנם במתחם אין מיזוג אוויר, אבל מזג האוויר הסתווי, הנוכחי, הולם את השוטטות בין החנויות ובכלל יש מצטרפים חדשים. קבלו דיווח ממי שיוצאת לרחובות לפעמים. גם אם יש בהם בעיות חניה וגם אם יש בהם סניף של ארומה על כל שני מטר.

נאית רוצה אינטימי

ה-חלוצה של מתחם גן החשמל, נאית רוזנפלדר, מכרה את עיצוביה מעל לחמש שנים בשערי הכניסה למתחם. לפני כחודשיים החליטה לסגור את חנותה ולפתוח חלל שמציג את עיצוביה בתוך הסטודיו שלה, הממוקם כשתי קומות מעל לחנות.

החלל האינטימי, שנפתח לפני שבוע בלבד, מאפשר חוויית קנייה אחרת, וב"אחרת" הכוונה בהחלט לאקסלוסיבית. לקוחותיה הקבועות של נאית, וודאי ישמחו להתחכך בדרך קבע במעצבת שהן כל כך אוהבות, ונאית שמחה שמי שיכנס בדלתה, לא בכל יום ולא בכל שעה, יידע ללא כל ספק שנכנס לתוך חלל נאיתי אמיתי.

רח' ברזילי 2, קומה 2 (מתחם גן החשמל), ת"א. טלפון:
03-5669572.

ימים ושעות פתיחה: שלישי וחמישי 19:00-14:00, שישי 14:00-10:00

חדשות ומסעירות

ביום שישי האחרון נחנכה בקול רעש, צלצולים ואי אלו סלבים, החנות החדשה 'מקווה', בסוף רחוב מקווה ישראל. שתי המעצבות ובעלות המותג הן אוולין טרדימן (לשעבר בעלת המותג evelyn t) וחיה מיכלסון-סמולרצ'יק (אשתו של השחקן עמי סמולרצ'יק בהווה). השתיים נפגשו לפני שלוש שנים וקליק הדדי, הוביל, לפני חודשים ספורים, לפתיחת החנות. רק ביום שישי האחרון הוצגה קולקציית הביכורים המשותפת של שתיהן. הסגנון: אורבני עם קריצה קיבוצית. הסקס אפיל: ילדותי בהחלט. האווירה: עולצת.
'מקווה' MIKVAH, רח' מקווה ישראל 26, ת"א

הגורו של המתולתלים

הספרית תומר רשף (אסור לקרוא לה לקרוא לה"מעצבת שיער) שהפכה לגורו של המתולתלים, עברה למתחם גן החשמל, שני רחובות דרומה ממשכנה הקודם שברחוב רוטשילד. מדובר בחדשה משמחה בחלקה שכן השמועות אומרות שלא ניתן להשיג תור אצלה לחצי השנה הקרובה אלא אם כן מישהו מרשימת לקוחותיה הקבועה, ביטל והוא חייב לכם משהו וידליף לכם את המידע. אם בכל זאת הצלחתם להשתחל תהנו מאג'נדה שאומרת לא לקונדישינר ולא למסרק.

תומרשף, לבונטין 9 קומה ג', ת"א. 03.5606704

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חומר לא מקורי

רק באוגוסט נפתחה ברחוב דיזנגוף (ליד שד' בן גוריון) החנות החנות A + על פריטי היבוא היפים שלה וכבר יש לה ניסף נוסף ברחוב ברזילי עם ויטרינה הפונה לגינה המשופצת של המתחם.

גם פה יש בגדים מרחבי העולם (בדגש על המזרח ואירופה) המצייתים למצב הרוח האופנתי הנפוץ. האם פלישה של חנות שאינה נמצאת תחת ההגדרה של "מעצבים יוצרים" מסמלת תקופה חדשה במתחם גן החשמל?

A+, רח' ברזילי 7, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully