וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה שאינה תלויה באיבר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

12.11.2007 / 7:47

באלמביקה משוררים לך שאת יפה כמו שאת ומציעים להתעטף בבגדים גדולים מבדים נהדרים. עכשיו תוכיחי שאת לא שטחית

"קבלי את עצמך" נוהם בלחש קטלוג אלמביקה החדש, "אנחנו מקבלות אותך כמו שאת" - הן ממשיכות עם הסיסמאות הממסטלות. על עמוד חלק בצבע חום נעים, מהבהב משפט לבן נוסף "אנחנו רוצות שתרגישי טוב עם הגוף שיש לך". מתוך שני עמודים בגוון חציל, קורן משפט לבן ומחייך "אוהבים אותך כפי שאת ולא כפי שאת "צריכה" להיות". המסרים מרככים את הכתפיים המתוחות ומרפים את הבטן המוכנסת. קצת כמו דברי הפיתוי של הנחש הערום ב"ספר הגו'נגל". למה בנים כמעט אף פעם לא אומרים דברים כאלה?

הבגדים שאלמביקה מציעות העונה לא מיועדות לבחורות שרוצות להקסים בנים שצריכים לוודא מעד לבד הדק, שרצועת המתניים שלך צרה ושאת בוחרת בגרסת המיני של המגנום ברגע האמת.

לא שבחורים מבוגרים לא מחפשים כוסיות, אבל לפני שד"ר ג'ודי פדלון, אנתרופולוגית של הגוף ובעלת החברה, מוקיעה אותי מחברת בנות מיני, ארד מהקו לפיו בחורות מתלבשות עבור גברים. זיכרי כי למען עצמך את מתלבשת ומחמאות מגברים הן רק בונוס שאפשר גם לחיות בלעדיו.

תיקים מנצחים. כרגיל

הבגדים החדשים שעיצבה הגרה הצופה-אלמביק לחורף זה, יראו שיש לך אישיות. תוכלי לחייך בהם ללא מאמץ, כי לא תהי חוששת שמא זווית הישיבה שלך לא מוציאה טוב את הירכיים. ובמילים אחרות מדובר בבגדים גדולים מאד, שעוצבו במטרה להפגין את טעמה הטוב בבדים של הלובשת ושל המעצבת. לפעמים הגזרות ישאפו לטשטש איברים ולפעמים הן יבלטו על חשבון הלובשות.
או את או הבגד, אחד מכם יהיה בעל נפח ובולט.

כתוסף מחזק להופעה המעניינת שהן שואפות לבנות ללקוחות, באלמביקה מוכרים העונה כהרגלן תיקים נפלאים בעצובן ובייצור מקומי. התיקים שלהן גדולים, עיצובם לא עמוס וההרמוניה שלהם עם זו שנושאת אותם היא מוחלטת. אלה לא תיקים שאופן הנשיאה שלהם גוזל מהמשתמשת יד פנויה, או כאלה שמגבילים את התנועה שלה, אלא תיקים שמונחים בנינוחות על הגוף וזורמים עם התנועה שלו.

חן יאני תקבל את עצמה

אלמביקה מיבאות בלעדית את מותג הנעליים "יונייטד ניוד" – שמעצביו חתומים בין השאר על נעליים שנידמות יותר כפסלים דקורטביים מאשר כחפץ שימושי, על שום שהחלל שבין הנעל לעקב שלה חסר ברוב במקרים והאשליה היא של הליכה באוויר. העורות והטקסטורות של המותג נהדרים. לא בכדי, לוהקו הנעליים לתצוגה האחרונה של יוסף ונתנו את הדרמה שלהן.

בחנות של אלמביקה ברחוב אבן גבירול בתל אביב מדפדפות לרוב בין הקולבים, נשים בשלות שלא דחוף להן לקבל שריקות כשהן הולכות ברחוב, אלא כאלה שאוהבות להיות עטופות בבגדים איכותיים ומעניינים. אלמביקה מציעות אהבה בוגרת, שאינה תלויה באיבר, כזאת שמקבלים מפרטנרים בשלים. בסוף מגיעים גם לזה.

ושתי הערות לסיום. יש משהו מרומם גבות בעובדה שבגדים גדולים ומתפרשים שכאלה מוגשים בקטלוג כה קטן בגודל כף יד. זה נעים וחמוד אבל האם לא ניסיתן להסביר שגדול זה טוב?

ושנית, אחרי לא מעט בחירות מושכלות של פרזנטוריות עם אישיות, כאלה שלא חתומות בסוכנות דוגמנות (למשל זהבית פסי הנערית מ"כוכב נולד") בחרו השנה באלמביקה בדוגמנית חן יאני. כמובן שהבגדים ניראים עליה נפלא והיא משדרגת כל גזרה, אבל המסר נחלש. לכולם יהיה קל "לאהוב אותך כמו שאת" אם את ניראת כמו חן יאני.

איפה וכמה:

טווח מחירי הקולקציה:
שמלות 890-1200 ש'
מכנסיים 590-890 ש'
חולצות 320-700 ש'
ז'קטים 490-790 ש'
מעילים 890-1400 ש'

רשת חנויות אלמביקה:
תל אביב : אבן גבירול 87 ת"א.
חיפה : אלמביקה אצל ניצה, מוריה 33 חיפה.
חיפה: אלמביקה נעליים ותיקים, מוריה 33 חיפה.
ירושלים : גלריית המעצבים, קניון מלחה.
רעננה : גלריית המעצבים, קניון רננים.
רמת אביב : גלריית המעצבים, קניון רמת אביב.
בקרוב: קניון הגבעה קריית שמואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully