וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעליים צמחוניות בקום איל פו

אדר ריכטר

11.11.2007 / 14:38

המותג רב האג'נדה משיק נעליים אקולוגיות מחומרים אורגניים, במחיר שיגרום לכם לפקפק בכוונות האמיתיות שעומדות מאחורי היוזמה

קום איל פו והמעצבת גלית רייך, משיקים סדרה חדשה של נעליים צמחוניות, לשיפור התודעה האקולוגית. רייך, בוגרת המחזור הראשון של בית הספר 'אקילס' לעיצוב נעליים, הגתה קולקציה חדשה, יחד עם אמנית הלבד קלאודיה מנוקיאן, וקראה לה animal being. הנעליים עשויות מ-100% צמר כבשים ומשי אורגניים, ביטנה מכותנה אורגנית, רפידות גומי ועקבי עץ - לא יותר מ-5 ס"מ, המקסימום המומלץ ע"י אורטופדים.

עד כאן מתקבל הרושם שמדובר בנעלי החורף המושלמות, אם רק מחירן לא היה עומד על 1,200 ש'. בקום איל פו מספרים ש"שילוב של אלמנטים אידיאולוגים ותרבותיים, הולידו מותג ישראלי ראשון תחת הכותרת נעליים צמחוניות וזאת על מנת להגביר את המודעות הישראלית לעניין המיחזור ושמירה על איכות הסביבה, ומתוך הרצון לייצר נעליים איכותיות בעבודת יד ובייצור מקומי, מחומרים חלופיים לעור חיה". הכל יופי, אבל אחרי התמחור השערורייתי, לא נותר לי אלא להטיל ספק בכוונותיהן הרציניות להפיץ אג'נדה אקולוגית.

גם מארז התיק, העשוי בד כותנה גולמית, תוצרת הארץ, שאמור לדרבן את הקונות להימנע מבחינה תודעתית משימוש בשקיות ניילון ובחומרים שאינם ידידותיים לסביבה, לא יעזור למכור יותר נעליים ולהציל יותר חיות מפשיטת עורן, כל עוד המחיר יישאר מופרך. סביר להניח שהיחידות שיכולות להרשות לעצמן לרכוש את הנעליים, הן גם אלה שקופצות מדי פעם לפריס, במטוסי סילון מזהמים, כדי לרכוש את ארנק הקרוקו החדש של פראדה.

הנעליים מיוצרות בעבודת יד ובסדרות במהדורה מוגבלת. להשיג ב'קום איל פו', בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א; רח' אווסישקין 44, רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully