וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצליחי כדוגמנית שש בש

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

12.11.2007 / 11:57

לשחק עם יעל גולדמן שש בש בים? בטח. לקבל אותה כדוגמנית חליפות? פחות. אליאן סטולרו מפליאה בבגדים ומחמיצה במסרים

זה אמיץ מאד להציג את הקולקציה החדשה שלך בקטלוג בצבעי שחור-לבן. ולא שלמעצבת אליאן סטולרו היתה אי פעם צבעוניות חלשה ששווה להסתיר. להיפך. מדי עונה היא מנפיקה בגדים שהמרכיבים שלהם מתחרים זה בזה. תמיד הגזרות אצלה מוקפדות וקלאסיות עם מגע אישי, כשם שהצבעים חיים במיוחד וכשם שהבדים תמיד איכותיים ומספרים סיפור שלם.

כל אחד מהדגמים החדשים של סטולרו שווה התעמקות נפרדת. הרקע האירופאי של המעצבת הפריסאית ניכר בהם
והם ניראים כמו המתנה הקוקטית, המוקפדת והמטופלת ביותר שאישה יכולה להעניק לעצמה.

קחו למשל את חליפת החצאית הפרחונית. מרחוק ניראה ההדפס המופשט יחסית, כהדפס של חברבורות נמר. המקטורון גזור בסילואטה עדינה, עגולה ונשית, הדש חתוך בדיוק בעובי הנכון והבד ניראה דק במידה ולא מעבה את גופה של הלובשת. סרט הקשירה שבחזית נותן טוויסט של קלילות ומדמה את המתלבשת למתנה שעוטפים בסרט סאטן. אלגנטית אבל נמרית, מחוייטת אבל נשית מאד.

מי ילכלך אותך?

גם שמלה מבד צימרי עם אפליקציה של פרח משובץ בפאייטים, היא נהדרת בשל החוטים המשתלשלים מתחתיתה ברישול מדומה. שוב עירוב של רעיונות מפתיעים וסותרים. אלגנטיות תקנית עם נכונות ספורטיבית לתעלולים.

ז'קט הפפיטה מצליח להיות מיוחד בזכות הדוגמא הגדולה והגסה של הפיפיטה ששגור יותר לראות אותה כקטנה יותר, עדינה וקלאסית. סטולרו לוקחת את הצורה המעודנת ונותנת בה פראות ואומץ , לזו שמוכנה להתבלט. מעין התפרצות לא צפויה של צורות גדולות בשחור ולבן בתוך ז'קט שגזרתו המאופקת מאזנת את הדוגמא.

חליפת המכנסיים יפה גם היא בשל הבחירה מבד מבריק ובגזרת מכנסיים צרה שיוצרת מראה של נערת אופנוענים יוקרתית במיוחד. כזאת שאיש לא ייעז ללכלכך בבוץ בסיבובים מסוכנים. ההחלטה לצוות לחליפה כפפות עור בקטלוג, היא מוצלחת מאד.

את - נסיכת מונקו

הדבר היחידי שלא נדבק כאן לדידי, היא ההחלטה לצלם לקטלוג את יעל גולדמן. המעצבת כניראה רואה בה איכויות של צעירה אירופאית אמידה, בוטחת ומצליחה שמתחברת היטב לבגדים שלה. אבל מי שרגיל לראות את גולדמן בצילומים יום-יומיים, תמיד בבגדים ספורטיביים שכאלה, במראה נערי והתנהלות מגה קלילה וצחקנית, חש שכפיגורה אלגנטית היא לא משכנעת.

שש בש על החוף עם גולדמן - בטח. חליפות מבדים איכותיים - לא ממש נדבק. כאן היה צריך ליידי אמיתית ולא מישהי שרק פיזית ניראת כזאת.

עם זאת צילומי התקריב שעשה איתן טל לגולדמן יפים מאד ומעניקים נופך של אנושיות וחום לקטלוג. השבירה שלהם את רצף הבגדים המצולמים, מעניינת ומזכירה שבגדים עושים עבור אנשים. לא רק בשם היופי. המחירים כמובן גבוהים מאחר ומדובר בחייטות עילית. ובבגדים שיכולים להגיע לפי מידות הגוף המדוייקות, לפי הזמנה מיוחדת. טווח המידות: 36-46.

מחירים: טופים: 780-2000 ש', חצאיות 980-2200 ש', מכנסיים 1080-1700 ש', שמלות 1800-3000 ש', בגדי ערב עד 6000 ש'.

דיזינגוף 253 תל אביב, 03-6042167.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully